Пітер місто кохання

28 2 1
                                    

Поки Арсеній був у душі, я робила нам каву.  Я була в його чорній сорочці, вона була мені по коліно, аромат кави заповнив усю кімнату.  Я співала собі під ніс пісню
-Я радий так радий так радію сильно.
-А ти дуже гарна
Я почула голос ззаду мене, і його теплі руки обвили мою талію.  Я прибрала каву з плити, і повернулася обличчям до Арса і поцілувала його.  Наш поцілунок перервав телефонний дзвінок.  Арсен відповів на телефонну розмову, Я налила каву в чашки і трохи відпила.
-Вік, може прогуляємося?
-По Пітерським дахам?
-Звичайно.
Він випив кави і пішов одягатися.  Я подивилася у вікно, де скочувалися крапельки, коли я зайшла в кімнату і побачила несподівану картину.
Арс бавився з котом.  Я посміхнулася, взяла свої речі та пішла переодягатися.  Арсеній теж одягнувся, допоміг одягнути мені пальто і ми вийшли надвір.  Пітерський туман огорнув нас.  Він повів мене по секретних вулицях і ходах на дах.  Ми вийшли на дах, я підійшла до краю і подивилася на красу.  У цей час Арсен записав історію про те, що він на даху випадково зачепив мене.  І фанати почали йому відповідати на історії.  Мені написав Шаст і ми домовилися зустрітись через два дні потренуватися.  Арс обійняв мене і спитав трохи низьким голосом і з якоюсь ревністю
-Мені здалося чи ти листувалася з Антоном?
-Не здалося
-І про що ви з ним говорите?
-Обговорюємо як ти гарний у ліжку
-Ти?  Що?
-Жартую, у нас з ним є справи
-Справи?
-Секрети
-Ах, які ви!  Секрети у них!
Він відійшов від мене і схрестив руки і надув губи.  Я обвила його шию і поцілувала.
-Не дуйся
Він посміхнувся і обійняв мене.  Після ми дивилися на чудовий вигляд.  Піднявся сильний вітер, ми спустилися з даху і зайшли до Макдональдсу.  За кілька годин ми вже їхали поїздом назад до Москви.  Все було настільки добре, що я думала це сон.  Прокинулася я вже в машині на задньому сидінні, було темно, на передньому сидінні Арсеній сидів і говорив з Сергієм який вів машину.  Я позіхнула.  І сонним голосом сказала.
-Сережа привіт
Арсеній злякався що я прокинувся, а Сергій посміхнувся.
-Привіт Вік, виспалася?
-Так
-Як Пітер?
-Прекрасно
Ми приїхали до Сергія додому, я приготувала їм вечерю.  Арсеній і Сергій із задоволенням поїли, і потім я включила на телевізорі фільм «Гаррі Поттер і таємна кімната».  Сергій зробив попкорн і приєднався до мене.  Арсеній ліг на нас.
-Устань ти важкий
Промовив Сергій.
-Ні
Він лежав на нас.  Сергій їв попкорн, я дивилася фільм і гладила Арса по волоссю.  Сергій сказав йому щось на вухо і він посміхнувся.
-Що ти йому сказав?
Арс підвівся з нас і пішов у кімнату.
-Так так, пізніше дізнаєшся
-Ну Сергій!
Наприкінці фільму я заснула.  Сергій пішов до себе в кімнату.  Арсеній прийшов, вимкнув телевізор, ліг поряд і вкрив мене.  Я прокинулася обійнявшись з Арсом, я акуратно встала.  На кухні я приготувала сніданок та випила кави.  До мене прийшов сонний Сергій.
-Доброго ранку, голодний?
-Добре, дуже.
Сергій їв яєчню, яку я посмагла.
-Слухай, а ви можете сьогодні з Арсом погуляти увечері?
-Звичайно, ми якраз маємо потренуватися
-Славно.  Я так давно не бачив його таким щасливим.  Напевно аж із народження К'яри.
-Сергій
Хрипкий, низький після сну голос пролунав позаду нас.  Сергій поперхнувся і запив каву.
-У нас сьогодні зйомки Гучного питання?
Сергій кивнув.
Арс обійняв мене і взяв чашку кави.  Я посміхнулася і пішла у ванну переодягнутися.  Хлопці зібралися на ГВ.  Сергій шукав ключі від машини.
Я визирнула у вікно, за вікном на місто падали снігові пластівці.
Хлопці одягнулися та поїхали.  Я позаймалася йогою, потім прибрала у квартирі, і вирішила сходити за продуктами.  У мене на голові був недбалий пучок, я була в червоній сорочці у клітку та джинсах.  Коли я зайшла в продуктовий, до мене підбігли дівчатка і попросилися сфотографуватись, я не змогла відмовити.  Після я купила продукти і прийшла додому, я приготувала стейки та запечену картоплю.  На мій Інстаграм підписалося понад 20 тисяч, і коли я переодяглася у зручну футболку Арсенія, я вирішила розпочати прямий ефір.  На мій ефір зайшло багато людей, всі мені почали ставити запитання, але один поставив мене у ступор.

 Танець кохання чи пристрасті?Where stories live. Discover now