Katsuki-
Pes etmedim. Etmem.
Ne hakkında konuştuğumu anlamıyorsunuz değil mi? Ne olacak yahu, şu aptal alfa konumuz. Beni çıldırtan o alfa. Keskin nane kokusuyla başımı döndüren o p¡ç alfa. Beni neler yaptığımı algılayamayacak seviyeye kadar getiren o aptal..
Ona göre bunlar sadece bir oyun. Ama bana göre değil.Onu ezeceğim. Ve bunu zevkle izlemek istiyorum. Izuku'yu en fazla ben tanıyorum, nelerden hoşlanıp hoşlanmadığını en iyi ben bilirim. Bunu kullanabilirim. O zaman galibiyet benim olur.
Yatağımda öylesine uzanmışken, gecenin bir vaktinde bunları düşünüyordum. Herkes uyumuştu galiba. Hiç ses yoktu. Ne kadar da huzurluydu..-
*TAK TAK*
AY ŞOM AĞZIMA TÜKÜREYİM KİM LAN BU?!!
Yataktan kalkıp kapıma doğru yaklaştım. Kapıya kulağımı dayadım. Nefes alış-verişinden bu kişinin kim olduğunu anladım.
"Kacchan.."
"Amına koyayım. Ne istiyorsun?"
"İçeri girmek?-"
"Şaka yapıyorsun akıllı bıdık seni. Defol."
"O zaman kapının önünde uyurum."
İç çekerek yumruğumu sıktım. Şunun yüzüne bir koysam bütün sinirim geçecek. Neden gece gece benim odama geliyor ki?
"Uyu o zaman."
"Tamam."
Sinirle tekrar yatağıma girdim. O salak kapının önünde uyuyacak değil ya?
Yani..değil ya?
İkilemde kalmıştım, bu salaktan her şey beklenirdi, cidden kapının önünde uyursa bizim salaklara ne derdim? Görürlerse her şey bitmiş demektir.
Biraz beklemeye karar verdim. Eğer bir ses duyarsam Izuku gitmiş demek olacaktı.
Ama ses gelmedi. Resmen oraya yuva kurmuştu p¡ç. Uykum kaçmıştı.
"Argh..nefret ediyorum bu salaktan."
Keşke cidden nefret edebilseydim, ama edemiyorum.
Hışımla kapımı açtım. Cidden Izuku kapı önünde oturmuş, kapanmak üzere olan gözleriyle bana bakıyordu. Üstündeki kıyafetler de inceydi. Gerizekalı hasta olacak.
"..gir içeri."
Izuku gülümsedi ve içeri girdi. Yorgun gözüküyordu, bu yüzden içeri girmesine izin veriyorum. Kesinlikle başka bir neden yok. Kesinlikle benimle uyumasını falan istediğim için DEĞİL.
Yarın zaten tamamen benim kölem olacak. O yüzden ona şuan biraz iyi davransam fena olmaz. Ulan ne kadar da merhametliyim. Harikayım maşallah.
"Teşekkürler Kacchan.."
"He he ondan."
Yatağa girdim tekrar. Uykum yavaş yavaş yeniden gözlerimin kapanmasına neden oluyordu.
Ama aptal Izuku öylece dikiliyordu. Ne yapacağını bilmeden.
"Salak mısın oğlum sen?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•BASKIN BİR OMEGA• [Dkbk?]
FanfictionMaalesef Alfa bir aileden baskın bir omega olarak doğan Katsuki Bakugou ve çocukluk arkadaşı 'aptal' alfa Izuku MidoriyaH arasında doğan bir aşk. Ama bir dakika, sizce "Büyük Patlama Cinayet Tanrısı Dynamight" altta olmayı kabul eder mi? ... Cevap ç...