Минув ще день. Арсеній поїхав на зйомки серіалу, Сергій поїхав до студії. А в Антона було вільне і ми мали зустрітися. Я зібралася, закрила квартиру Сергія, мені Арсен довірив ключ. За півгодини я вже під'їжджала до місця призначення. Я побачила Антона, у величезній куртці, і з чорною кепкою. Ми пройшли до приміщення, я почала його вчити це було дуже складно, але я була рада, що він намагається. Він часто жартував, у нас були дружні стосунки, і я йому дала кілька порад для заручення. Ми добре провели час. Увечері, я вже йшла парком у бік будинку Сергія. Як тут мій телефон завібрував, я дістала телефон і на екрані побачила Арсенія, відповіла на дзвінок.
-Так?
-Я вже закінчив, ти вдома?
-У парку поряд з ним, а що?
-Тоді підійди до початку парку, я тебе заберу
-І куди ми поїдемо?
-сюрприз
-Гаразд
Посміхнувшись, сказала я, і скинула дзвінок.
Я підійшла до самого початку парку. Арсен під'їхав машиною. Я сіла і поцілувала його в щоку.
-Привіт, як зйомки?
-дуже добре
-куди ми їдемо?
-сюрприз
-Гаразд
Закочувавши очі, сказала я. Він побачивши мою реакцію, посміхнувся. Ми їхали містом, він тримав праву руку на важелі, і я на його руку поклала свою. Його рука була тепла, і я дивилася за вікно, де по склу стікали крапельки. Вогники будівель оживляли Москву. Ми під'їхали у якийсь квартал де приватні будинки, вони всі дуже красиві та дорогі. Машина зупинилася біля двоповерхового будинку, я нічого не зрозуміла. Він вийшов з машини і відчинив мені двері, я вийшла. Він закрив машину, і ми пройшли в будинок.
-І що ми тут забули?
-Як тобі будинок?
-він прекрасний
-Це наш дім
-Що?
-я його купив
Я посміхнулася і обійняла його. Він дивитися як я розчулююся і розглядаю його реакцію. Він поцілував мене, і ми пішли далі розглядати будинок. За цілий день ми забрали більшість речей у Сергія у квартирі. Увечері Арс прийшов із пляшкою вина та піцею. Я вийшла з ванни. Ми поцілувалися, він був у білій сорочці. Він відкривав пляшку вина, я різала піцу. Ми пройшли в зал я запалила свічки, Арс увімкнув новий фільм від Марвел. І посадив мене на себе. Найближчі кілька годин ми провели разом у цій затишній атмосфері. Але ж не може бути так прекрасно, я життя. Життя сповнене розчарувань, і коли ти усвідомлюєш, що нарешті все добре, світ перевертається.
Нарешті почуття безпеки. Великі вікна, що показували зовнішній світ, але не давали звуків поглинути мене. Арсен заснув, адже він дуже виснажився. Я на новому місці не могла звикнути і тим більше спати. Мені прийшло повідомлення, з невідомого номера "Віка, ти дуже класна, ми з подружками відправили тобі подарунок сподіваюся тобі сподобається!)" Я подумала що це милі дівчинки, як шкода що я тоді і подумати не могла що це смс початок мого кошмару.
Вранці я прокинулася від звуку розбитого посуду. Це Арс не міг упоратися з кавовою машинкою і випадково впустив чашку, він подивився на мене з винними очима.
-Пробач що розбудив, але я просто поспішаю.
- Арсюше, йди збирайся. А я зроблю тобі каву
-люблю тебе.
Він усміхнувся, поцілував мене в чоло, і пішов на другий поверх збиратися. Я прибрала уламки з підлоги, і зробила каву собі та Арсу. Після того як Арсеній поїхав, я сонна почала впорядковувати будинок, адже скоро свята, Різдво і Новий рік. За вікном йшов сніг, дрібний пухнастий сніг. Я розбирала речі з коробок у яких вони. Я була на кухні, як почула дзвінок у двері, я з ганчіркою в руках підійшла до дверей і по камері побачила що це кур'єр. Я відчинила двері, кур'єр заніс невелику коробку до будинку. Відкривши коробку, я побачила там багато мішури, цукерки та свічки. Я любила свічки і тому відразу їх зайшла адже вони були ароматні, і наповнювали весь будинок запахом ванілі та прянощів. Я продовжила збирання. Після того, як я прибрала все, був уже майже вечір і в історії Іри я побачила як вона готує пряникове печиво і вирішила теж зробити. Я зробила тісто, воно дуже смачно пахло, відправила печиво в духовку. І запах поширився на весь будинок. Коли я діставала печиво, різко зателефонували до дверей і я обпекла руку. Я вже ненавиділа тих людей, які ні в чому не винні. Я відчинила двері і ховала червону обпечену руку за спину. Перед собою я побачила молоду пару. Ну не прям молоду, але й не пенсійного віку. Чоловік рудий з ластовинням на обличчі, був одягнений як завжди, кофта і зверху чорна куртка. Дівчина була віком приблизно як він 33-35 років, вона була брюнетка з хвилястим волоссям, вона була в пальті і в руках тримала лист з лазаньєю, а чоловік тримав пляшку вина.
- Здрастуйте, ми ваші сусіди навпроти. Я Софія, а це мій чоловік Євген.
- Здрастуйте, я Віка. Проходьте.
Я відчинила їм двері, і пустила до хати.
Хлопці роздяглися і я посадила їх на кухні за стіл.
-Ви живете тут одна?
Обурено спитав Євген.
-Ні, з хлопцем.
Я проковтнула і сховала руки в кишені.
-Я приготувала лазанью на честь знайомства
Мило вимовила Софія.
-Софія, ви мили але не.
Вона мене перебила і сказала
-Клич мене Софі!
Вона мила, і напевно хоче в моїх очах виглядати молодшим, ніж є. Але я не горіла бажанням приймати гостей. Ми поїли дуже смачну лазання, і випили трохи вина. Звуки стали дуже гучними.
-Віка, прокинься!
Я розплющила очі і побачила перед собою Арса, ми були в палаті лікарні. Поруч із ним був лікар, Арс виглядав дуже тривожно та схвильовано. Лікар оглянув мене і почав ставити запитання.
-Як ви себе почуваєте?
-голова трохи паморочиться.
-Ви знаєте що сталося?
-ні..пам'ятаю тільки як я готувала печиво..і
- Вас знайшов ваш чоловік, непритомний. Було включено газ, ви надихалися їм. Але вчасно вас знайшли.
Я нічого не розуміла.
Лікар вийшов, Арсен сів поруч і взяв мене за руку.
-Я так хвилювався.
-Арс ... нічого не пропало?
-Ні..а мало?
-Не знаю..але я пам'ятаю що до нас у будинок прийшла молода пара.. Софі та Женя наші сусіди і вони пригостили мене лазаньєю.
-Вік..напевно тобі здалося, там поряд всі будинки продаються. Там ніхто не мешкає. Може тобі треба поспати, чи води?
Я була в ступорі, але я просто обняла Арса і сказала йому побути зі мною.
Всю ніч він був зі мною, з ним я відчувала себе у безпеці. Але коли його не було поряд, мене оточувало зло.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Танець кохання чи пристрасті?
أدب الهواةУ дівчини проблеми в сім'ї, але вона робить все, що б не думати про це. Арсенію пропонують роль у шоу і він шукає напарницю, яка зможе привести його до перемоги. Чи зможе звичайна студентка допомогти професійному акторові. І як зрозуміти справжня...