дівчата бігуть на допомогу

16 2 0
                                    

Розплющивши очі, Арсеній побачив у шафі підлозі оголену дівчину в його футболці.  Вона стояла біля шафи і щось вибирала
Він сів зручніше і дивився на неї на її ноги, які вчора покривав поцілунками.  Дівчина дістала пару своїх суконь і їй все не подобалося, вона поклала їх назад і почала шукати щось потрібне для Арсенія.  Він мав дуже різноманітні варіації одягу.  На верхній полиці лежала біла сорочка, і вона не могла її дістати, і повернулася щоб взяти стілець і злякалася що Арс вже не спить.  Вона підійшла до нього і лягла на нього.  Він обвив руками талію і поцілував дівчину в лоба.
-Доброго ранку, мала.
-Добре, у тебе сьогодні хлопчисько?
—Та ввечері, а наступної середи у нас знову зйомки.
-Добре, завтра весілля.  Сильно не напівайтеся, нам потрібен наречений у цілості та безпеці.
Віка підвелася, але Арсеній тримав її міцно і випускав.
— Мені треба готувати сніданок, і нам треба порепетирувати танець.
- Добре, ти така в мене гарна.
Хто б казав, це на тебе полюють усі дівчата Росії, і не тільки.
-Але мені не потрібні вони, мені потрібна ти.
Іди вмивайся, а я піду готувати сніданок. Що хочеш на сніданок?
Дівчина боялася одного, що ці всі слова брехня, тому намагалася не акцентувати уваги на це.  Арсен відпустив дівчину, і та підвелася, даючи Арсенію встати.
-Хочу тебе і каву.
— добре кави та яєчню, ти й так майже не їж.
-я не хочу.
Сказав Арсеній і пішов у ванну.
-Якщо з'їси яєчню, тоді я тебе зацілую.
- Іди готуй!
Почулося з ванни, веселіший голос.
Дівчина приготувала сніданок для себе та свого коханого.  Дівчина випила кави, і прийшов Арсен.  Він задоволений накинувся на сніданок.  Віка підключилася до колонки і почала обирати пісні і випадково включила пісню "Montero" пісня, під яку вони вперше танцювали румбу.  Арсен доїв, підвівся і підтяг до себе дівчину.  Однією рукою взяв за талію, дихання сповільнилося.  Він пам'ятав ту хореографію під ритм музики, і почав вести дівчину в такт музики.  Той танець і цей зовсім різні, той перший і незграбний вперше як, а цей професійніший.  Дівчина підкорялася кожному його руху і допомагала і направляла свого партнера.  Вони відчували одне одного і розуміли.  Багато хто цього прагнуть роками, але вони не багато.  Після серйозності на обличчі Арсенія видно усмішку.  Він закрутив дівчину та притягнув і взяв за ногу та поцілував.  Цей поцілунок мав запах кави, поту, щирості та побуту.
-Арсеній ... ви ж не зробіть так перед камерами.
- Ми ж домовилися про поцілунки.
-Гаразд, отримуй.
Вона обвила рукою його шию, а другою взяла його за щоку і поцілувала.  Він продовжив поцілунок і підняв дівчину на руки і поніс до спальні.
-Арс, Арсюш, у мене купа справ.  Я не можу..
-Я можу тобі допомогти до вечора
-Та ні, у тебе ж вихідний день.
- Мила з тобою весь відпочинок, зрозуміла?  Я тобі допоможу.
-Добре, пішли збираються.
Дівчина відчинила шафу і дістала рожеву толстовку для Арса та його джинси.  А собі рожеву футболку та чорні джинси.  Після того вони взяли запрошення, і на таксі вони поїхали до центру міста.  У Москві було досить тепло, незважаючи на хмари.  Арсен допоміг забрати декорації та відвезти їх на місце, а тим часом Віка вибирала собі сукню.  Їй зателефонувала Даша Шемінова.
-Привіт, зайнята?
-Так, а що?
-У нас тут НП, і схоже що серйозний.
— Що з Ірою?
-Ага ... приїдь.  Я не впораюся.
-Добре, скоро буду.
Дівчина скинула і написала Арсу, щоб їхав додому, бо вона поїде до дівчаток.
Віка взяла сукню і поїхала до дівчаток.  Віка завжди допомагала всім, і тому у неї багато друзів і всі дуже різні.
Вона увірвалася до квартири Іри, бо двері були відчинені.  Іра пила воду і була стурбована.
Даша махала поруч журналом, щоб їй було не так жарко.
-Іра не нервуй, ми щось придумаємо.
-Що трапилося?
Запитала Віка.
-У мене ... Мене плаття не встигає приїхати!
—І всі візажисти роблю занадто те що нам не треба.
-Так спокійно.
Віка поклала на крісло свою нову куплену сукню.
-Іра дихай.
-Я пропоную їй своє і Каті але вони на неї великі, а перешити ми не встигнемо.
-Іра спокійно, Даша принеси плойку та воду з лимоном.
-Добре.
-Іра ти сідай на стілець, зараз ми все вирішимо.
Дівчина слухняно сіла на крісло перед туалетним столиком і нічого не розуміла.
Даша принесла воду та Іра випила її.
Віка зателефонувала своєму раніше знайомому "Яблучку" та попросила про допомогу.  За півгодини їм привезли 10 весільних суконь, і з ним приїхала дівчина.
Дівчина була молода, вродлива, і при цьому виглядала як дуже цікава особистість.  На руках кілька кілець, і на руці є тату.  Вона була у чорній футболці з яскравою назвою гурту, в якій складалася.  Зверху шкіряна чорна та шкіряні чорні шорти, та червоні окуляри.
Віка обійняла цю дівчину.
-Дівчата це Марья.
-Я бачила тебе!  Ти співачка так?
Дівчина кивнула.
-Називайте Маря, і мені дуже приємно допомогти вам Іра.
-Звідки?
-Дуже стара історія.
Віка перервала їхню розмову.
—Так Маре, ти найкраща з усіх моїх знайомих, нам потрібна допомога у макіяжі для весілля.  Візажисти не так відчувають, як ти.
-Не прикрашай, добре.
Вона ляснула в долоні, зняла окуляри.  Подивилася на Іру і почала працювати.  Не дивлячись на її total black style вона зробила прекрасний і підкреслює родзинки Іри, не переборщила з тінями.  А зробила саме те, що вона просила.
-Ну як?
Іра подивилась у дзеркало.
-Ідеально, Маря дякую тобі величезне.
Іра встала і обійняла Марю, та лише посміхнулася.  Віка та Даша в цей час відбирали сукні та відпарювали для примірки.
Маря підійшла до Віки.
-Я все, їй дуже сподобалося
- Прекрасно, я в тобі не сумнівалася, чи зможеш завтра повторити?
-Так
-Тоді з мене нова гітара)
-Електро.
-Добре, але тоді і мене нафарбуєш.
-Добре.
Дівчатка поцілували один одного в щічку на прощання, і Маря пішла.  А Даша понесла сукні для примірки Ірі.
Ірі сподобалося багато варіантів, але вона вирішила вибрати найпростіше та скромне.  Вона знала що її весілля важливе і її будуть бачити все, але саме це їй і подобалося, всі чекають химерність, а отримають скромність і елегантність.

 Танець кохання чи пристрасті?Where stories live. Discover now