"Kacchan.."
Izuku kolumu dürtüyordu, bu azgın p€zevenk sayesinde göz kapaklarımı açamıyordum.
Gözlerimi açmadan cevap verdim.
"Ne var?"
"Sabah oldu!"
"E napayım?"
Tekrar arkamı döndüm ve örtüye daha da sıkı sarıldım. Izuku'nun yüzünü gördükçe hem daha da öfkeleniyor, hem de onu sevdiğimi ama üstte olamamanın verdiği ezik gururu hissediyordum.
KAHRETSİN!! BU İLİŞKİDE ÜSTTE OLAN BEN OLMALIYDIM.
O an Izuku biraz titrek bir sesle konuştu.
"Yurda geri dönmeliyiz ve-"
SİKTİR.
BİZ YURTTA KALIYORDUK DEĞİL Mİ?
Sarhoş olunca aklımdan uçup gitmişti, kendimi aptal, p€zevenk, p¡ç, annesinin mevlüdünde pilav yaptığımın alfası Izuku'ya bıraktığım için dee hatırlama imkânım olmamıştı.
"Siktir, onlara ne diyeceğiz?!"
"Ha o iş mi..Ben onu hallettim."
"Ne-nasıl?"
"Bardayken İida-kun'a mesaj attım, şuan bizi benim evimde uyuyor zannediyorlar."
Lan bu herşeyi planlamış bile. Demek ki..
BU ONUN OYUNUYDU?!
Hızla önüme döndüm, savunmasız kalan Izuku'ya en sertinden bir yumruk hediye ettim.
"A-ARGH! K-KACCHAN NEDEN?!!"
"SENİ PİSLİK OÇ P€ZEVENK P¡Ç! BİR DAHA KONUŞMA BENLE!"
"N-NEDEN?"
"K-KES SESİNİ!"
Izuku o an oyununu anladığımı fark etmiş olmalı ki, sırıttı.
"Hee. Minik oyunumuzu mu anladın Kacchan?~"
Yazar bakış açısı-
Katsuki yumruklarını süratle Izukuya savurdu. Izuku ise kıkırdıyordu.
"SENİN ÖLÜNÜ ÇIKARACAĞIM BURADAN! SENİ ADİ ŞEREFSİZ, SENİ-"
"Senin vurduğun yerde gül biter Kacchan~"
Sarışın omega eline aldığı yastığı aptal alfanın kafasına geçirerek konuşmaya devam etti.
"Hah?! İçki hala başını döndürüyor galiba? Aklını mı oynattın?"
"Hayır, ben sana her baktığımda zaten aklımı oynatıyorum Kacchan."
Izuku o gözlerle bakıyordu sarışına. Avının hala tadını çıkaramamış, daha fazlasını isteyen bir kaplan gibiydi. Bu bakış Katsuki'nin kalbinin haykırışlarının duyulmasına sebebiyet verebilirdi.
Sarışın omega bu beklenmedik iltifat karşısında ne yapacağını şaşırdı, aniden yataktan kalktı ve kırmızı bayrak görmüş bir boğa gibi soluyarak, ayaklarını yere vura vura odanın banyosuna girdi.
Kapıyı kırmak ister gibi sertçe kapattı, arkasında ise ona gülümseyen aptal alfa Izuku'yu bırakmıştı.
(...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•BASKIN BİR OMEGA• [Dkbk?]
FanfictionMaalesef Alfa bir aileden baskın bir omega olarak doğan Katsuki Bakugou ve çocukluk arkadaşı 'aptal' alfa Izuku MidoriyaH arasında doğan bir aşk. Ama bir dakika, sizce "Büyük Patlama Cinayet Tanrısı Dynamight" altta olmayı kabul eder mi? ... Cevap ç...