•33•

875 69 95
                                    

"SİKEYİM, BU NE?!"

"Kacchan neden bağırıyorsun-ARGH!!"

Izuku kafasına atılan poşetin içindeki kutudan dökülen bütün oyuncaklara baktı. Ve bir de..hamilelik testine.

"..."

"Bekle, Kacchan açıklayabilirim.."

"Senin sorunun ne. Seni doyumsuz azgın melek.."

"A-ama-"

"NE AMASI HA? SEN-"

"S-SADECE HEPSİNİ DENEMEK İSTEDİM!"

Sarışın omega zümrüt yeşili gözlerin  yavru bir köpek gibi onu izlediğini hissettiğinde, sinirle ve gerginlik içinde titredi ve yerdeki hamilelik testine baktı.

"Peki, seni azgın p¡ç..seni öldürmeden önce, bu ne sikim ha?"

Katsuki'nin onu öldürmek istermişcesine onu tehditkâr bakışlarla karşılaması, Izuku'nun tüylerini diken diken ediyordu.

"E-eh..şey..Kacchan..O-onu da denemek istiyorum.."

"Ne saçmalıyorsun lan sen?"

"Sa-sadece..Bunu hep yapmak istemiştim, hani filmlerde oluyor ya.."

Sarışın Aptal Alfaya "sen aptal mısın ya?'' dermişçesine bakmaya devam ederek, nemli saçlarını elleriyle çekiştirdi ve yerde duran bütün oyuncakları aldığı gibi çöp kutusuyla buluşturdu.

"KACCHAN HAYIR!- NEDEN YAPTIN BUNU?!"

"Bir daha bana dokunmak yok. 2 hafta 2 gün boyunca."

"N-ne..KACCHAN SAÇMALAMA!"

"HEY! BANA BAĞIRMA SENİ İĞRENÇ P¡Ç! BUNLARI NEREDEN ALDIN HALÂ AKLIM ALMIYOR!"

"ÖZÜR DİLERİM TAMAM MI? ISAKA-SAN SANA İYİ BAKMAMI SÖYLEDİ! BENDE SANA-"

"NE?! NE DEDİ O MORUK SANA?! BUNU BELİRTMEDİĞİNDEN EMİNİM! HEM BEN KENDİME BAKIYORUM!"

Ortamı büyük bir sessizlik kapladı, ikisi de çok bağırdıklarını tasavvur edebilmişlerdi en nihayetinde. Katsuki bornozundan kurtularak kıyafetlerini üzerine geçirdi ve ağrı kesicisini içmeye yönelmişti ki, Izuku'yu arkasında buldu. Aptal Alfa çoktan giyinmiş, yaptıklarının sarışını kırdığını düşünerek derin düşüncelere dalmıştı.

Katsuki-

Izuku eliyle belimi sardı ve kendini bana yaklaştırdı. Feromonu yüzünden halâ uyuşuk hissediyordum ve kahretsin, o neden bu kadar yakışıklıydı?

"Ben-"

"Konuşma."

Yine de, yakışıklı olması azgın bir melek olduğu gerçeğini değiştirmiyordu. Onun yüzünden kendimi bambaşka zevk kuyularının içinde bulmak zorunda değilim ben. Tch.

Gözlerini gözlerime değdirdi ve kalbimdeki kaygıyı söküp attı, yeniden.

Ah o lanet zümrüt gözler..Sonsuza kadar ona ait olmak istiyorum. Sonsuza kadar onunla konuşmak, sonsuza kadar onunla  uyumak, sonsuza kadar onunla yaşamak istiyorum.

Kahretsin..aşk insanı neden bu kadar sarhoş ediyor? Neden onu ikilemelerde bırakıyor ve asla yapmaması gereken şeyleri düşündürüyor? Aşk böyle bir hissiyat, böyle bir hayatsa, aşktan nefret ediyorum. Bağımlısı olsam da, evet, nefret ediyorum. Ne kadar geceleri yatağımda uyumadan önce hayallerime dalsam da onunla, evet, nefret ediyorum.

•BASKIN BİR OMEGA• [Dkbk?]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin