Дівчата були непростими і завжди допомагали одна одній. Вони готові заради один одного вбити. І ось Арсен був у компанії цих чарівних дам, і тримався дуже добре просто чудово. Дизайн костюмів висів на дошці в залі якраз де подруги і творили чудеса. Знявши всі потрібні мірки з Вікі, вона вислуховувала їхні думки про її чарівний хлопець. Вона стояла на порозі з кухні в білому халаті, тримаючи чашку ромашкового чаю. Уляна та Настя сиділи на дивані, тим часом, Мар'я сиділа під вікном і малювала аксесуар, який би підійшов для образу Вікі. Дівчата давно так не збиралися разом і їм було про що поговорити. Вони робили костюми й балакали, Настя принесла винишка і їхній день плавно перейшов у ніч.
-Настя, Ти правда їдеш?
Стривожено гукнула Віка.
-Я справді їду в Польщу до своїх родичів.
По обіймавшись пару хвилин і усвідомлюючи купу нової інформації Віка провела пару своїх подруг Анастасію (свою колишню яку можливо бачила останній раз у своєму житті) та Уляну, яка теж їхала додому в Україну.
Повернувшись у квартиру, вона сіла на підлогу, але про неї мало не спіткнулася Марія. Подруга поставила на журнальний столик недопитий келих вина та сіла поряд із Вікою.
-Я з тобою, ріша я з тобою.
Віка лише посміхнулася і обійняла Мар'ю. Вона завжди чутливо переносила всі події, і після того, що з нею сталося, вона майже не плакала, не давала собі дозволу плакати і показувати себе слабку поруч зі своїм ідеальним хлопцем. У кімнату зайшла Настя з пришитим подолом сукні. Віка і Мар'я підняли на неї очі і засміялися разом, адже у Насті на голові було гніздо. Наступного ранку Віка прокинулася пізно вранці і чула гуркіт з кухні. Вона ночувала з дівчатами, і піднявшись з не такої зручної крісла дівчина пішла на кухню. Зайшовши до просторої зали, вона ахнула від краси сукні. Яскраво жовта сонячна сукня як у принцеси Бель. Але акцент був на вшитих синіми сапфірами квіти вздовж талії, і на пишній спідниці. Складність цієї сукні була в тому, що цю чудову пишну під час номера потрібно швидко зняти. Саме цим і займалися дівчата майже півночі. Але поруч із прекрасною сукнею був і костюм Арсенія. Біла сорочка та червоні штани для фігурного катання в якому також були вшиті дорогоцінні сині камені.Тренування з Маргаритою Львівною не пройшли даремно, Віка впевнено стояла на льоду. Ці зйомки складні тим, що це прямий ефір. Віка пам'ятала і боялася зробити помилки на льоду. І ось вони наступні, Арсен був з іншого боку сцени, було темно, але вона бачила, як він вірив у неї. Їх оголосили і ось починається найцікавіше. Почалася пісня "lovely". Пісня звучала інакше. Живіше ніж на штучних колонках, музиканти чудово грали і заплющивши очі Віка почала відкочувати свою партію, після її вступу до неї приєднується Арсен і тут вони починають танцювати разом. За задумом танцю, Віка виривається і намагається кататися сама, але Арсеній тримає її і щоразу, коли вона вислизає, він робить маневр. І ось Віка востаннє виривається з його обіймів і зробивши невелике коло Арсен на колінах стоячи над ним, вона бачила всю тривогу режисерів і всього начальства. Боковим зором вона бачила уражених суддів та охорону у вході на лід. Танець закінчився на цій точці, Арсеній підвівся задоволений і взяв за руку Віку. Його велика і тепла рука тримала її маленьку тремтячу руку. Вони знали, що буде, але вона хотіла показати їм ще раз, нагадати. Цей номер був чудовим, були недоліки в хореографії, але всіх він вразив. І ось коли після оголошення їм балів, увімкнули рекламу. І доки камери були відключені, і вони зійшли з льоду, їх повели до начальства. Все сталося швидко. Віка відчувала порожнечу, вона пам'ятала, як Арсен брав всю провину на себе, але йому ніхто не вірив, і вона пам'ятала двох чоловіків, які взяли її за руки і повели в кімнату окремо від Арсенія, де вона вислуховувала, що їй загрожувало і скільки років, вона вислуховувала. як її могли б депортувати, заарештувати. Але їй було начхати, арешт її не лякав, вона знала, що її випустять це було питання часу. Вона лише не знала, що буде з Арсом її коханим.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Танець кохання чи пристрасті?
FanfictionУ дівчини проблеми в сім'ї, але вона робить все, що б не думати про це. Арсенію пропонують роль у шоу і він шукає напарницю, яка зможе привести його до перемоги. Чи зможе звичайна студентка допомогти професійному акторові. І як зрозуміти справжня...