Sahurdan sonra smut yazmak mı bayılırımm~
•••••••••••••••••××××××××××ו••••••••••••••••
"Sıra bende, sikik alfa."
"Seve seve, Kacchan."
Katsuki Izuku'nun verdiği tepkiyi sinirle karışık bir şaşkınlıkla karşıladı. Sırıtıyordu Izuku. Ne ara bu kadar ahlaksız ve şehvet düşkünü olmuştu bu inek? Utanıp sıkılan, sürekli kekeleyen ve iki kelimeyi bir araya getiremeyen Izuku, bu Izuku muydu şuan?
Bu duruma sinirlenmişti, ama alttan almaya karar verdi sarışın. Elbet galibiyet kazanacaktı ya, iç sesi sadece bunu söylüyordu ona. İçinde intikam ruhu alevlenmeye devam ediyordu.
Izuku'nun dudaklarının tadına bakmaya başladı, feromonu başını döndürüyordu ama umursamıyordu. Hafif ama keskin nane ve çikolata kokusunun karışımı onu daha da alevlendiriyordu sanki. Eh, belki de sadece kızışmaya girdiği içindi.
"Mmh.."
Izuku altta olmayı sarışının aksine pek umursamıyordu, Katsuki'nin yumuşak ama sertçe hareketlenen dudaklarının arasındaki diliyle gayet de memnundu.
Katsuki boyuna yöneldi, dilini kullanarak öpüşmek onu yormamıştı fakat, bilirsiniz, o Katsuki'ydi. Kendisine yapılanın intikamını alacaktı, ya öyle ya böyle.
"K-kacchan.."
"Hmn.."
Yakut gözlerini zümrüt gözlere dikmişti şimdi. Bilerek yapıyordu bunu. Gözleri "bak, seni aptal alfa. Altında olmak zorunda değilim ve senden kat ve kat iyi olabilirim." der gibiydi. Yani, Izuku böyle anlıyordu.
"H-haa.."
Diğer bir yandan da boyunda bıraktığı izleri ilk önce ısırıyor, sonra dudaklarıyla sertçe emmeye başlıyordu. Izuku'nun bundan daha çok şehvet aldığını biliyordu. Mimiklerinden anlaşılıyordu.
"Haah...Hmn.."
"Bak bana."
Izuku birden gözlerini Katsuki'ye dikti. Katsuki de bunu bekliyormuş gibi, tam o anda tekrar dudaklarına yapışmıştı. Bunu da bilerek yapıyordu, gözü hiçbir şey görmüyordu. Avını daha da parçalamak isteyen bir aslan gibi hiddetleniyordu. İnsanlar bazen böyleydi, ama sarışına bol keseden verilmişti bu nitelik.
"K-kacchan..azdırıyorsun beni.."
"Kes sesini."
Katsuki Izuku'nun daha fazla konuşmasını istemiyordu. Tekrar dudaklara yapıştı, dilinin içerideki sıcak nefesle buluşmasına izin verdi.
"Hah..çok iyisin Kacchan.."
"Öyleyim..Hah.."
Sarışın sırıttı. Izukuyu şuan altında azmış bir şekilde görmek hoşuna gidiyordu. İntikamını alıyordu yavaş yavaş. Lâkin hala tatmin olamamıştı. Başlamışken, güzelce bitirmek lazımdı değil mi?
Izuku'nun omuzlarından tuttu, aletlerinin birbirine değmesini sağladı, vücutları tamamen birleşmişti artık. Aklında kurnazca bir plan vardı. Izuku'yu yerin dibine sokacak bir plan.
"S-seni seviyorum Izuku.."
Kekelemiyordu, numara yapmak onun için çok kolaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•BASKIN BİR OMEGA• [Dkbk?]
FanfictionMaalesef Alfa bir aileden baskın bir omega olarak doğan Katsuki Bakugou ve çocukluk arkadaşı 'aptal' alfa Izuku MidoriyaH arasında doğan bir aşk. Ama bir dakika, sizce "Büyük Patlama Cinayet Tanrısı Dynamight" altta olmayı kabul eder mi? ... Cevap ç...