•30•

860 72 73
                                    

Düşünceler içinde kaybolmak, şüphesiz her insanın bir kere bile yaşadığı bir duygu sendromudur. Artık nefes almak ister insan, ama fiziksel açıdan değil.

Sarışın omega neredeyse 2 haftadır bu  düşünce kuyusundan kurtulamamıştı.

Her şey o kadar iyi giderken, neden her zaman şansı yok olmak zorundaydı? Omega olduğunu Izuku sayesinde kabul etmiş, kendini dizginleyebilmişken, şimdi tekrar o düşüncesi, yıllar boyunca da içinde sürecek o düşünce, tekrar ortaya çıkmıştı.

-Keşke omega olmasaydım.

Bu sözü ne kadar kendine derse desin, biliyordu bir alfa olamayacağını. Fakat hayat bu değil mi, herkesin kendinde eksik göreceği bir 'keşke' vardır.

Katsuki, yanındaki Alfaya baktı. Elleri, zümrüt gözleri ve kırları andıran saçları arasında kendini bulması belki de kaderdi. Gerçi, kadere inanmayan biri için bu fazla iddialı bir konuşmaydı.

Sabahın erken saatlerinde lavaboya koştuğu için uyanıktı. Gözleri kızarık, saçları dağınıktı. Lavabo aynasında uzun uzun kendisini seyretmiş, karnındaki bebeği bugün bir daha hissedemeyeceğini hatırlatmıştı kendine. Bu onu mutlu mu etmişti? Bilemiyordu. Mide bulantısını dindirmek için minik bir ağrı kesici aldı, gözlerinin tekrar buğulandığını fark etti.

"Hay sikeyim. Bu aralar benim ne sorunum var? Sürekli bir velet gibi ağlamak istemiyorum."

Kendini tuttu, göz yaşlarını sildi ve tekrar yatağa yöneldi. Izuku bıraktığı gibi, ağzı açık ve horlayarak uyuyordu. Bu şekilde tatlı gözüken tek insan o olabilirdi, şüphesiz..

Yatağa girdi ve gözlerini kapatıp uyumak için düşüncelerini unutmaya çalıştı. Mide bulantısı geçmemişti. Ve artık duygularını kontrol edemediğini düşünmeye başlamıştı. Umursamaz davranmaya devam ettiği her an daha da boğuluyordu.

Komidinin üstündeki telefonunu aldı ve arama motoruna şu soruyu yöneltti:

Hamilelik döneminde ruh halleri?

Bu soruyu sorduğu için kendinden büyük bir utanç duyarak çıkan sonucu okumaya başladı:

Hamilelik sırasında vücutta meydana gelen hormonel, fiziksel ve ruhsal değişiklikler, hamile olan bireyin olduğundan daha sinirli, hassas ve alıngan olmasını sağlayabilir. Ayrıca bazı durumlarda fazlaca ağlayabilir, bazı durumlarda fazlaca gülebilirler..

Sonucu okuduktan sonra sinirle telefonu bir kenara koydu, daha doğrusu savurdu. Hamile olmak bu kadar zordu demek?

"Ne yani..bir de onu taşımam yetmiyormuş gibi, ruh halimi de mi s*kecek bu herif?"

Aptal Alfaya yaklaşarak gözlerini kapattı, bu sefer cidden uykuya daldı. Bebeği aldırmalıydı, ne olursa olsun. Madem bu kadar kararlıydı, içindeki bu duygu da neydi o zaman?

"Hmm..Kacchan saat kaç?"

Izuku onu rahat bırakmamaya ant içmiş gibi gözüküyordu, gözlerini açtığı an karşısında Aptal Alfa ona uykulu ve yarı kapalı gözlerle ona bakıyordu.

"Siksinler saati."

Izuku bu tavır karşısında tepkisiz kalmayı tercih ederek sarışın omegaya sarıldı. Sarışın saçların kokusunu içine çekti. Çikolata feromonunun içinde kaybolmak isterdi, sonsuza kadar.

"Hnn..Kacchan bana neden çok acımasız davranıyorsun?"

Sarışın ona sarılan kolları itiraz etmeden Aptal Alfanın aletine doğru yönelen elini izledi. Alışkın olduğu bu manzara karşısında yüzünü buruşturdu, Izuku her zaman sabahları aç bir kurda benziyordu. Etle beslenen bir kurt değil, seGsle beslenen bir kurttu.

•BASKIN BİR OMEGA• [Dkbk?]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin