Yazar bakış açısı-
"Isaka-san yapmanın sıkıntı yaratmayacağını söyledi..Bu yüzden, hadi biraz oynayalım."
Sarışın omega keskin nane feromonunun tesiriyle olduğu yerde kılını bile kıpırdatamadan, ondan bakışlarını bir kere bile ayırmamış bir çift aç zümrüt gözü izliyordu. Izuku'nun bu gayri muayyen tavrı onu bir anda bu vaziyette bırakmıştı. Hiç beklemediği her hareket, nedense başına geliyordu. Vücudu hareketsiz kalıyordu, dili tutuluyor ve gözleri Aptal Alfanın yüzü dışında hiçbir noktaya odaklanamıyordu.
O gözler onun ruhunu, şehvetini özgür bırakmak istiyordu belli ki. Yakut gözlerini ona karşı odakladı, o diğer omegalar gibi mırın kırın edecek biri miydi? Hiç sanmıyoruz.
" Ne zamandan beri bu kadar sertleştin ha? Kendini ellemiyor muydun bunca zamandır?"
Aptal alfa bu sözler karşısında yutkundu, gözlerindeki şehvetin parlaklığıyla sarışın omegayı kontrolü altına almak ister gibi dudaklarına dayandı, sertçe değil, resmen parçalamak istermiş gibi. O karamel tadını damağından asla çıkarmak istemiyordu.
"Hmmn.."
Sarışın bu vahşice devam eden karşılığa ayak uydurmak için yakut gözlerini sıkıca yumdu. Karanlığın içindeki ateşi daha iyi görebilmek içindi bu belki de.
"İşe yaramadı Kacchan..Sensiz yapamıyorum."
"H-ha..Tabiki! Bensiz yapabileceğini söylediğimi de belirtmedim zaten."
Sarışının bu küstahça tutumu Aptal alfanın sinirine az çok dokunsa da, içindeki arzuyu bastıracak kadar etkilediğini sanmıyordu. Düşüncelerinin içine bir sis perdesi inmişti sanki, karşısındaki sarışını her zerresini kadar tatmak için tekrar can atıyordu kalbi.
Ne kadar da bağımlıydı o sarışın saçlara, bembeyaz tenin üzerine kondurulmuş kızarıklarla dolu kalçalara, onu daha da tahrik eden göğüs uçlarına ve karamel tatlı dudaklara.
"Kacchan.."
"A-argh..N-ne yapıyorsun?!"
Sarışın omeganın altındaki siyah şortu indirdi ilk önce, sonra onun da altındaki kumaşı kavradı bütün kuvvetiyle.
"H-hey! A-aptal sana-"
"Kacchan..senden biraz sessiz olmanı rica ediyorum."
Zümrüt gözler yakut gözlere değdiğinde, sarışın omega anladı şehvete karışık kaderini.
Feromondan anlamalıydı, Izuku'nun rut dönemi başlamıştı bile. Saldırgan ve normalden daha tuhaf olan davranışları da dikkatini çekmeliydi.
"H-ha?! Ha-hayır..sikerim seni!"
Izuku Katsuki'nin kalçalarını kendi aletine doğru yaklaştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•BASKIN BİR OMEGA• [Dkbk?]
FanfictionMaalesef Alfa bir aileden baskın bir omega olarak doğan Katsuki Bakugou ve çocukluk arkadaşı 'aptal' alfa Izuku MidoriyaH arasında doğan bir aşk. Ama bir dakika, sizce "Büyük Patlama Cinayet Tanrısı Dynamight" altta olmayı kabul eder mi? ... Cevap ç...