Вчорашній вечір пройшов так непомітно як і ніч. Дівчина прокинулася від яскравих променів сонця, яке тільки встало через обрій. Вона акуратно вивільнилася з обіймів сплячого Арсенія. Накинула на себе бузковий халат і спустилася на перший поверх будинку, де похропував Сергій. Вчора хлопці трохи напилися і Серьога вирішив залишитися на ніч, щоб не викликати таксі і не залишати тут машину. Руки були прохолодні і із задоволенням грілися під гарячою водою, коли Віка вмивалася. Після цього вона пройшла на кухню і заварила собі фруктовий чай. За вікном було мокро і сиро, але промені сонця, і спів птахів говорив про те, що майже настала весна. Дівчина вийшла на веранду зігріваючись чашкою гарячого чаю. По тілу пройшли мурашки, холодний вітер нагадував, що зима ще не закінчилася.
Скрип дверей, що виходить у веранду, вивів дівчину зі своїх роздумів.
- Ти завжди так рано прокидаєшся?
-Я тебе розбудила?
-Ні, ти тут ні до чого один ідіот подзвонив. Тобі не холодно?
-Так, підемо в будинок
Хлопці зайшли в будинок. Віка почала готувати каву, чоловік позіхнув прикривши рот кулаком.
-Як там Граф?
-ох, їсть і так як мене довго не було вдома по будь-якому навалив десь купу.
-Ну ти сам завів його, але мені здається ти став більш самостійним.
-Можливо, скоро гастролі ти їдеш з нами?
-Так, Сергію що можна подарувати Арсу?
-Ну, ми всі скидаємося і даруємо бабки чи подарунок разом, раджу оплатити йому фотосесію. Але думаю ти і сама знаєш, що він любить і хоче)
Віка поставила чашку з кавою перед Матвієнком і знову пішла у свої думки, думаючи про те, що можна подарувати.Валізи зібрані. Рано-вранці. Запах кави.
Арсен пив каву та залипав у телефоні.
-Паспорт?
-взяв
-Змінний одяг?
-взяв
-а
Арсен перебив її.
-і це також. Не хвилюйся ти так.
-а я хвилююся
-До того як ми навідаємося в моє гніздо, де я виріс, ми виступаємо в Іжевську, а потім вже Омськ.
-Так я пам'ятаю. Але якщо вони скажуть, що я молода, і пудрю тобі мізки. Мене і так твої передплатниці вважають відьмою.
- Ти зачарувала мене, юна дівчино, ти огорнула всі мої думки і твої очі зачаровують мій погляд
-Ну припини! Арс
-То значить ти відьма, і зачарувала мене своєю красою, що я без розуму від тебе
З кожним словом він підходив ближче та підійшов зовсім близько. Дивився їй у вічі і взяв її маленьку ручку і поклав собі на груди де знаходиться серце. Вона відчувала, як колотиться його серце.
-Ти занадто багато кави випив, у тебе так б'ється серце
-Це не від кави
-А Чого?
-Від тебе
-Арс!
Він узяв її та закинув на плече.
-Арс відпусти мене!
Ледве може нормально говорити, вона лише сміється. А його бавить її сміх і він почав кружляти дівчину, а потім поставив на підлогу.
-Нам Невдовзі виїжджати
-У мене умова
Арсен зацікавлено подивився на дівчину.
- На гастролях на очах хлопців ти не зможеш мене цілувати чи торкатися. Щоб ти не відволікався.
-А коли нікого не буде?
-Отже ти береш участь у цій грі?
-Це цікава пропозиція, а поки що
Він притягнув її за підборіддя та поцілував.
Сергій приїхав за нашою парочкою. Арсен клав речі у багажник. Поки Віка сідала на заднє сидіння.
-Граф!
Вона обійняла собаку, яка до цього мирно спала. Граф почав облизувати знайому.
Арсеній сів на переднє сидіння і обернувся подивитися на цю картину, а потім на свого друга.
-Серйозно Граф?
На що той лише хихикнув і почав від'їжджати від дому.Прибувши на потрібну платформу Віка та Арсеній розпочали свою гру. Попов з оператором Олексієм, нашим знайомим Лєхою почав домовлятися про те, щоб вранці піти знімати імпровлогу небагато. Шастун курив і спілкувався з Оксі, яка перевіряла квитки та паспорти хлопців. Діма з Сергійком пішли в магазин купити води в дорогу. Віка була в компанії Оксани і допомагала їй з документами помічаючи, як на неї поглядає Арсеній. Настав час відправлення і всі почали завантажуватись у купе. Їм потрібно було подолати 8 годин у поїзді, і для цього хлопці зайняли 3 купе. Як тільки потяг рушив, хтось ліг спати, хтось залип у соціальних мережах. Віка знаходилася з Оксаною і вислуховувала план їхніх дій, і те, з чим вона може допомогти.
У компанії дівчаток був Антон та Краб. Хлопці розповідали, як все потрібно робити чітко і швидко, але в цих гастролях можна трохи розслабитися. Антон розповідав про смішні моменти на концертах із глядачами. А Оксана говорила, як Антошка боїться сцени і дуже переживає. Ці миті радості та звичайних розмов та жартів розслабили дівчину. Віка та Оксана щоб не захворіти вирішили зігрітися гарячим чаєм із бергамотом. Дівчина взяла чашки та вийшла з купе. Заради ввічливості та цікавості вона зазирнула до інших а купе.
-Чай хтось буде, поки я наливаю?
Запитала Віка відкривши перше купе з операторами та іншими працівниками команди, але всі відмовилися вони пили щось міцніше за чай.
Далі було купе із Сергієм, Дімасом та Арсом. Вона зайшла до них і поставила те саме питання, Сергій погодився на чай, а Дімас відмовився. Арсенія вона не сильно побачила тому що він був на верхньому ліжку і не відповів, на що їй Сергій сказав що він спить. Взявши чашку для Матвієнка, вона вийшла з купе і попрямувала до бойлера. Біля місць провідниці був величезний гарячий бойлер котрий нагрівав воду. Одна провідниця була мила і допомогла Віці набрати окропу чашки. Ось вона взяла перші дві чашки і повернулася назад, як перед нею ніби з-під землі виріс Попов.
-Господи, ти мене злякав!
Вона мало не розлила на нього окріп але справилася з собою зовсім трохи вилив води на свої руки від чого вони відразу почервоніли, хоч їй і було боляче, але вона лише підібгала губи і подивилася на зовсім не сонного Арсенія.
-Ти Не спав, так?
Він лише кивнув і взяв чашку Сергія.
-так і будеш мовчати?
Вони йшли до своїх купе, і коли вона зупинилася біля своїх дверей, Арсенiй відчинив їй двері й пішов до себе. Вона стиснула губи через його дії в носі приємно лоскотав його аромат. Раніше вона дала йому право цілувати себе, коли він захоче, а ця гра була на витривалість, хто ж зірветься першим. Зібравшись із силами та посмішкою Віка зайшла в купе де на неї чекала Оксі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Танець кохання чи пристрасті?
FanfictionУ дівчини проблеми в сім'ї, але вона робить все, що б не думати про це. Арсенію пропонують роль у шоу і він шукає напарницю, яка зможе привести його до перемоги. Чи зможе звичайна студентка допомогти професійному акторові. І як зрозуміти справжня...