Evet ben geldiim, :D
Miras7 'den bir bölümle Malum yeni bölüm günümüz Pazartesi, ama bir seferlik Cumartesi yapalım dedim :DPazartesiye yeni bölüm gelebilir belki , bilmiyorum, Şu sıralar, Gönül kuşu üzerinde yoğunlaşıyorum <3
Keyifli okumalar Aşklarım <3
( GÜNCELLEME - Yeni bölüm için 30 vote'ye ulaşacağız arkadaşlar <3 zaten yorucu bir kurgu :D kendimi Yasak Elmadaki Ender gibi, sürekli kumpas kurarken buluyorum.. buna karşın görüntülenme komik votelerle karşılık alıyor, o yüzden Aşkolar, elinize kuvvet :D hoş ça kalın.. <3 )
.........................
AÇELYA FLAYTO
"Sarı sana çok yakışıyor.." dedi elindeki Şarap bardağıyla beraber, Şöminenin dibinde oturan bana doğru yaklaşırken ..
Oturduğum kırmızı yer minderinde rahatça kurulmuş, utangaç bakışlarımı ondan kaçırarak , Yönümü Ateşe döndüm..
"Teşekkür ederim.." dedim fısıltılı bir utangaçlıkla..
Adımları bana ulaştığında, yavaşça yanımdaki mindere oturdu.. Omuzunu hafifçe bana dayadığında, Bakışlarımı yüzüne çevirdim..
Şöminenin ateşiyle harlanan Ela gözleri, tarif edemediğim bir arzuyla üzerimde gezindi..
"Kırmızı.." dedi elindeki şarabı bana doğru uzattığında..
"En sevdiğim.." yüzümdeki geniş gülümseme ile, elindeki Kadehi aldım..
Omuzu benim omuzumla tamamen birleştiğinde, yüzünü hararetle yanan şömineye çevirdi..
Kusursuz yüz hatları, Alevlerin gölgesinde daha da pürüzsüz gözükürken, yavaşça yutkundum..
"İyi ki buradasın Açelya.." dedi bunu öyle zor söylüyordu ki, farkındaydım.
Hayatımız boyunca, bir birimizle didişip durmuştuk, ama son haftalar, hiç beklenmeyen şeyler oluyordu..
"Buradayım Midas.." başımı omuzuna yasladığımda, gözlerim şimdi şömine ateşine dönüyordu..
Nasıl olur böyle huzurlu hissederim , aklım almıyor..
Yıllarca, Zeus'a aşık olduğumu düşünerek geçmişken, Midas'ın ilk duvarlarını indirişinde, aradığımın o olduğunu anlamıştım..Kavga ederken bile, aramızdaki çekimi biliyordum aslında..
kabul etmesem de biliyordum işte.. Ama o , Kardeşleriyle arası açıldığında, kimsesi kalmadığında, bana gelmişti..Hem de bütün sert duvarlarını yıkarak, içindeki o çocuğu göstermişti bana..
Elleri saçlarıma giderken, gözlerimi kapattım, heyecandan titremeye dönen nefesim ile, bana dokunuşunun tadını çıkarıyordum..
Çünkü hayatıma giren diğer insanların aksine, o bana dokunmuyordu..
Ben istemediğim sürece, öpmeye bile çalışmamıştı beni..Midas'ın gerçek ruhunu , koskoca evrende bir ben görmüştüm..
Görür görmez aşık olmuştum.. bu Zeus'a platonik olmaya benzemiyordu.. bu bir adamla aynı anda, aynı duyguları tatmak gibiydi..Biz birbirimizi anlıyorduk, o kadar hassastı ki, konuşurken gözleri doluyordu..
Bana bakarken, benden bahsederken de sesi titriyordu.."Midas.." dedim fısıltı ile.
Saçlarımda gezen iri elleri beni yavaşça okşarken, gözlerimi araladım..
Yüzü önümde öylece, bana bakıyordu, gözleri içimi ısıtırken, midemdeki kelebeklerin sahibiydi bu adam..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRAS 7 +18 (Sezon Finali- Devam edecek.)
Teen Fiction3 Kardeş, dünyanın farklı şehirlerinde, birbirlerinden kopuk hayatlar yaşarken, Zamanını bekleyen bir Miras, hepsini bir Araya toplayacak.. Sahip olacakları yeni mevki, kimini yıkıp geçerken, kimine Amacını bulduracak.. Aşklar, imkansızlıklar, Ve bo...