тиша перед бурею

24 3 2
                                    

Увечері.
Я зробила неохайну гульку, одягла чорну футболку з червоним хрестом, краса цієї футболки що вона їм пахне і в ній зручно, одягла чорні джинси.  Вдягла навушники включила пісню «Бібліотека-Колос» взяла книгу поклала її в сумку, і пішла на вулицю.
Гуляла Москвою, знайшла парк в якому змогла спокійно почитати і повернутися на кілька миттєвостей до Пітера.  До мене підсів хлопець, я розплющила очі і зняла навушники.  Я очікувала побачити будь-кого, але не його.  Перед собою я побачила мого старого знайомого Рому для мене він «яблучко».  Шкільний друг що випускався на 2 роки раніше за мене.  Високий хлопець, блакитні очі, довгі вії, і безглузда чубок яку він постійно поправляє, бліда шкіра, він завжди був дуже холодний.  Ми ніяково обнялися.  Він розповів мені, що приїхав до родичів, а точніше бабусю доглядати, і працює барменом уночі, а вдень вчитися.  Він радий, що я вибилася в люди, і танцюю.  Але наші душевні розмови перервав телефонний дзвінок, то був його телефон.  Я випадково побачила назву контакту "Мій альфа".  Я завжди знала, знала, але ніколи не могла довести його вдачу до хлопців.  Після дзвінка ми з ним попрощалися, він пішов додому, а я продовжила читати.
Пройшла година приблизно, на вулиці було холодно, і зайшла в найближчу кафешку, де випила какао, що зігріває, і мені зателефонував Сергій, і повідомив що я можу прийти додому.  Коли я підійшла до квартири, перед моїм носом відчинила двері дівчина, вища за мене, з рудим волоссям.  Вона збентежилась і пройшла при цьому попрощалася із Сергійком.
-Замерзла?
-Трохи, Арс вже прийшов?
-Ні.
— Щось я турбуюся.
-Не парячись, напевно там сцени які треба знімати вночі
Я перевдягнулась у піжаму, посиділа в телефоні, і я не змогла дочекатися Арса і заснула на кухні.  Арсен прийшов глибокої ночі, коли заходив він щось упустив і це розбудило мене і Сергія.  Він був п'яний і ледве стояв на ногах, Сергій узяв його під руку.  Я допомогла йому зняти пальто, від нього пахло чужими жіночими духами і на шиї була помада.  Сергій відвів його до кімнати, де він заснув.  Я розуміла що ревнувати його це марна трата часу, адже я йому не дівчина, і не наречена, я лише чергова.
Але й заснути я не могла.  Я прийняла душ, пішла на пробіжку, надворі тільки світлішало.  Я слухала музику, вони мене заспокоювали і не давали не думати ні про що.  Коли я прийшла Сергійко снідав, він мені розповів, що Арс уві сні щось бурмотів і згадував моє ім'я.  Потім він поїхав у своїх справах.  Я подивилася на якийсь час і вирішила що Арсенію пора вставати.  Я зайшла до кімнати, набрала сміливості, і вилила йому на голову холодної води.  Він офігел, він звичайно ж прокинувся підняв голову, він дуже хотів матірнутися на мене, але щось його зупинило.
-Мені бігти?
Він кивнув головою.  Я втекла у ванну, це була єдина кімната, яка закривалася.  Я замкнулася, але я не знала тільки того, що у Арсенія є ключі, він відчинив двері.  Я побачила його мокре розпатлане волосся і не стрималася і почала сміятися прикриваючи рукою рот.  Він був злий, але почувши мій сміх, він зайшов глянув на себе, поправив зачіску.  Я вийшла з ванної доки він задивився на себе, я була на кухні і діставала яйця.  І тут на мене вилило відро води.  Я обернулася до нього.  Він посміхнувся і поцілував мене.  Я почервоніла і це було видно, мовчки відвернулася і продовжила готувати сніданок.
-Щось не так?  Ти як би сама говорила цілувати тебе коли я захочу.
-Так це так.  Все добре.  Ми маємо сьогодні тренуватися.
-Пробач я забув сказати.  Зйомки припинені, головний режисер захворів чимось і він на самоізоляції так що ми можемо відпочивати.
-Що?  Тобто.  Ти не зайнятий?  І в тебе немає зйомок?
-Нема мені треба в Пітер, з'їздити.
-Мені теж бажано.
-І навіщо ж?
-Кота провідати.  І я зможу побачити своїх малюків
Арсеній здивовано глянув на мене.  Потім згадав, що я тренер дівчаток з танців.
— Тоді поїдемо разом
Через 3 години ми вже опинилися у Пітері.  Хмари, дощ.  Звична погода для цього міста.

 Танець кохання чи пристрасті?Where stories live. Discover now