"Hey Bakugou, iyi misin sen?"
"İyiyim."
"Niye Midoriyaya dik dik bakıyorsun o zaman.."
"Seni ilgilendirmez."
Izuku'nun lanet itirafından bir gün sonra, sadece ona bütün sinirimle bakıyordum.
Lanet Izuku..beni küçük görüyor. Ona gününü göstereceğim..Kafasına tekmeyi basıp-
"Günaydın Kacchan~"
Tekmeyi basıp..argh,ne diyeceğimi unuttum bu inek bana büyü yapıyor..sikeyim.
"..."
"Noldu Kacchann~ Dilini mi yuttun??-"
"G-günaydın."
NİYE KEKELİYORUM LAN LAN ALLAH KAHRETSİN BEN KESİNLİKLE LANETLENDİM!!
Izuku benim garip tavrım karşısında kıkırdadı, bende beni daha fazla küçük görmesine izin vermemek amacıyla sıranın altından tam "o yerine" tekmeyi bastım.
"AAAHH! K-KACCHAN NAPIYORSUN?!!"
"HAH?! SANA DERSİNİ VERİYORUM BANA YAVŞAMA YAVŞ@K."
"BAKUGOU KÜFÜR ETME!!"
"Ç-çok acıdı.."
Kendi zaferimle sırıttım ve keyifle arkama yaslandım. Ders başlamıştı ve bu konu kapanmış oldu. Izuku yüzündeki acıya rağmen gülümsemeye çalışıyordu.
Bu sinirimi bozuyordu ve bana baktığını fark ettim. Bana en tuhaf ve ateşli.. HAYIR ATEŞLİ DEĞİL SADECE TUHAF olan bakışıyla baktı ve göz kırptı.
Bana.
Bana. Yüce Patlama Cinayet Tanrısı Katsuki Bakugou'ya.
OĞLUM SEN KENDİNİ NE SANIYORSUN??!
Ben asla bundan etkilenmem. Beni ne sanıyorsun aptal alfa? Ben öyle iki bakışla milletin altına girecek omegalardan değilim.
Böylece sıra yine son derse geldi, kahramanlık dersi.
Bugün kendimi harika hissediyordum, ne iğrenç alfa feromonlarından etkileniyordum ne de başım ağrıyordu. Sadece hafif ve ferahlatıcı, aynı zamanda da benim içimde bir şeylerin kıpırdamasına sebep olan o nane kokusunu çok net hissediyordum.
Bu feromon Izuku'nundu. Cidden çok etkileyici bir feromona sahipti. Bu feromondan hayatım boyunca etkilenmek isterdim.
Tabi onun bunu bilmesine gerek yok.
Beni küçük görüyordu işte, ona gününü gösterecektim. Ya öyle ya böyle.
- - -
Ders bitince, soyunma odasında ölü gibi gezinen erkekler yurda gitmek için hazırlanmaya başladı. Herkes çok yorulmuştu. Katsuki bile.
Izuku bakışlarını Katsuki'nin göğüslerinde gezdirdi, bunu kimsenin farketmemesini umarak. Yakut gözleri ve kaslarıyla gerçekten herkesi büyüleyecek bir ateşe sahipti.
Yakut gözlü Izuku'yu farketti o sırada. Utancından sinirle başını yere eğdi ve arkasını döndü hızla. Rahatsız oluyordu anlaşılan.
Izuku Katsuki'nin onu sevip sevmediğini tam olarak anlayamamıştı. Ve bunun için yakut gözlüyü zorlamak istemiyordu. Ona biraz zaman vermek istiyordu. Ama bu zaman diliminin çok da uzun olmasını istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•BASKIN BİR OMEGA• [Dkbk?]
FanfictionMaalesef Alfa bir aileden baskın bir omega olarak doğan Katsuki Bakugou ve çocukluk arkadaşı 'aptal' alfa Izuku MidoriyaH arasında doğan bir aşk. Ama bir dakika, sizce "Büyük Patlama Cinayet Tanrısı Dynamight" altta olmayı kabul eder mi? ... Cevap ç...