Антону потрібна допомога

24 3 0
                                    

Вранці мені написав Антон, ми домовилися з ним зустрітися та поговорити.  Я не знаю що він хоче, але мої думки перервав дзвінкий регіт Кіри, яка була, на кухні, з Сергійком.  Арсен вийшов з ванної кімнати і пішов у кімнату переодягатися.  Я взяла свій улюблений рюкзак, в якому було все необхідне для тренування, вода, зарядка для телефону та інше.  Я вдягла пальто, до мене підійшла Кіра і дістала зі своєї сумочки червоний бірет.

- Тобі він більше підходить.
Сказала вона з усмішкою, я обняла її.
—Обіцяю після зйомок та іспитів приїхати додому.
-Це серйозна обіцянка.
Сказав Арсен який стояв у дверному отворі.  Кіра кивнула і втекла на кухню.  Я перед дзеркалом дивилася на себе і вирішила, що під червоний бере потрібні червоні губи.  Я нафарбувала губи доки Арс взувся, він накинув пальто і ми пішли на тренування.  Дорогою до студії ми зайшли до кав'ярні, де бариста нас дізналася і попросила фотографію, звичайно, ми були не проти.  Ми прийшли у студію я намагалася не дивитися йому у вічі, та менше думати про його дотики, але танець що ми будемо танцювати це вальс.  Вальс в якому партнери повинні відчувати та розуміти один одного.  Він брав мене за талію і я звикла, але він близько притиснув мене до себе, я відчувала його запах, який дурманив мені розум.  Через якихось 5 годин ми втомлені та голодні зібралися додому.
Арсенію подзвонили щось сказали, його запросили зніматися в якесь кіно.  Він підбадьорився, я поїхала додому, а він помчав на проби.  Кіно та проби піднімали йому настрій та надавали сил.  Для мене такою зарядкою була гаряча ванна, арома свічки та пісні, які я знала на зубок.  Коли я прийшла до квартири, нікого не було.  Сергій напевно показує Кірі класні місця перед від'їздом.  Я зробила собі матч, поїла борщу, зробила масочку для обличчя і дивилася першу частину «Гаррі Поттер філософський камінь».
Арс, Сергій та Кіра прийшли разом.  Кіра пішла на кухню їсти готувати, вона дізналася, що Сергійко любить кекси і за маминим рецептом приготувала шоколадні мафіни.
Арсен світився, він сів поряд зі мною і посміхався.
Я без натяків зрозуміла, що треба сказати.
-Взяли?
-Одна з головних ролей.
Я не чекала і обійняла його.
- Це ж так круто!
Він вирішив не псувати момент і промовчав, хоча краще сказав би зараз, а не пізніше.  Я з Кірою приготували вечерю доки хлопчики щось обговорювали.  Сергій налив усім шампанського.
-Вип'ємо за нашого актора!
-Який отримає Оскар!
Додала я до слів Серьоги.  Ми всі випили трохи шампанського, вечеряли, я побачила час і лишила хлопців ненадовго.  Я вийшла з під'їзду, де мене чекав Антон. Ми обнялися.
— Що хотів такого, що не можна сказати по телефону?
Він закурив цигарку.
-Мені потрібна твоя допомога.
-У чому?
-Я хочу зробити Ірі пропозицію, і мені потрібно вивчити вальс, щоб не облажатися.
- Боже як круто, я допоможу, звичайно!
Ми ще хвилин 15 говорили про деталі його пропозиції, його ідеї на цей час на нас з 5 поверху дивився Арс з балкона.  Ми попрощалися, і я зайшла в під'їзд.
Через 2 години я зібралася з Кірою.  На годиннику було за північ.  Я відчиняла двері щоб вийти.  З темряви ми почули кашель що нас злякав.  Це був Сергій, він обнявся з Кірою, потім вийшов сонний Арс, помахав Кірі і сказав мені сфоткати номер таксі, чи бачите мене вкрадуть.
Я посадила Кіру на поїзд, приїхала додому.  Режим повністю збитий, я лягла спати на світанку, якраз у цей час прокидається Арс, збирається на пробіжку, він накрив мене і поклав нормально подушку, поцілував у лоба і пішов.  Мені снився рідний дім, потім Пітер, де ми на мосту з Арсом цілуємося.  Потім я прокинулася, була година дня.  Хлопці залишили мені бутерброди та каву, після сніданку я випадково виявила листа від Арса.  Воно лежало на моїх речах, я взяла його і почала читати.

"Сергій залишив тобі сніданок на столі, сьогодні я буду зніматися, тому я повернуся пізно, Сергій прийде раніше, але він прийде не один, думаю тобі краще піти прогулятися.
"Твій Попов)"
Після листа я сиділа ще 5 хвилин і дивилася останні слова, намагаючись усвідомити це.

 Танець кохання чи пристрасті?Where stories live. Discover now