За мною стежать?

29 2 0
                                    

Я перечитала питання тому що подумала може неправильно прочитала.  Там було написано «милі шкарпетки з єдинорогами». Я посміхнулася і вдала, що все добре.  Але проблема в тому, що я не опускала камеру нижче плечей, і це мене збентежило.  Я продовжила відповідати на запитання, а після того як я завершила прямий ефір я директі я виявила повідомлення від «user20.03» на профілі не було фотографій, я прочитала смс «картопля не охолола?»  Я вела прямий ефір в кімнаті Арса, тому ніхто не знав про картоплю, потім я зрозуміла що це той самий чоловік що і написав про шкарпетки.  Я одягла толстовку чорного кольору і одягла курточку, взяла телефон і  вийшла із квартири.  Як і просив Сергія я вийшла погуляти, якраз коли я вийшла з під'їзду я перетнулася з Сергієм та його дівчиною.  Я зателефонувала Арсу і він сказав мені піти в парк, що ми там зустрінемося, а поки він розмовляв із Дімкою та Антоном.  На вулиці темніло, сонце вже майже село, я йшла в каптурі і помітила, що за 20 метрів від мене йде чоловік уже протягом 8 хвилин.  Поруч зі мною зупинилася машина, чорний джип, я запанікувала, серце билося.  Двері відчинилися і звідти вийшов Арсеній.  Я видихнула.
-Привіт, мене підвіз Поз.
Діма опустив вікно і я посміхнулася і помахала йому, потім побачила на задньому сидінні Антона, який спав.  Діма посміхнувся попрощався з Арсом, і вони поїхали.  Я взяла його за руку і ми пішли у бік парку.  Ми йшли головною алеєю де сиділи парочки на лавках, і між дерев були гірлянди, які вже горіли золотим.  Арсеній зупинив мене, і заплющив мої очі я нічого не зрозуміла, але коли він відкрив очі парочку вуличних музикантів почали грати повільну музику.  Я була шокована, Арсеній поклав руки мені на талію, а я обвила його шию.  Інші парочки теж вирішили потанцювати.  Ми танцювали спокійно, Арс мене покружляв і притяг до себе.
-Ти такий прекрасний. Ти ідеальний
Сказала я йому в обіймах.
Він тихо сказав.
-ніхто не ідеальний.
І тут я підняла на нього погляд, і мені на ніс упала сніжинка, він посміхнувся.  Я ж усміхнулася в мені прокинулася та дитяча радість, адже почав падати сніг.  Ми випили глінтвейн із фургончика і вирушили у секретне місце у Москві.  Арсеній привів мене до якогось закритого бару для своїх, де була музика і багато окремих кімнат, ми зайшли в одну.  Там були красиві крісла, стіл та багато місця.  Він замовив нам піци, поки я підключала телефон до колонки.  Я поправила своє волосся.  Він узяв мене однією рукою за талію, іншою за руку.  Пісня для вальсу, і ми відпрацьовували зв'язку.  Офіціантка досить спокійно поставилася до того, що ми тут танцюємо.  Виявляється, багато хто тут просто відпочиває, грає в приставку, ну або цілується.  Нам принесли піцу, ми припинили нашу репетицію та сіли їсти.
-Я хотів поговорити з тобою, про твою родину.  Окрім Кіри, я більше ні про кого не знаю.
-Що ж, добре.  У мене є батьки, яким я висилаю гроші, є молодша сестра Злата, вона однолітка К'яри.  З мамою я часто переписуюсь і телефоную.  У мене є бабусі та дідусі, все.  У мене дуже велика родина.
Дівчина замовкла, адже почала згадувати всіх і всі спогади.  На обличчі зникла посмішка, адже багатьом її родичам начхати як вона, і де.
-А ти?
Арсеній відпив вина.  І відповів.
-Я розлучений, у мене дочка Кьяра, батьки мешкають в Омську.  Вік, у мене скоро гастролі з хлопцями, може, ти поїдеш з нами?
-Звичайно, якщо це не завадить зйомкам шоу, я за!
-Не завадить.  Лише вони будуть під час новорічних свят.
-Арс.зазвичай я приїжджаю до батьків.
- Розумію, тому й говорю.  Це твій вибір, ти сама ухвалиш це рішення.
-Добре, я подумаю.  Після того, як ми поїли, ми трохи поговорили про школу і я послухала веселі історії Арса, зі шкільних часів.

 Танець кохання чи пристрасті?Where stories live. Discover now