•28•

839 83 62
                                    

Sarışın omeganın  hastane odasının kapısı karşısında hiç kimsesi yoktu.

Çocuk sesleri, resepsiyonda yapılan konuşmalar ve doktorların dedikoduları zerre kadar ilgisini çekmiyordu. O sadece doktor randevusunu tekrarlamak ve soğuk algınlığını kesinleştirmek amacıyla buradaydı.

Vücudu eskisi gibi dinç değildi. Mide bulantıları onu bu sabah saatlerinde daha da dürtmüştü. Izuku'ya iyi olduğunu söylese de, hayır, o iyi değildi. Ters giden bir şey vardı içinde. Geçeceğini düşünmüştü her şeyin başında, fakat hala devam eden mide bulantıları kaygısını büyütüyordu

"Acaba ilaçların yan etkisi olabilir mi?"

Kendi kendine düşünmeye başladı doktorunun kapısının önünde.

"O zaman artık ilaçları kullanmamam gerekir..Zaten herkes omega olduğumu biliyor."

Kotou'nun okuldan kovulmasından sonra keyfine diyecek yoktu, şimdi ise iğrenç bir ruh halindeydi. Baş ağrısı resmen bütün vücuduna yayılmaya başlamıştı.

"Sikeyim..bu bir soğuk algınlığı gibi gözükmüyor."

Ertesi gün okul olduğu için, bugün içinde iyileşmesi gerekiyordu. Annesi ve babasını görmek için bugün onlarla sözleşmişti.

O anda bir omega gözüne ilişti. Sadece birkaç metre ötesinde, bir elinde telefon, diğer elinde bilinmeyen bir test raporu sonucuyla heyecanla ve göz yaşlarını tutamadan konuşuyordu. Konuştuğu kişi sevgilisiydi, ya da kocası.

Bu omeganın karnına dikkatle baktığında hamile olduğunu anladı. Zayıf olduğu için ortaya çıkan karın bölgesi, çok belli oluyordu.

Bu görüntü onda tuhaf bir ürperti yarattı, sinirlerini bozabilecek türden bir ürperti.

Omegaya daha fazla bakmamaya karar vererek saatine baktı. Sabah vakti öğleye dönüyordu.

Sonunda resepsiyondan kendi sesinin yankılanmasıyla içeri girmeye yeltendi, bundan önce derin bir nefes almayı unutmadı. Gerginlikten daha da bulanmaya başlamıştı midesi.

Kapıyı hışımla açtı ve doktoruyla gözleri karşılaştı.

"Sonunda birileri kontrollerini yaptırmak için geldi, ha?"

"Tch..Maalesef."

Katsuki'nin omega olduğundan beri tedavi gördüğü tek doktor Isaka-san'dı. Kendisi işinde uzman bir doktordu ve sarışın omegayla hasta-doktor ilişkisinden daha da ileride olan bir ilişkisi vardı. Feromon saklama ilaçlarını Katsuki'ye önermiş olmasına rağmen ona en başından beri ilaçlarının etkisinin bir gün biteceğini söylemişti.

Isaka-san'ın karşısındaki koltuğa kendini bıraktı sarışın.

"Şaka yapıyorum..Görüşmeyeli nasılsın Katsuki-kun?"

"Her zamanki gibi, en iyi halimdeyim."

Doktor Isaka-san kıkırdadı, sarışını oğluna benzetiyordu. Aradaki tek fark, Katsuki'nin omega olmasıydı.

"Oh? Ne güzel~ Kontrollerini aksattığının pekâlâ farkındasın ve bunu genellikle yapmazdın. Bir şeyler oldu herhalde?"

Sarışın omega ilk önce nereden başlayacağını bilemedi. Isaka-san'a güveniyordu, o bir doktordan ziyade, onun için bir arkadaştı. Bu yüzden sözcükler yavaş yavaş dökülmeye başladı.

"Artık bir sevgilim var..Ve.."

Her şeyi, detay atlamadan anlatırken, Isaka onu gülümseyerek dinledi, Katsuki'nin Izuku hakkında konuşurken gözlerinin parlaması onu daha da mutlu etti. Aslında anlatırkenki yüz ifadesi hiç değişmemişti, soğuk ve bıkkın o ifade.

•BASKIN BİR OMEGA• [Dkbk?]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin