Dayanamadım Paylaştım..
Ben akıllanmam.. Sizi seviyorum 😀
Keyifli okumalar ..
.....ZEUS KATİPOĞLU
Ekrandaki gözleri, kan çanağına dönmüşken, Zeus bir an olsun kırpmamıştı gözünü..
Parmaklarının arasında, yana yana biten sigarayı serbestçe tutarken, kül kendi kendine düşüyordu cevizden masaya..
Eli yanıyordu, ama farkında bile değildi..
Hissiz bir ifade ile, geceden beri kaç kere geri sarmıştı önündeki video kaydını..Saymadı.. Gözleri yanıyordu, odanın içi , içilen sigara dumanından nefes alınamayacak bir haldeyken, boğuk bir kaç öksürük ile, yeniden bilgisayara uzattı boştakı elini..
Video başa sarıyordu..
Midas ,Açelyayı usulca sarıp, yatağa doğru bırakıyordu..
Zeus'un gözleri , Açelyanın yüzünde kilitlendi..
Midas'a bakışıyla ilgileniyordu..Geceden beri bir çok şeyle ilgilenmişti..
Ona bakışı, onu öpüşü.. Altında zevkle inleyişi..Midas bu videoyu, altına düştüğü küçük notla beraber göndermişti ona..
" Uğruna bize arkanı döndüğün kadın, bir kaç güzel söze.. biraz şefkate kendini kollarıma bıraktı. Sana hep söylediğim gibi Abi.. kadınlar güvenilmez varlıklardır.."
Düşündü.. "İnsan acıdan ölür mü?" Kendi kendine sorulan bu soru, zihninde bir cevap buluyordu..
'Ölmez.. insan eğer acıdan ölseydi, Zeus bugün .. bu odada.. bu bilgisayarın başında, binlerce kez ölürdü..
Acı öldürmezdi, acı güçlendirirdi..
Peki ama Güçlüde hissetmiyorum diye geçirdi içinden..Midas'a kızgın değildi.. Midas yapardı, kardeşini oldukça iyi tanıyordu.. Midas amacına ulaşmak için herşeyi yapardı.. çocukkende öyleydi..
Kendine kızıyordu, bunu ön göremediği için, Açelyaya olan ilgisini saklamıştı, çünkü Midas'ın onu silah gibi kullanacağını biliyordu..
Anlaşılan o kadarda iyi saklayamıyordu hislerini.. şimdi hayatın onu getirdiği yere bakılınca..
Peki Açelya, o nasıl yapmıştı..
Kendinden emin olmadığı kadar emindi o kızdan, Yıllarca bitmek bilmeyen ilgisi, Zeus'u hiç bir karşılık beklemeden sevişi..Hepsi Yalan mıydı?
Emindi Zeus.. Açelya onun güvenli alanı olacaktı, düşündü çünkü.. Beni böyle seven bir kadın, her halde bana yanlış yapmazdı.. hayatı boyunca emin olabileceği tek bir şey sorsalar, Açelyanın sevgisi derdi.
Hiç düşünmeden, vereceği ilk cevap bu olurdu..
Ama yanıldı..
Zaten hep yanılırdı.. Sevdiği kadın için, Kardeşlerini bıçaklamıştı sırtından..
Şimdi Midas'a karşı ne diyebilirdi ki..
Ama Açelya.. Zeus onu sadece sevmişti..
Yanında görmek istediği için, sevmişti..Herkesi ve herşeyi karşısına almıştı, ne için?
Ne için ?
Sadakatsiz bir sevgi, haracanabilir bir aşk uğruna..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRAS 7 +18 (Sezon Finali- Devam edecek.)
Novela Juvenil3 Kardeş, dünyanın farklı şehirlerinde, birbirlerinden kopuk hayatlar yaşarken, Zamanını bekleyen bir Miras, hepsini bir Araya toplayacak.. Sahip olacakları yeni mevki, kimini yıkıp geçerken, kimine Amacını bulduracak.. Aşklar, imkansızlıklar, Ve bo...