Через кілька днів мене виписали з лікарні, і я проводила час з Арсом, адже невдовзі ми обидва будемо дуже далеко один від одного. Останній вечір разом, за вікном мете сніг, речі Арсенія зібрані у сумці стоять біля входу. Я сиділа в телефоні, і переписувалася з мамою, коли Арс був у душі. Після моралі матері, навіть після листування, я закінчила з нею розмову і вирішила трохи розслабитися, і пішла на кухню, де з холодильника дістала пляшечку червоного вина і налила собі в келих вміст.
-П'єш без мене?
Я почула грубий трохи хрипкий голос позаду себе, і повернувшись до Арсенія, я побачила усмішку на обличчі. Він був з оголеним торсом, який так і манив, трохи нижче на ньому висів білий рушник. Відпивши ковток, я поставила його на стіл і прикусила губу.
-А Що покараєш?
Посмішка з'явилася на обличчі Арсенія.
Я зняла себе футболку, він підійшов до мене і посадив на стільницю. Я обвила його торс ногами, він припав до моєї шиї покривав мої ключиці та груди своїми ніжними поцілунками. Я не хотіла останню ніч цього року провести з ним на кухні тому прошепотіла на вушко, і він поніс мене до спальні. Там ми продовжили розпочате, і повторювалося це понад 3 рази, майже до сходу сонця. У нього вранці задзвонив телефон, це був Сергій, він йому сказав, що вже скоро під'їде за ним. Арсеній був моторошно сонний, він одягнувся і пішов у ванну освіжитися. Я була дуже втомлена тому спала дуже міцно. Арсеній зібрався і коли Сергій вже під'їхав до будинку, Арс зайшов у спальню де я спала і поцілував мене в лобик, потім він пішов. Арсеній сів у машину до Сергія, і вони одразу знизали руки і обнялися.
-Привіт, виглядаєш не дуже.
-НЕ виспався
-Безсоння?
-ага, на ім'я Віка
-Ех ти хренів мачо, а чому вона з нами не поїхала? Стас же дозволив її взяти. Тим більше вона допомагала б Оксанці.
-Вона поїде до своєї родини, вони в іншій країні мешкають
-Тобто Віка не росіянка?
-ні, вона українка
-Зрозуміло, цікаво. Тоді поспи нам та аеропорту приблизно годину, а може й більше їхати.
-Дякую що дозволив
Хлопці поїхали до новорічного туру містами. Віка зустрілася з Ірою і вони разом обирали подарунки рідним та близьким людям. Вони від душі поговорили, повеселилися і вони раді, що все-таки купили ці подарунки. Пройшов тиждень. 30 грудня. Віка вже зібрала речі і в останній момент вона згадала про подарунок Арсу. Вона знала, що Арсеній буде вдома 31 грудня, він поїде до Києва до своїх рідних, а сьогодні вона відлітає до України і вони не зможуть побачитися. Тому вона поставила в будинку справжню ялинку, прикрасила її та залишила подарунок для нього.
Через дві години вона була в аеропорту і дізналася, що літаки не можуть злетіти через погані погодні умови, вона почекала там кілька годин, сподіваючись, що щось зміниться, але на жаль, і в адміністрації коли вона здавала квиток, їй сказали, що до Києва можна дістатися поїздом. . І Віка поспішила на залізничний вокзал. Вона встигла взяти там квиток але відправлення було уночі. Після того, як вона вже зайшла в поїзд і знайшла своє місце. Вона спокійно видихнула. Вона в навушниках почала вести прямий ефір, де розповіла все в подробицях про цей день, про те, що вона швидше за все запізниться додому, і що вона може зустріти новий рік далеко від рідних і від коханого. А потім вона побачила коментар від Арсенія.
"Я завжди поруч" я сказала що зв'язок погана і настав час прощатися, а сама коли закінчила ефір мало не заплакала, не від слів Арса і від ситуації. Нерозумно, але коли дівчина закохана — вона дурна.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Танець кохання чи пристрасті?
FanfictionУ дівчини проблеми в сім'ї, але вона робить все, що б не думати про це. Арсенію пропонують роль у шоу і він шукає напарницю, яка зможе привести його до перемоги. Чи зможе звичайна студентка допомогти професійному акторові. І як зрозуміти справжня...