сюрпризи не закінчуються

26 3 2
                                    

Ми приїхали додому, де на нас чекав Сергій, він усміхався і підозріло хихотів.  Я переодяглася, одягла навушники і ризикнула зателефонувала мамі.  Все, що вона хотіла дізнатися, я зі спокійною душею сиділа і дивилася едіти, які вже наробили підписники.  У двері зателефонували, Сергій відкрив двері і в квартиру увійшла висока брюнетка, в червоній сукні, шубці, і на підборах.
-Де він?
Арсеній почув знайомий голос вийшов із кімнати, дівчина підійшла до нього, і почала кричати.
Я здивовано просто мовчки дивилася.

-Так ось що ти робив у Пітері!  Перекидався з цією молоденькою повією.
-Лен, ми ж з тобою говорили.
Вона помітила мене.  Підійшла до мене і вдарила мене ляща.
Я розгублено дивлюся на Арса та Сергія.
-Олена, ти з'їхала зглузжу!
Арс узяв її за руку і грубо вивів із квартири.  У під'їзді він її відпустив.
- Ми ж домовилися, що в мене з тобою секс без зобов'язань, йди геть!

Вона обдула губи, пустила сльозу і пішла.  Сергій вже дістав аптечку.
Арс зайшов ще злий, але побачив мене, і розгубився.  Я казала Сергію, що в мене буде просто синець, але він все одно приклав лід.  Сергій пішов за новою порцією льоду, а Арс винно сів поруч зі мною, прибрав кульок з льодом від моєї щоки і тихо сказав.
-Вибач, це більше не повторитися
Я просто мовчала.  Сергій сів між нами і, з морозивом у руках, сказав.
—Льоду більше не було, але я знайшов морозиво.  Дуже добре піднімає настрій.
-Дякую.
Відповіла я і поцілувала його в щоку, він посміхнувся.
Арс невдоволено глянув на годинник.
— Сергію, а ми не запізнюємося?
-Бля, точняк!

Хлопці схопилися і побігли збиратися, Арс послизнувся і впав на спину, Сергій почав реготати, він підвівся і почав наздоганяти Серьожу.
-Ви ж спізнюєтеся!
Сміючись сказала я, через 5 хвилин вони були готові та взувались.
-Їди немає, але є вино в холодильнику.  Ми будемо через 4 години голодні та втомлені)
-Нямяк зрозумілий, Сергію.
Я підморгнула йому, вони взулися і пішли.
Я вирішила приготувати вечерю, замовила доставку продуктів.  Я приготувала Українські страви, щоби здивувати хлопців, я приготувала борщ, зліпила вареники з картоплею.  Минуло лише 2 години, ще довго їх не буде, і я вирішила випити трохи вина.  Включивши на колонках пісню «Freaks», я випила пів пляшки і вирішила зайти в кімнату де спить Арс і Сергій, я побачила на підлозі розкладачку, відчула себе винною, скрізь були розкидані шкарпетки та одяг, я забралася і побачила футболку про яку мріяла, чорна  футболка з хрестом червоний, я не стрималася та поміряла її, вона була на мене Оверсайз.  Я допила вино з келиха, і стояла танцювала під пісню "Kiss me, Kiss me"-Katy Perry. Я не почула як хлопці увійшли, тільки коли пісня закінчилася Сергійка плескав, я повернулася до них, і одразу мої щоки порозовіли. Арс посміхався.  Я зупинила пісні та насипала їм їжі.
-Сама готувала?
-Так, а що не смачно?
— Арсе, видно, що сама.  Балбес!  Віка, десь я вже бачив цю футболку.
Я подивилася на Сергійка потім на Арса.
-Я просто приміряла...
-Можеш залишити собі.
-Арс ти серйозно?
-Так
-Дякую!
Мій телефон задзвонив у залі, я пішла взяла трубку розмова була швидкою.  Я заціпеніла, хвилину подумала і побігла в передпокій, поки я одягалася Арс помітив що я кудись поспішаю і пішов за мною, я одягла пальто поверх футболки та шорт, які через футболку не видно.  Я вибігла з під'їзду.  Арс за мною.
-Що трапилося?
-Моя двоюрідна сестра втекла з дому, взяла гроші і приїхала до Москви до мене!
- А скільки їй?
-16, бісова маленька!  Нам потрібно на вокзал терміново!
Арс упіймав таксі і ми поїхали за своєю зникненням.  Ми ледве знайшли її.

— Він у житті ще гарніший...
-Кіра!
Арсен посміхнувся.
— Арсен це Кіра, Кіра це Арс.
-Я віддала свій голос за вас, ви така гарна пара!
Кіра побачила мій злий погляд і замовкла.
-Навіщо ти приїхала?
-Як і ти, за любов'ю, і чинити
-Ти зовсім?  Ти ще школу не закінчила.  Твої батьки мене вб'ють!  Завтра ти поїдеш назад!
-Але може ти хоча б місто покажеш?
-Пробач у мене завтра цілий день репетиції.
-А ви Арсеній?
-У мене з ним репетиції!
-Я б з радістю, але не можу.
Вони приїхали до квартири.  Сергій познайомився з Кірою, ми весь вечір спілкувалися.  Вночі, на дивані спала Кіра, а я стояла на балконі, дивилася на зірки, на балкон вийшов Арс і накинув на мене плед.
-Простудишся, а мені ще потрібен хореограф.
Я посміхнулась.
- Ти спати збираєшся?
-Ні, Сергій так хропе що я не засну.  А ти чому не спиш?
-Думаю ...
-І над чим же?
— Над тим, що я хочу спати з тобою обіймати, а не щоб ти спав на розкладачку.
Він обійняв мене.

 Танець кохання чи пристрасті?Where stories live. Discover now