-Почалося!
-Про що ти?
-У Антона вже тремтять руки, він починає хвилюватися.
Оксана видихнула та продовжила збирати речі. Віка лише спостерігала за поведінкою хлопця, у нього тремтіли руки і його погляд був спрямований кудись, він курив і смикав кільця.
Хлопці зібрали всі потрібні речі та після поспішили у їхній автобус котрий був замовлений раніше. Як завжди почекавши 5 хвилин поки Сергій зробить ласку спуститься і вони від'їхали до потрібного місця. Дівчина любила все обмежувати і на подив після ранкових пробіжок містом її голова очистилася і вона охоче почала допомагати Оксані. Під'їхавши до потрібної будівлі ДК "Металлург", вони побачили парочку дівчат і хлопців видно вирішили почекати за 5 годин до заходу. Віка згадала як фантазувала та мріяла побувати на їхньому концерті та побачити їх. Тільки сьогодні вона вперше здійснить мрію і пробуде як гість та глядач, вона й раніше бачила хлопців у дії на гучному питанні та у зйомках, але ця атмосфера, атмосфера концертів відрізняється від інших. Вони жартуватимуть і це не виріжуть, тут усе справжнє. Пройшовши в потрібне приміщення де на них чекали потрібні люди, адміністрація будівлі та хтось ще. Усі розійшлися своїми місцями.
Хлопці залишилися в приміщенні, звукорежисер Краб та інші пройшли закуліси, де виступатимуть хлопці. Оксана та Віка почали працювати як плелки і виконувати всі недоліки та згладжувати всі кути. Поки Оксана була з хлопцями та засипала їх питаннями, Віка перевіряла як виконали організатори райдерів хлопців, і ох як їм не пощастило не було кави та енергетиків. Дівчина прийшла до хлопців.
-Сергю, ти які енергетики п'єш?
-Ред Був без цукру, а що вони інші купили?
-Якби вони взагалі їх не купили, як і кава. То яке тобі піти купити?
-Рід бул пачку, без цукру
-Добре, крім Арса хтось буде кави?
-Ну візьми і мені тільки чорний з цукром 2 ложки
-Добре Дім) Окс, ти хочеш щось?
-Ні, просто приходь швидше
-Буде зроблено, бос
Віка накинула пальто, взяла свою сумочку і пішла виконувати бажання та забаганки своїх друзів.
Навушники у вухах це полегшення і проблема, якщо з тобою починаю діалог. Дівчина не очікувала що з нею заговорять і звернуться, але її зупинили біля одного з виходів на вулиці хлопці, які видно чекають хлопців. Дівчатка простягли подарунки і пофоткалися з Вікою, вони виявляється теж стежили за нею в соціальних мережах. Взявши подарунки від дівчаток, до неї підійшли хлопці та дівчата. Молоді хлопці можливо трохи старші за неї та вони також передали пакунок неакуратно загорнутий видно що робили хлопці самі. Віка була дуже задоволена і з усіма цими подарунками вона пішла купувати напої.
Нелегко але донісши все до кімнати Віка важко зітхнула за відчуттям камінь із душі впав. Дівчина простягла каву Дімі, та Арсенію. Секундне торкання пальців як удар струмом. Вона посміхнулася та відкрила упаковку з енергетиками та подала Сергію.
-Хлопців там на вулиці вже є кілька фанатів і вони впізнали мене і передали сувеніри. Я не змогла відмовити!
Вона простягла пакети дівчаток і згорток хлопців, але тут влетіла Суркова.
-О ні, подарунки потім! Спершу концерт. У нас такий стимул, бо розслабляться раніше часу
-Рксі ми не діти
Почулося ззаду коментар Сергій.
-О так, але за вами потрібно зробити як за дітьми! Паспорт не забудьте одяг!
-Все Оксі не кипишуй, я зрозуміла. Які ще завдання?
-Я зараз піду перевіряти звук та поговорю з дівчатками організаторами вони хочуть зробити черговий флешмоб. Ти стеж за цими аболтусами
-Добре, не турбуйся.
Дівчина пішла швидко. Віка ж сіла на диван до хлопців.
-У Вас тут x-box?!
-Так ми з Дімкою любимо грати
-Я теж хочу. Тут є Mortal Kombat?
-Арс ти знав що вона грає?
-Він не знав, ну так граємо?
-Просто грати нудно, ми зазвичай на гроші або ще щось
-Поз я тобі на свої гроші каву купила, сиди посьорбуй
-Ебать, ти хочеш повитись?
-Димичу, не бери в голову
Почулося збоку від Арсенія.
-А ти не заступайся, вона і сама може відповісти
-Можу, граємо на гроші
-500
-Згодна
Зігравши 3 раунди з рахунком 2:1 виграла Віка.
-500 рублів мої)
-Шаст, а ну зіграй ти з нею
Антон виграв усі 3 бої майже не давши Віці відігратися.
-Туди тебе блять!
-Дим, але все одно ти винен мені гроші
-Без би пізніше скину, а поки дай насолоджуся цією перемогою
Дівчина посміхнулася і поклала джостик на стіл. І сіпнулася від приходу Оксани. Її не було пів години але приблизно 5 хвилин. Час йшов швидко поряд з хлопцями. І ось до концерту залишилося півтори години. Хлопці займали себе чим могли, але напруга зростала. Антон і Діма частіше йшли курити. Сергій пив більше енергетиків. Арсеній намагався приховати хвилювання, але його підходи до дзеркала і оцінювання зовнішності були знайомі, що він хвилюється.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Танець кохання чи пристрасті?
FanfictionУ дівчини проблеми в сім'ї, але вона робить все, що б не думати про це. Арсенію пропонують роль у шоу і він шукає напарницю, яка зможе привести його до перемоги. Чи зможе звичайна студентка допомогти професійному акторові. І як зрозуміти справжня...