Вечір хлопці провели у барі, вони випили пристойно. Оксі повинна була стежити за Антоном, але хлопці взяли його на себе, і вона тільки підготувала йому речі, костюм та туфлі. Хлопці випили стільки що завтра встати, але все одно голова б боліла. Іра заспокоїлася, але все одно трохи було хвилююче. Під ніч Віка тільки-но приїхала додому, повісила сукню на двері. Арсенія ще не було, вона дуже втомилася і тому відразу пішла у ванну змила косметику, і після перевдяглася у футболку Арсенія і лягла спати. Вона пахла ним, вона любила його, вона була з ним, душею та тілом. Але у всього є межа, у всіх є сумніви, і всі мають недоліки. Арсен повернувся під 3 ночі, він був п'яний, від нього пахло віскі. Але він ще міг думати нормально і вирішив лягти на дивані у залі.
День X.
Із самого ранку всі були на ногах. Іра з ранку готувала себе і дівчаток, Дашу та Катю. Віка з самого ранку поїхала на територію залишивши записку для Арса що б він узяв їй сукню, яка висить, і одягнув те що вона погладила. Зелені поля, намет зі столами для гостей та наречених. Красиві доріжки і зони заручини. Фотозона була біля намету з їжею. Білий красиві намети з фіолетовим переливом. Скрізь на всіх декорах, були букети бузку фіолетово-білого. Погода була чудова, природа була сприятлива. Вітер був теплий і намети гарно гойдалися з боку на бік. Вікі подобався цей спокій. Приїхали музиканти та почали під'їжджати гості, родичі. Весілля проводилося за містом, де тихо, де немає нікого, хто міг би перешкодити. Родичі та гості були як знаменитостями так і звичайними людьми. Усі фотографувалися та розглядали цю красу. За наметом була дорога до озера. Антона розбудила Оксі, яка вже була у фіолетовому платті і дала йому аспірин з водою. Бо всі забобонні Антона відвезли хлопці до Оксі додому.
Антон викупався і його привела його до ладу. Туфлі, парфуми, костюм, букет, нервувала не лише Іра, а й Антон. Він тільки знав, що любить її. Любить її будь-який і нарешті його все відстануть і дізнаються що він любимо і він любить. За Антоном приїхав білий лімузин, а потім вони поїхали за Ірою. Ірі зробили гарну гулянку зі вставкою та фатою. Вона була одягнена в білу сукню, і бузковим фатиновим низом по коліна. Білі туфлі прикрашали її ноги.
Ранок Арсенія почався з дзвінка Сергія, який мав його забрати. Арсен проспав будильник, і швидко почав збиратись. Він побачив погладжені речі, конверт із грошима та квіти у вазі для молодих, він швидко вийшов із дому та його забрав Сергія.
На місце прибуття приїхали всі, і тамада і батьки, і ось Віка зустрічає Катю з Дімою і майже одразу за ними були Серьожа з Арсом.
-Привіт, де плаття?
-Яке?
-Арс, Сукня ... я ж записку залишала!
-Сука..я проспав і не побачив записку. Давай поїду заберу
- Ти не встигнеш, Арсе. Вони будуть за 20 хвилин.
Даша та Стас теж уже приїхали.
Віка думала що їй робити, тому що вона була не в належному одязі, але прийшов її порятунок.
Підійшла Даша.
-Я взяла сукню для Іри на зміну, раптом щось забрудниться, у вас начебто один розмір. Іди одягни.
-Даша, я тебе поцілую.
-Не варто.
Даша посміхнулася і пішла до решти гостей.
Віка подивилася на Арсенія, видихнула і пішла до будинку, в якому готують їжу та знаходяться туалети. Дівчина знайшла сукню в одній із кімнат вона зайшла переодягтися. Ця сукня села їй якраз, біла сукня міді, ключиці були відкриті, як і плечі. Рукави можна було опускати і надягати на плечі. Вона дивилася в дзеркало на себе і у відбитку побачила ззаду Арсенія.
- Панчохи я думав тільки наречена повинна одягати.
— крім тебе ніхто їх не побачив.
Арсен зайшов і зачинив двері на замок.
-Допоможеш?
Дівчина прибрала волосся вперед, оголюючи спину.
Він підійшов упритул і повільно застебнув сукню. Нахилився до її вуха і шепочучи промовив.
-Пробач мені, я виконаю будь-яку твою забаганку, принцеса.
Дівчина обернулася до нього, вона подивилася в його блакитні та прекрасні очі.
- Пощади не чекай. Я б могла взяти тебе на цьому столі двічі, але молодята вже під'їхали. Він хмикнув, узяв за руку Віку і повів із приміщення на вулицю.
Молодих зустріли гучними оплесками, вони були дуже гарні.
Церемонія пройшла ідеально, згодом усі фотографувалися з молодими, вітали їх. І ось той самий танець, коли батько має передати свою дочку нареченому, цей танець ми навчали з Антоном. Всі пили і дивилися як Антон граційно та пластично кружляв з Ірою у вальсі. День пройшов непомітно і без пригод, усі їли та пили. Гірко кричали вже разів 50, точно.. Всі нерви випарувалися, була вже майже ніч. Місяць був повний, зірки прикрашали небо. Тамада вів свою програму, хтось курив на вулиці біля намету. За містом було тихо, легкий вітер розвивав волосся. Дівчина пішла від шуму трохи відпочити морально, і пройшла на місток я озеру. Там не було чути того галасу, і гомін. Соціальна батарея села, зараз вона намагалася не чути своїх думок у голові і дивилася на природу, але нічого не виходило.. і на червону щоку впала сльоза. Вона скотилася нею і дівчина її витерла рукою. Вона закрила своє обличчя руками і намагалася заспокоїтись.
— Я ніколи не бачив, як ти плачеш.
Дівчина одразу витерла всі сльози і обернулася на голос і посміхнулася.
-З чого ти взяв, що я плачу?
Чоловік видихнув і обійняв Віку однією рукою.
-Дивись що в мене для тебе є.
Він простяг їй гілочку бузку.
-Арс..
Вона взяла гілочку і понюхала її.
- Ти така мила, але більше не плач, добре?
-Постараюся.
Дівчина обвила його шию, а він обійняв її талію.
—Я люблю вас, Арсенію Сергійовичу.
Він усміхнувся і поцілував її. Потім вони дивилися на озеро, і провели молодих до лімузина, який мав їх відвезти до готелю.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Танець кохання чи пристрасті?
FanficУ дівчини проблеми в сім'ї, але вона робить все, що б не думати про це. Арсенію пропонують роль у шоу і він шукає напарницю, яка зможе привести його до перемоги. Чи зможе звичайна студентка допомогти професійному акторові. І як зрозуміти справжня...