Режисер проекту розповів, як ми розпочинаємо прем'єри, ми все обговорили, переодяглися. І зараз ми маємо станцювати для прийняття, генеральна репетиція. Я нервувала стоячи біля дзеркала і намагалася заспокоїтися. До мене підійшов ззаду Арс взяв за руку і сказав дивлячись прямо мені в очі.
-Все добре, ми станцюємо їм сподобається і ми поїдемо відпочивати.
Я видихнула і кивнула, включили музику, і ми почали танцювати, він все частіше в танці почав чіпати мене, і наприкінці він повернув мене, нахилив і був за 2 сантиметри, його губи були надто близько. Слава богу всім сподобалося і всі казали, що між нами справжня пристрасть, як на мене він просто добрий актор. Ми їхали в машині мовчки, але я не стрималася.
- Що це була за імпровізація у танці?
-Я хотів підбадьорити тебе, ти була напружена. Якщо ти не хочеш, я можу відвезти тебе додому.
-Ні, я Антону вже пообіцяла познайомитися з Ірою, і Оксі буде сумною.
- Це добре, що ти вже потоваришувала з хлопцями. Нам з тобою доведеться працювати разом 8 тижнів, а якщо по-людськи це 2 місяці, і ти будеш часто їх бачити.
- Якщо ми виграємо те, що буде?
- Ми отримаємо гроші та квитки до Італії
-В Італію? Ми повинні перемогти!
Він усміхнувся, коли побачив, як у мене загорілися очі. Через півгодини ми вже прибули до бару де був Шаст з Ірою, Стас та Оксі. Через 10 хвилин прийшли Діма та Сергій. Ми всі випили і через кілька тостів Іра з Антоном пішли танцювати, я витягла з-за столу Оксі і ми з нею запалювали на танцполі. Стас та Діма пішли раніше. Я підійшла до столу, випила ще шампанського, Сергій у кутку вже спілкувався з якоюсь білявкою. Іра та Антон танцювали медляк та цілувалися. Я з Арсом посадили Оксі на таксі, а самі пішли додому пішки.- Як же тут людно і красиво.
-Так. Але тут немає білих ночей.
- Це так, я вже сумую за Пітером.
-Так? Пітер незамінний.
- Я тепер зрозуміла, чому ти не хочеш переїжджати.
Ми прийшли до квартири.
- Сергій написав, що б ми його не чекали.
-Ага, значить з білявкою.
-А ти уважна.
-Так дуже.Я зняла з себе пальто, і туфлі, пройшла на кухню, випила трохи води, щоб у моєму організмі був не тільки алкоголь. Арс перевдягався в кімнаті, з незачиненими дверима, я стояла зі склянкою і дивилася в проміжок, де виднівся прес. Він вийшов у футболці та шортах. Я прикусила губу. Арс знайшов залишки піци і доїв. Я пішла в зал, і тільки-но прилягла на хвилинку так і заснула. Арс накрив мене пледом, і теж пішов спати.
Його блакитні очі манили мене, а губи були в 2 сантиметрах, я поцілувала його, це було взаємно, я почала розстібатися його сорочку, він залишав на моєму тілі засоси і у мене задзвонив будильник, я невдоволено розплющила очі. Я вмилася, переодяглася, млинці і помила ягоди, і з кімнати сонний і з неохайною зачіскою вийшов Арс.-Доброго ранку, ти чого так рано встала?
-Ой, я тебе розбудила?
-Ні.
Він пішов у ванну, одягнув білу футболку, і вийшов снідати.
-Я можу дати ще вершки.
- Ці вершки краще не їсти, вони Сергія.
-Оу.
Я поставила їх на місце, поставила тарілку з млинцями поруч із Арсом, зробила йому чай, а сама пішла до зали. Коли я проходила повз кімнату, я побачила як спить Сергій не втримався і сфоткав, він був дуже втомлений, цікаво коли він прийшов. Поки я читала книгу, Арс перевдягся і підійшов до мене ззаду, і налякав.
-Навіщо лякати?
-А навіщо в сплячу людину подушку кидати?
-Добре я зрозуміла, що хотів?
-Я зараз поїду, приїду через 2-3 години і ми поїдемо на зйомки.
-Ладно добре.
Він усміхнувся і пішов. За годину приблизно прокинувся Сергій, він їв млинці і почав мене розпитувати за Арса.
- Цей Арсеній нічого не каже, розкажи у вас щось?
-Ми тільки танцюємо, більше нічого.
-Я бачив його погляди, і я давненько його таким не бачив. Як ти його зачарувала?
-Якщо я розповім, то ти його поведеш!
Ми посміялися, я випила зеленого чаю, кажуть він заспокоює.Ми з Арсом їхали на зйомки, я трохи заспокоїлася. Коли ми переодяглися, я була в чорній сукні, що облягала, з відкритою спиною, я сиділа на макіяжі, мені зробили високий хвіст. Арсен увійшов до кімнати, він був у чорних танцювальних штанах та чорній сорочці, яку стиліст прочинив, оголюючи його ключиці. Я помітила, як він ховає за спину свої руки, які тремтіли, я встала з крісла, підійшла взяла його руку і сказала.
- Все буде чудово, ти знаєш, що все вважають тебе секс символом цього випуску?
-Вмієш заспокоювати.
Ми обидва посміхнулися.
- Ти дуже гарно виглядаєш.
-Так, ти теж дуже нічого.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Танець кохання чи пристрасті?
FanfictionУ дівчини проблеми в сім'ї, але вона робить все, що б не думати про це. Арсенію пропонують роль у шоу і він шукає напарницю, яка зможе привести його до перемоги. Чи зможе звичайна студентка допомогти професійному акторові. І як зрозуміти справжня...