Запах кави розбудив дівчину. Теплі руки, дотик, поцілунок в лоб. Дівчина сонно потерла повіки, і світло вже не різало їй очі так сильно. Поруч із нею на краю ліжка сидів її коханий хлопець, хоча можна назвати його просто коханим. Арсеній усміхався і милувався дівчиною, яка намагалася прийти до тями після сну. На тумбочці стояла таця з кавою і квітами, ще аспірин і газована вода.
— Де ти взяв бузок?
Здивовано спитала дівчина і почала нюхати букет, потім поцілувала чоловіка в щоку.
-Доброго ранку, мала. Все тобі, мені доведеться від'їхати, Стас викликав. Але ввечері я весь твій.
-добре
Чоловік притяг підборіддя дівчини і поцілував, а потім вийшов за двері.
Незабаром пігулка подіяла, і у Вікторії перестала боліти голова. Вона мала багато справ, вона погодилася допомагати Ірі з весіллям. Дарина взяла на себе відповідальність за нервову систему нареченої. Оксана зайнята нареченим. А Віці та Каті довірили організацію всього. Тому дівчина пішла в душ, після початку збиратися в місто.
Іра розповіла дівчаткам, що вона хоче і вислухали побажання Антона, і порушили виконання всіх побажань. Дівчата повинні за 3 дні впоратися з усім. Все для нареченої на плечах у Дарини, Оскана відповідає за добрий стан Антона, костюм, туфлі, вигляд. Катя за ресторан та розсадку родичів. Віка займається декором, місцем проведенням, та запрошеннями.
Після того, як всі все розподілили, по кілька разів хто і що робить, кожен пішов виконувати роботу.
Іра не могла зосередитись, адже так давно цього хотіла. І знала, що Антон не любить цей офіціоз, але він любить її, а вона його. А ці дрібниці у вигляді свята просто для народу, для фанаток та їхніх майбутніх дітей.
Ці пару днів будуть найбільш нервозними, тому їй допомагають її подруги та сім'я. Іра ще давно напевно з дитинства мріяла оригінальне весілля, і розповіла Каті та Віці, що вона хоче. Дівчина розповіла, що на весіллі має бути один стиль у гостей. І дівчина побачила бузок і сказала що гості мають бути у білому чи бузковому.
Весь день Віка каталася по всій Москві в пошуках паперу для конвертів і аксесуарів для запрошень. Після вона поїхала на місце де має бути весілля та подивилася скільки там місця. З'їздила в пару студій щоб знайти фотографа, і поки Катя домовлялася з рестораном що б доставили їжу на місце або готували її там.Дівчина втомлено зняла туфлі та поставила їх на місце. Холодна підлога, останні сонячні промені висвітлювали приміщення. Віка пройшла на кухню, зрозуміла, що Арсенія ще немає. Вона замовила піцу і почала робити запрошення для гостей. Через 30 хвилин привезли піцу і у двері зателефонували. Вона пішла відчиняти, відчинивши двері на порозі стояв Арсеній з піцею. І за ним уже їхав задоволений кур'єр, Віка пропустила хлопця і зачинила за собою двері.
Коли Арс роздягся і поставив коробки з піцою на стіл Віка поцілувала його в щоку і сіла на диван, продовжуючи робити ці чортові запрошення.
— Ти виглядаєш стомленою.
Сказав Арс і дістав пляшечку вина та два келихи.
-З цим весіллям, багато прохань, багато відповідальності, і мало часу.
Арсеній слухав її і наливав у келихи рубінову рідину. Потім поставив келихи і підійшов до неї ззаду. Його руки були напрочуд теплими, чоловік почав масажувати плечі.
-Я можу тобі допомогти?
-Я була б дуже рада допомоги.
Сказала дівчина трохи полегшено зітхнувши.
Арсен сів поряд і відкрив піцу.
- Спочатку поїмо, а потім доробимо ці конверти.
Дівчина кивнула і взяла собі шматочок, бо була дуже голодна.
Вони поїли, випили вина. І робили запрошення, трохи дуріли з наклейками, і каламбурними жартами про імена чи прізвища родичів,
вони закінчили. Віка викинула на смітник усі обрізки. У неї впав шматочок стрічки, вона нахилилася його підняти і до неї впритул підійшов Арсеній. Вона встала, він узяв її за талію та повернув до себе обличчям. Дівчина посміхнулася, так як у волоссі хлопця було кілька квіточок декоративних. Вона зняла з нього квіточки.
-У тебе є фіолетові штани?
-фіолетові?
- Хоча не треба, я знайду білу сукню і підберу тобі вбрання.
-Добре, а зараз.
Він прикусив губу і різким рухом взяв, закинув мене на плече, і поніс до спальні. Цей секс був дуже ніжним, він був незвичайним для них, адже вони обоє люблять спекотніше. Обидва втомлені і задоволені заснули один одного в обіймах.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Танець кохання чи пристрасті?
FanficУ дівчини проблеми в сім'ї, але вона робить все, що б не думати про це. Арсенію пропонують роль у шоу і він шукає напарницю, яка зможе привести його до перемоги. Чи зможе звичайна студентка допомогти професійному акторові. І як зрозуміти справжня...