Дівчину нарешті відпустили, і коли вона вийшла у світлий коридор, її дезорієнтувало яскраве світло, адже до цього вона знаходилася в несильно освітлених місцях. Думки було перемішано, але її вивела з думок дівчина адміністратор. Вона тримала дівчину за руку і говорила щось стурбоване. Віка на неї подивилася і лише потім почала слухати.
-Ти мене чуєш? Арсенія забрали!
Голова стає ватною.
-Його заарештували, Віка він у ділянці.
У носі неприємно защипало, дівчина зморщилася.
- Чому він там?
—Як мені сказали він розбив носа охоронцеві, залишив фінгал режисерові і спробував ударити поліцейського, а як я знаю напад на поліцейського порушення закону.
Помовчавши хвилинку вона схаменулась і тихо сказала як ненароком.
Ну, я піду мені бігти треба, тримайся!
Остання фраза була сказана без сарказму, і без співчуття просто ніби вона мала це сказати з ввічливості.
-добре спасибі
Пошепки відповіла Віка вслід дівчині, хоча та явно вже не звертала на неї ніякої уваги.
Вийшовши надвір, блондинка попрямувала за вказаною адресою на екрані її телефону. Вона знайшла таксиста, який повинен її відвезти в ділянку, але до нього їй потрібно було пройти квартал від будівлі, де зазвичай знімають програми. Надворі було вже пізно і темно, дорогу освітлювали ліхтарі та яскраві вивіски магазинів. Люди йшли і поспішали, машини сигналили і поспішали. Віка також метушилася і йшла досить швидко, вона нервувала за дорогу їй людину. Як на зло почався дощ і з кожною хвилиною посилювався. Через пару хвилин під ногами хлюпали калюжі, все волосся було мокре і лізло в обличчя. Дівчина задивившись в екран телефону, який ховала під курткою від дощу, не помітила червоне світло світлофора. Водій машини не встиг загальмувати одразу і влетів у дівчину, але не до смерті.- Ти поставила Росію навколішки в прямому розумінні. Це приниження Великої Імперії так ще й у прямому ефірі!
Зарозумілий і озлоблений голос режисера говорив у голові від чого голова почала ще сильніше хворіти від цих спогадів.
Світло було тьмяне, але очі відкривати все одно було боляче. Стуки серця тепер були чутні, кожен удар. Розплющивши нарешті очі, вона побачила руку з проводами, лікарняну сорочку. Далі вона спробувала підвестися і в неї сильно захворіло ліве стегно, ніг вона не відчувала. Вона була в палаті, була глибока ніч. Поруч із собою на тумбочці дівчина знайшла свій телефон. Але як Назло він був вимкнений і розбитий. Вона почала згадувати що сталося, але голова почала сильно хворіти, особливо віскі. Сил не вистачало і вона лягла в колишнє становище і заснула.
Ребра хворіли й нулі, серце шалено калатало, холодний піт виступав. Дівчина розплющила очі, вона відчувала біль. Але це був уже не її біль, це був скоріше духовний біль, пекучий біль за людину котрий дорогий. Вона знала що йому ніхто не нашкодить, але сама думка, що він ніби в полоні її мучить.Пройшов тиждень. Тиждень реабілітації у лікарні. Витяг. І ось вона знову вдома де на неї чекає ВІН.
ТБ працював на тлі, Віка сиділа в кріслі і слухала новини, поки на кухні Арсеній намагався впоратися з новою кавоваркою.
«Глядачі бурхливо реагують на заміну партнерки Арсенія Вікторії на Ксенію. Як вважаєте Вікторія після трагічної ДТП вийде знову на паркет? Чи Ксенія затьмарить попередницю?»
Зарозумілий голос журналістки дзижчав гидко, і не витримавши дівчина вимкнула телевізор не дослухавши відповіді режисера.
Як же вони мене бісять!
-Хто?
-Все, вони так легко змінили мене. Я просто не розумію навіщо. Щоб я знову скандалу не влаштувала? Прибрали пішака, викинули як сміття. Ще ця Ксюша така еталон краси, губи та груди підроблені, але головне що слухняна.
Арсен подав каву і сів поряд на диван.
-Головне що ти вже приходиш до тями, і ти майже ціла.
-А якби це була серйозна травма. я могла б більше не вийти на паркет?
Ці думки мене вбивають.
— А ти не думай, скоро кінець цьому, зйомкам цього шоу, і в нас буде відпочинок у турі. Ти ж поїдеш зі мною?
— Та, звичайно, поїду з тобою і хлопцями, так скучила за Сергієм і Антоном, Оксі і навіть Стасові з його підколами. Про Діму мовчу, як і за ним не нудьгувати.
— а я ось не сумую за ними, і ми ж поїдемо до Києва. Ти познайомишся з моїми батьками.
Арсен сказав це спокійно і без хвилювання, відпивши кави з кухля.
-Стоп, я з твоїми батьками?! Неїє. Я ж не готова, хоча ні покажу їм свої медалі чи ні, може, потрібно буде пиріг приготувати? Хоча як ми ж на гастролях будемо, тоді може щось подарувати?
Чоловік почав сміятися із схвильованості своєї коханої.
-Стривай. На гастролях буде твій день народження!
-Ні, не потрібно нічого вигадувати, жодних сюрпризів!
Суворо сказав Арс свої останні слова ніби наказав.
- Навіть маленького?
-Будь-якого, я його не святкую.
-Але гаразд.
Віка відпила каву, подивилася на свої ноги і видихнула, згадуючи як вони танцювали на паркеті, як ковзали і чітко відбивали ритм, а зараз і ходити до пуття не можуть.
Дівчина хотіла все й одразу, встати, піти, танцювати, знову займатися, тренуватися. Але потрібно було терпіння, якого в неї не було.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Танець кохання чи пристрасті?
FanfictionУ дівчини проблеми в сім'ї, але вона робить все, що б не думати про це. Арсенію пропонують роль у шоу і він шукає напарницю, яка зможе привести його до перемоги. Чи зможе звичайна студентка допомогти професійному акторові. І як зрозуміти справжня...