(...)
Sıcak bir gündü, Izuku ve Katsuki halâ antrenman yapıyorlardı. Aizawa'nın memnun olduğu söylenebilirdi. Aptal Alfanın Sarışın omegaya bakışlarındaki kötü ve azgın amelleri saymazsak.
"Bakugou. Benimle konuşman gerek."
"Ha? Bir rahat ver de-"
Sarışın omega daha fazla konuşmaya lüzum görmemesi gerektiğine karar vererek, Aizawa'nın yanına doğru yöneldi. Aptal Alfa halâ son gücüyle bile 'güçlerini' kontrol etmede bir adım daha önde olabilmek için uğraşıyordu.
"Evet, ne var?"
Aizawa kararlı gözlerle yakut gözlere bakarak cevap verdi:
"Midoriya."
Katsuki sinirli ve denileni anlayamamış bir ifadeye büründü:
"Ne?"
Aizawa Midoriya'ya bakarak devam etti.
"Onun ne kadar gelecek vaat ettiğinin sen de farkındasın Bakugou."
Yakut gözler de Aptal Alfaya bakmaya başlamıştı bile. Sarışın da biliyordu,Izuku geleceğin 1 numaralı kahramanı olabilirdi, tabi Büyük Patlama Cinayet Tanrısı Dynamight tarafından ona lütufta bulunulursa.
"Tch..hepimiz o ineği 'tamamen bir inek olduğunu' biliyoruz."
Aizawa iç geçirdi, sarışını duvara çarpmak istediği zamanların üstesinden gelmek çok zordu bazenleri.
"Midoriya'nın geleceğini korumak için elinden geleni ardına koymayacağını da biliyorum."
"Hah?! Ben onun gibi bir salağın geleceğini ne yapayım?"
"Bakugou. Kendine yalan söylesen de bana söyleyemezsin."
Sarışın omeganın gözleri tekrar Izuku'yu aradı çalışma sahasında. Aptal Alfa gülümseyerek onlara doğru bakıyordu. Zümrüt gözleri umut ışığını en parlak haliyle muhafaza ediyordu.
"..Duyguları mantığının önüne geçiyor, bunu söyleyecektin değil mi?"
Izuku'nun mantığı her zaman duygularıyla çelişiyordu. Sarışın da Aizawa da bunun farkındaydı ve medya haberleri her zaman bilgileri olmadığı gibi gösteriyordu, su dökülemez bir gerçekti bu.
"Evet. Bakugou, biliyorsun diye kısa keseceğim. Kendi kararlarını verirken birine ihtiyacı elbet olacak. Onu kariyerini tetikleyen bir durum karşısında korumak istiyoruz."
"Neden bunu benden istiyorsun?"
"Argh, bilmiyorum mu sanıyorsun? O sadece seni dinler."
Sarışın omega ne diyeceğini bilemeden arkasına bile bakmadan giden Aizawa'yı izledi.
(...)
"Bak, Bakugou. Sana istediğin kadar mühdet. Senin azmini biliyorum. Bu sorumluğu alacağını da. Sadece, düşün. Ne hakkında düşüneceğini iyi biliyorsun."
Sarışın omega hızlı adımlarla kapıyı kapattığı andan itibaren yürümeye başlamıştı. Kendi kendine mırıldanıyordu.
"Siktir..ben ne yapıyorum böyle? Nasıl unuttum böyle bir gerçeği? Izuku'nun kariyerini düşünemedim. Ne kadar da bencilim."
Bu basit bir problem olarak düşünülemezdi. Aptal Alfanın bir kariyeri vardı, belki de Sarışın Omegadan daha parlak olacak bir kariyeri. Ve onun itibarının zedelemek üzere olduğunu daha yeni fark ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•BASKIN BİR OMEGA• [Dkbk?]
FanfictionMaalesef Alfa bir aileden baskın bir omega olarak doğan Katsuki Bakugou ve çocukluk arkadaşı 'aptal' alfa Izuku MidoriyaH arasında doğan bir aşk. Ama bir dakika, sizce "Büyük Patlama Cinayet Tanrısı Dynamight" altta olmayı kabul eder mi? ... Cevap ç...