поїздка

10 1 0
                                    

Високий хлопець стояв перед вагоном і навколо нього був неприємний білий дим, що розсіювався в нічному повітрі.  Вітерець не давав диму залишатися надовго в повітрі.  Шастун був явно радий своему життю і багато його переживань пішли, але тепер з'явилися нові.  Він говорив по телефону де жіночий голос навіть у таку пізню годину був бадьорий і дуже схвильований.
-Ти ж не з'їш кота, так?
[Я просто хочу хінкалі та полуничне морозиво!]
-Ірусю, ну може ти замовиш доставку там
[Я не в тому стані, я масочку зробила і я не хочу доставку хінкалі тоді будуть холодними]
Антон видихнув і зробив ще одну затяжку.  Він побачив рух із боку і почав тараторити.
-Добре, мені час.  Цілую люблю!
Він скинув як тільки почув люблю у відповідь і подивився на сонну дівчину, яка вийшла з вагона.
-Я завадила?
-Та не, все норм.  Ти чого не спиш?
-А ти?
Він хмикнув, вони вирішили не відповідати на це запитання.
-Я не хотіла підслуховувати, але я тепер маю запитати
Антон явно трохи напружився і перестав дихати в очікуванні питання.
-Іра, вона вагітна?
-Блять, ну так.
  Дівчина різко пожвавішала і на її обличчі з'явилася така чесна посмішка за друга та подругу.  Вона була щаслива і обійняла Антона.  Він явно не очікував такої реакції.
-Їй не задуши
Віка відлипла її очі світилися.  Антон курив і почав жартувати про те, яким він буде батьком, але вона запевняла його у протилежному.
-Це не складно міняти підгузки
-Вік, ти тільки поки нікому не кажи.  Ми боїмося витоку інформації раніше, ніж потрібно, Стас мене заріже якщо дізнається що я проговорився.
-Звичайно я розумію, я мовчатиму)
-Спасибі, а як думаєш Сеня поставився якби ти була вагітна
-Не знаю навіть, поки рано про це думати.  Зараз я боюся зустрічі з його батьками найбільше у світі
-Вони гарні, ти їм сподобаєшся -запевняю!
-Велике дякую)
Хлопець загасив сигарету і пропустив дівчину перед собою у вагон, адже час зупинки закінчився і провідниця вже закриває інші вагони.  Настав час вирушати далі.

Сміх долинав з купе, де зібралися майже всі.  Прекрасна компанія, алкоголь який підігрівав душевні розмови.  Чоловіки, які намагалися уміститися з комфортом.  Потяг знову зробив невелику зупинку.  Ця пауза тривала 10 хвилин і за цей час Діма та Арс пробігли марафон, щоб докупити ще пива та цигарок.  Багато чоловіків курили і також курили і чекали на товаришів біля входу у вагон.  Ось усі повернулися на свої місця.  Віка переносила запах тютюну, але коли зайшло 5 чоловіків від яких несе не легким шлейфом, то вона вирішила залишити хлопців аргоментувавши це тим, що їй потрібно зателефонувати.  За вікном була глибока ніч, дівчина стояла в коридорі біля вікон у пошуках сітки.  Коли поїзд рушив вона машинально зробила крок вперед і спробувала втриматися, але від різкості вона полетіла на підлогу.  Нічого не боліло, розплющивши очі вона зрозуміла, що в парі сантиметрах від підлоги.  Віка стала на ноги і повернулася до того, хто її втримав.
-без дотиків, ти порушуєш.
-нікого немає навколо, і ти хотіла валятися на підлозі?
-Добре, твоя взяла.
Вона взялася за поручень і дивилася у вікна де краєвиди швидко змінювалися.  На собі вона відчула його тепло.  Він стояв за нею впритул і також сперся на поручні.  Різниця в зростанні дуже відчувалася коли вона не була на підборах.  Його парфум витав у повітрі, він випив, але від нього не вражало так сильно, як від інших лише трохи віддавало хмелем.  За відчуттями Попов своїм чолом уткнувся в верхівку дівчини.  Віка відчувала все його тіло як Арс дихав, їй стало трохи спокійніше.  Поруч із ним вона у безпеці.
У їхніх стосунках завжди бачили лише пристрасть, але зараз їм не потрібне це яскраве почуття вони стільки пережили, що відчувати один одного поряд і знати, що все гаразд достатньо.  Шкода, що є така емоція як страх.  Боязнь втратити все що є, страх за нього, страх, що все це може зникнути.

 Танець кохання чи пристрасті?Where stories live. Discover now