Завжди поруч

20 3 0
                                    

Їхали ми довго, час йшов дуже повільно.  І весь цей час я роздумувала, а що б я зараз робила, не зустрівши б Арсенія?
Думала що було б, якби я тоді не вмовила батьків переїхати вчитися в Пітер, якби не почала вчити Кьяру.  Це якби ... але зараз все добре.  І я їду поїздом і дивлюся у вікно на якому малюнки від морозу.  І уявляю, що він поряд обіймає мене, адже він завжди поряд.  Мені було начхати на запитання батьків та родичів про нього, чому він такий "старий", чому я обрала його.  Але ж це мій вибір, і я точно завжди знала і відчувала, що у кохання немає віку.

Тим часом, хлопці вже прямували додому.  Діма вже скучив за своїми дітьми та дружиною і тому він дуже поспішав додому.  А Антоша дуже хвилювався, адже цей новий рік був для нього особливий.  Він та Іра вирішили святкувати його разом із родиною Позових у родини Шемінових вдома.  Сергійко, одразу після концерту попрощався з хлопцями та поїхав до рідних.  Оксана та її чоловік теж були запрошені до Шемінових.  А Арсен... він приїхав додому, і втомлено ліг на диван, обмірковуючи все.  Потім, у сусідній кімнаті він побачив миготіння, він підвівся з дивана і попрямував розглядати що ж там.  Там була прикрашена ялинка, на якій блимала гірлянда, і під нею загорнута коробочка.  Він сів навпочіпки, і взяв її.  Там було написано "для Арсенія ♡"
Він намагався акуратно зняти обгортку, але не вийшло.  І відкривши коробку він побачив конверт, і в мішурі годинник який він давно хотів купити але ніяк не наважувався.  Потім він відкрив конверт десь на крафтовому папері, чорною ручкою було написано, великий текст, і в конверті були ще фотографії.  Фотографія, де він спить і тримає Віку за руку і не відпускає.  Ще одна де він із хлопцями за столом на гучному питанні.  І одна фотографія про яку він теж не знав, фотографія зроблена ще в Пітері, де Арс обіймається з К'ярою після тренування.  Описати його почуття дуже складно, адже це його життя.  Він дивився на ці фотографії та відчував тепло на душі.  Потім він узяв листа і почав читати його.
"Арсеній Сергійовичу Попов якщо ви читаєте це означає ви вже нарешті то вдома. Я вирішила написати цей лист в останню хвилину до від'їзду. Сподіваюся ти радий подарунку, адже дивлячись на цей годинник ти знатимеш скільки хвилин залишилося до того як ми зустрінемося. Сподіваюся ти  чудово провів час з хлопцями.Я прошу тебе, поїдь до батьків чи до хлопців але не залишайся в цей Новий рік один.Я знаю..може ти хотів його зустріти по іншому, але життя така штука.Головне пам'ятай, я тебе люблю!Якщо  б не ти, я б була досі з розбитим серцем у похмурому побуті, де мене рятували танці, але танці з тобою.. зустріч з тобою це одне з кращих що було в моєму житті, і на цей Новий Рік я загадаю тільки одне.  .побачити тебе якнайшвидше.."

Нарешті я була в рідному місті, всі ці вулички, магазини навіть люди за якими я дуже сумувала.  Вулиці були вкриті снігом, і на вулиці було холодно.  На вулицях люди, видно, поспішали в гості або до родичів.  Я подивилася на екран блокування час, було 22:45.  Таксі підвезло мене до рідного дому.  У будинку світло горіло, я дістала ключі, якими так давно не користувалася і відчинила ними ворота.  Двері в будинок були не зачинені, але з двору було чути розмови.  Біля мангалу стояли чоловіки.  Коли вони почули кроки вони обернулися на мене, і я обняла чоловіка нижче.  Це був мій улюблений дідусь.  А поряд стояв тато.  Постоявши з ними хвилину, я попрямувала до хати.  Зайшовши в будинок, я почула сміх дітей, запах пюре і напевно мого улюбленого блюда, м'яса по французки.  Я зняла з себе курточку, і поставила маленьку валізу в коридорі.  Першою мене помітила моя сестра, яка бігла із зали на кухню.  Вона закричала від урсторга і я обняла її.  Вона була віком як Кьяра, і вона дуже любила співати, трохи примхлива принцеса.  Почувши крик із кухні вийшла мама та бабуся, після я обняла і їх.
Після я прийшла в свою стару кімнату, де знаходилася Кіра, вона була в навушниках і дивилася на комп'ютері один вдома.  Вона сиділа спиною до дверей тому не побачила мого приходу і це був найкращий момент щоб її налякати і я налякала.  Потім вона обіймала мене, потім її покликала її мама і вона вийшла.  І я залишилася сама в своїй кімнаті.  Тут все лишилося на своїх місцях, усі медалі, дипломи на стіні.  Фотографії, альбоми та книги на полицях. Гірлянди над вікном і біля ліжка.  Ностальгувати часу не було, але я була рада бачити їх усіх.  Сидячи всі разом за столом і зустрічаючи Новий Рік, думка, що він не поряд... все нагадувала про себе.

 Танець кохання чи пристрасті?Where stories live. Discover now