рання прогулянка

13 1 0
                                    

2 ночі всі втомилися з цієї дороги та з деякою бадьорістю дістаються готелю де їх чекають їхні ліжка та номери.  Оксана розібралася на рецепшені, що номери готові для всіх.

-Ми знімаємо 4 номери, хто з ким буде мені все одно тільки визначайтеся швидше.  І о 9:30 чекаю на всіх тут ми підемо на сніданок, якщо хтось запізниться то буде шукати їжу сам.  Але сніданок ми сплатили тут, так що все інше вранці.  Поділяйтесь на групи та беріть ключі.

Усі хлопці були трохи втомлені і на диво слухняними вони вислухали Оксану і почали обирати сусідів по кімнаті.
Суркова ще в поїзді домовилася з Вікою, що вони будуть разом і з ними буде ще хтось із хлопців.  На подив це був Антон, він узяв ключ у Оксани і вже поплентався до їхнього тримісного номера.  По ньому було видно, як він хотів спати і не любив усі ці поїздки, але ніхто не заперечував.  Усі розійшлися по кімнатах.  Арс, Сергій та Діма жили разом на тому ж поверсі що й Шаст із дівчатками.  Скрізь стало тихо.  Кожен звалився і випитий алкоголь і дорога позначилися на сні.  Ліжко було зручніше ніж у поїзді але все ж таки дівчині наснився кошмар.  Вона прокинулася, холодний піт стікав із чола.  Дівчина облизала пересохлі губи і зрозуміла, що проспала лише 3 години.  На годиннику показувало пів на шосту ранку і дівчині дійшла висновку що більше не засне.
Акуратно пробравшись у ванну, не розбудивши при цьому Оксану і Антона, вона прийняла гарячий душ.  Після цього почистила зуби, і почала перевіряти соціальні мережі.  Вона помітила що Арсеній був пару хвилин тому в мережі і вона згадала що він хотів з Льохою подивитися ранкове місто.  Віка переодягнулась у джинси молочний гольф із вирізом біля грудей і після одягла чорне пальто.  Вона спустилася на поверх нижче і постукала в номер, де жив Леха.  Він на подив тільки встав і не дуже горів бажанням йти з Поповим.  Дівчина взяла на себе відповідальність за камеру і задоволена спустилася до холу, де вже чекав Арсеній.  Він був захоплений чимось у телефоні.  Яскраві окуляри приховували його синці.  Почувши те, як ліфт відкривається і агі у свій бік він підняв голову.  За його виразом обличчя він явно не очікував її побачити.
А вона вже з увімкненою камерою знімала його.  Вона стримала сміх і зупинила запис.
-Новий формат, пологи очима фанатки
-Як ти вмовила Льошу віддати камеру?
-Він не особливо чинив опір, ну я запевняла його що вмію поводитися з цим.  Я колись думала бути фотографом і режиссером, і на курсах навчалася взагалі.
-Ти мене вражаєш
-Рада дивувати) Ходімо юний слідопит шукати білок.
Він посміхнувся і вони вийшли надвір.

 Танець кохання чи пристрасті?Where stories live. Discover now