перше тренування

45 2 0
                                    

Ми зайшли до найближчого кафе. Арсен допоміг мені знявши з мене пальто, ми замовили каву та сіли за столик у кутку.
-Я спостерігав за вами, і К'яра розповідала мені про ваші перемоги. Я і подумати не міг що в такому юному віці ви так досягли успіху, я захоплений.
- Можете розповісти, Арсене, в чому саме я мушу вам допомогти?
-Мені, як відому особистість, запросили в шоу «Танці зі зірками» і мені потрібна партнерка, яка навчить мене і танцюватиме зі мною.
У цей момент нам принесли каву, яка була дуже доречною, я зробив ковток щоб привести себе до тями.
-Скажіть ви згодні? Або мені шукати іншу менш обдаровану.
-Ні, мабуть вам не доведеться більше шукати. Коли зйомки?
- Почнуться в середу, перший танець - це румба.
-Через два дні?! Румба.
-Як я знаю, румба це танець кохання.
-Арсеній, він досить складний. Але я постараюся, вам допомогти. Мені доведеться ходити.
-З деканатом я домовився, у вас не будуть відзначати перепустки, якщо ми виграємо, то вам поставлять 5 з усіх предметів.
-Ой, дякую тоді сьогодні о 18:00 у студії, де ви Кьяру забирали.
-Добре, спасибі величезне. Може перейдемо на ти?
-Якщо вам, ой, тобто тобі так простіше
Він усміхнувся, подивився на якийсь час.
-Пробач, але мені вже час. І та зйомки будуть у Москві!
З цими словами він вийшов з кафе і комусь телефонував.
Я була щаслива, я прийшла додому, зібрала маленьку валізу, я знала що на час зйомок, я не зможу погуляти по Москві і тому взяла найпотрібніше, пару домашніх футболок, мої «удачливі» туфлі в яких я часто вигравала турніри, одне чорне плаття, спортивні штани і топік, і чорні лосини, майже весь мій одяг чорний, книгу про Пітер, а раптом я сумуватиму. Після я пішла в душ, після душа я зібралася до студії, але мені зателефонувала моя мама, вона ніби відчуває! Моя мама, вона молода їй красива, розумна, строга, і дуже переживає за мене.
-Алло, привіт мам)
-Привіт як ти там? Втомилася? Може, поїдемо відпочивати? Ти ж хотіла злітати до Італії, так?
-Мам, я не можу. Мені треба з'їздити у справах до Москви, на недовгий час
-Які справи?
-Мам, побачиш! Я все розповім, але трохи згодом
-Секрети у неї, наречений чи що?
-Ні, мам! Добре мені треба бігти, на роботу
-Бувай.
З сумним обличчям мати скинула.
Я не сприйняла це серйозно, вона часто робить таке обличчя коли ображається, у мене є сестра молодша яка робить і маніпулює мною і батьками все життя, вона ровесниця К'яри, думаю вони б порозумілися. Після розмови, я одягла навушники увімкнула свій плейлист і пішла до студії. Після години тренувань з дівчатками, я зробила собі перерву, зробила недбалий хвіст, попередила батьків, що цього тижня і наступних тренувань не буде. Коли всі пішли було 17:30 і я могла продумати хоча б початок його партії чи своєї, я танцювала у навушниках, щоб не відволікатися. Арсеній прийшов раніше, постукав, зайшов і десь 10 хвилин дивився на те, як я пластично рухатися, потім він пішов у роздягальню, перевдягся в штани спортивні та футболку, коли він увійшов вдруге нічого не змінилося, він підійшов і легенько торкнувся за плече. Я розплющила очі і в відображення дзеркала яке була на всю стіну побачила ззаду Арсенія. Зняла навушники.
- Ти раніше, як давно ти тут?
-Тільки прийшов.
-Чим раніше почнемо тим більше позаймаємося.
-Добре.
- На вигляд буде складно, але тобі головне повторювати за мною.
Я показувала його партію, і Арс був дуже серйозно захоплений, він намагався дуже чітко повторювати все, був напружений.
-Слухай, ти занадто затиснутий, і напружений. Перше правило і має відчути ритм, пропусти музику крізь себе, зрозумів?
Він кивнув і трохи розслабився, я його виправляла, але Арс все схоплював на льоту. Через дві години ми вивчили його партію.
- А тепер найскладніше, з'єднати наші парті, щоб ми були як одне ціле.
-Не Спробуємо.
-Не спробуємо
-Це ти..
- Розкажу, я була фанаткою імпровізації року 4 тому.
-Зрозуміло.
-Так дивися, вважай про себе, і згадуй усю черговість.
Віка підійшла до свого телефону, знову включила пісню «Montero», яка грала через колонки вже раз п'ятдесятий. Спочатку все було добре, поки він не взяв мене за талію, по тілу пройшло тремтіння, я продовжила танцювати, в цьому танці ми фліртували один з одним.
Після тренування, ми обидва були спітнілі.
-Для першого разу ти дуже офігенно танцював.
-Спасибі, у нас поїзд о першій годині ночі.
-У нас?
-Так, я подумав, що буде неправильно не сплатити тобі квиток, тим більше нас зустрінуть хлопці з імпровізації.
-Зараз 23:03, я не відмовлятимуся, тим більше речі я вже зібрала.
- Побачимося тоді за годину на вокзалі.
-Ага.
Він пішов. Я закрила студію, переодяглася, здала ключі охоронцеві і пішла додому, переодяглася в толстовку, і спортивні штани, розпустила хвостик, взяла з собою рюкзак в який поклала повірку банк, навушники, гігієнічку, зарядку для телефону, і парфуми без яких вона нікуди.
Ми були у поїзді у одному купе. Я не могла заснути та й не хотіла. Я дивилася за вікно, як місто все віддалялося і віддалялося, нічне небо, потяг трохи трясло і читала книгу.
- Ти пробач, але читати за такої трясіння, це погана ідея, зір зіпсуєш.
Трохи осудливо та розуміюче я відклала книгу.
- Розкажеш щось про себе?
- Тільки те, що ти хочеш дізнатися.
-Так, як я знаю ти розлучений, так?
Він кивнув і почав слухати далі.
- Чому не живеш у Москві, у тебе ж там усі зйомки?
-Просто крім 6 днів зйомок на рік, Москва мене не тримає, та я і не хочу бути в її метушливому житті, адже в Санкт-Петербурзі ти нікуди не поспішаєш.
-Як я знаю, ти взагалі з Омська, сумуєш за батьками?
-Звичайно, у мене питання.
Я сіла в позу метелика та продовжила його слухати.
-Звідки ти? Скільки тобі років?
-Коротка біографія: мені 19 років, я з України, і так, я дуже сумую за рідними.
-Кьяра тільки про тебе і каже
Я посміхнулась. У нас сталася незручна хвилина мовчання. Через півгодини, через трясіння Арс заснув. Я пильно дивилася на його обличчя, придивляючись до кожної деталі. Проходила провідниця і сказала, що за 5 хвилин Москва. Я не подумавши кинула в нього подушку, щоб розбудити, і тільки потім усвідомила, що вчинила як дитина. Він підняв подушку і поклав поряд із собою.
-Я випадково, до речі ми приїхали
Я взяла рюкзак та валізу, і щоб не згоріти від сорому вийшла з купе. Арсеній впорядкував себе, і поїзд зупинився, взяв свою валізу, і ми разом вийшли з поїзда. Біля поїзда на нас чекали Сергій та Леха, який, як завжди знімав усе на камеру.
-Привіт, Сірий.
Вони обнялися, Арс потис Лехе руку.
- Це, Вікторія.
-Можна просто Віка.
-Я Серьога, а це Льоша.
Сергій поцілував мою руку, Арс взяв мою валізу.
- А тут поряд є хороший готель?
-Віка, Ти хочеш жити в готелі?
-Не дуже, але квартиру шукати треба довше.
- Ти можеш пожити з нами) Якщо Арс не проти.
- Звичайно ж я не проти.
Я йшла з Лехою, і ми говорили яка камера краще, а ззаду йшов Серьога та Арс, вони обговорювали мене.
-У вас уже було?
- Ні, вона надто молода.
- Якщо ні, то ти тоді не будеш проти...
-Я не думаю що вона погодиться, у неї хлопець є, начебто.
Я все чула, але не видавала. Вони всі сіли в таксі і поїхали на квартиру Сергія, де часто жив Арс. Поки вони їхали, я заснула на плечі Сергія, а Арс мовчки дивився на мене. Ми приїхали та хлопці виділили зал для гості. Вранці Сергій замовив доставку їжі, я прокинулася від того, що двері відчинили, на порозі з доставником говорив Сергій, я попрямувала у ванну і тут з ванної вийшов Арс, і ми зіткнулися. Він був із оголеним торсом, але в шортах. Він мовчки пропустив мене у ванну, я зайшла та зачинила двері. Арс пішов на кухню, витираючи голову. Після того, як я вмилася і нафарбувалася, я переодяглася в чорну сукню, в якій і зустріла Арса в театральному. Сергій з Арсом їли яєчню, салат і ще щось, я випила води.
-Вік, сьогодні ти їдеш з нами, ми знімемо випуск «Гучне Питання» і поїдемо в студію де позаймаємося, добре?
-Так звичайно.
- Стривай, ми ж сьогодні бухаємо. Віка може ти з нами?
-Дякую, але, напевно, я не зможу.
Після того, як хлопчики поїли, вони зібралися і поїхали на машині Сергія до студії, де зазвичай тусується імпровізація. Як тільки ми зайшли, хлопці з усіма привіталися.
-Через годину приїде гість, що за чарівна дівчина з вами?
-Стас, це Віка.
-Стас, мені дуже приємно з вами познайомитися.
Сергій покликав Шаста.
-Іду, Поз, ти зі мною?
Вони зайшли з іншої кімнати.
- Це Діма та Антон, а це Віка вона з Арсенієм.
Трохи заздрісно сказав Сергій. Шаст здивовано запитав:
-Дівчина?
-На жаль ні.
Всі здивувалися, а я просто вирішила знущатися з них.
- Поз, ти ж ідеш сьогодні?
-Звичайно Шаст, ще б пропустити
Стас зайшов з Оксаною, тримаючи в руках каву.
-А ти Віка, підеш з нами до бару? Сказав Шаст,
Оксана радісно сказала.
-Якщо ти погодишся, то буде з ким попліткувати!
Стас пародіює дівчину.
-А Ми що не твої подружки?
Усі посміялися.
Я видихнула і погодилася. Після 2 годин зйомок гість пішов щасливим. А хлопці попрощалися, але ненадовго. Ми з Арсенієм їхали у таксі на задньому сидінні.
-Завтра пробні зйомки, так що не бійся.
-На будь-яких зйомках лажати не можна.
Засмучено майже не вірячи сказала я. Я дивилася у вікно і роздивлялася Москву.
-Ти хвилюєшся?
-Є таке.
-Я знімаюся не перший рік, і щоб ти знала боятися це нормально, мені завжди страшно. Але коли ти захоплений чимось, то ти забуваєш про страх.

Він поклав свою руку на мою яка вп'ялася в сидіння машини. Я подивилася на нього, ми дивилися один одному в очі кілька секунд, потім він різко прибрав руку і вийшов із машини. Він відчинив мені двері, як джентльмен.

 Танець кохання чи пристрасті?Where stories live. Discover now