кепські справи

12 1 0
                                    

За кілька днів день народження Арсенія.  Найскладніше придумати свято, коли його не хочуть.  Організувати все так, щоб не розчарувати іменнинека.  І хвилювання за дорогу та зустріч із родичами були страшнішими за саме свято.  Про боже як вона була рада тому що на Різдво її батьки не виставили Арсенія за двері і як Віка була вражена його приїздом.  Це все ніби сон, усі їхні проблеми таїли як сніг навесні.  Весна прекрасна пора року, дівчина любило його за погоду, за той настрій, який виникає почуття життя і кохання.
Все прекрасне починалося із свята 8 березня.  Віка не особливо хотіла його святкувати, так просто відправити квіти мамі та листівку бабусі не більше.  Її планам завадило ясне небо, сонячні промені та побачення у ресторані ввечері.  Прекрасний ранок з кавою та білими тюльпанами.  І найпрекрасніше те що це було вдома, і про це подбав він.  Арсеній приділив їй увагу, прості речі поруч із ним грають велике значення і його значення зростає.
Наразі вони намагаються встигнути на сніданок до хлопців у готель.  До готелю 1 їзди на машині але вони були пішки і ще тягли важку камеру.
-Ми не встигнемо!
Дівчина явно втомилася бігти пару кілометрів без перепочинку.  Вона зупинилася віддихатися, Арс теж почав переводити дихання в норму і дивився на всі боки.  Його увагу привернув байк пригальмований у парехмахерської, але не в належному місці.  Він підбіг до байка, навіть не був закритий.
-Давай, сідай!
Віка взяла шолом, він був один.
-Ні, я не поїду на ньому!
-Віка, Не бійся я вмію водити його
-але якщо.
Арсен уже вмостився і простяг дівчині руку.
-Ти довіряєш мені?
Вона кивнула головою.  Одягнула шолом і взявши руку села на залізного звіра.  Коли Арсен його завів, він видав оглушливий рик від якого Віка ще сильніше вп'ялася в спину Попова.  Вони від'їхали і помчали вже завантаженими вулицями Іжевська.
Пробок не було але все ж таки машин було досить багато.  Арсен обганяв машини і намагався їхати не дуже швидко.  Але на дорозі перед ними світлофор через 5 секунд згасне і Арс вирішив понатиснути.  Віка міцно трималася за нього, її волосся розвивалося на такій швидкості з-під шолома.  Вони вдало обігнали чергову машину та встигли на світлофор.  Не встигнувши зменшити швидкість вони промчали повз патрулюючу машину.  Тут же за їхніми головами почулася поліцейська сирена.
-Твою ж, Вік готовий я заїду за кут і ти швидко знімаєш шолом я беру камеру і біжимо!
-Я зрозуміла
Через машини, що надвегалися, вона майже не чула власного голосу.  Можливо, якщо це був би їхній мотоцикл, вони б зупинилися, а так просто штрафом не відбудуться.  Віка не відчувала переляку, все відбувалося дуже швидко.  Заїхавши в провулок, дівчина швидко зняла шолом, взяла Арсенія за руку і взяв її у відповідь.  І діставши з-під сидіння камеру вони обернулися на звук сирен які наближалися.До їхнього готелю залишалося хвилин 20. Та вони рвонули через двори, Не сильно розуміючи куди йдуть але вони бігли.  У їхніх жилах кипіла дах і адреналися викидався зі швидкістю світла.  Дівчина не пам'ятає всієї дороги лише радість біля дверей готелю.  Вони забігли у величезний хол де годинами раніше зустрілися.  У холі вже нікого не було, схоже, всі вже пішли.  Арс та Віка піднялися в номер дівчини.  Не встигнувши зачинити двері як Віка сіпнула Арса за двері і тільки тоді він почув розлючений голос Оксани.  Вона закрила йому рота щоб він не видав ні звуку поки Оксана не піде достатньо до ліфта.  Його гаряче дихання, що збилося, обпалювало її руку.  Муражки мимоволі пішли спиною.  Виглянувши за двері і переконавшись, що нікого немає, Віка повернулася до Арсенія.
-Ти, Поліція, мотоцикл, втеча господи.
-Що?
-Просто поцілуй мене чи я вибухну від цієї інформації!
Арсен усміхнувся і поцілував дівчину.  Вони не пішли на сніданок, вони не були голодні, хіба що одине одним.

 Танець кохання чи пристрасті?Where stories live. Discover now