Hazırda bölüm olduğu için paylaşıyorum.
Herkese teşekkürler 🙏
Sağlıcakla kalın❤️....
Bade'nin gözleri , veranda da oturan Midas'a döndü..
Elindeki salata kasesini sofraya bıraktığında, Duru'nun gerginlikle ahşap parkeleri ezerek elindeki tabaklarla ona yaklaştığını duyuyordu.
"Neyiniz var sizin.."
Sorgulayıcı çıkan sesi, Duru'dan bıkkın bir göz devirme aldığında, Bade'nin sorusunu cevapsız bırakarak çıktı Salondan.
Bade kardeşinin peşine takıldığında, Mutfağa doğru inen merdivenlerde onu takip ediyordu.
"Duru.."
"Ne var Bade."
Sert dönüşü, Bade'yi şaşırtırken, ikiside bir kaç basamak arayla öylece durup bir birlerine döndüler merdivenlerde.
"Neyi var.. saatlerdir dışarıda.." gözleri kırıldığında kardeşini süzdü.
"Kavga ettik.. karışma sen." Duru hızla arkasını dönüp indi merdivenlerden..
"Duru beni delirtme.." Bade peşinden inip, mutfağa girdi Duru'nun peşinden.
"Ya sananee!" Attığımçığlıkla Badeyi sarstığında, iki kardeş göz göze geliyordu.
"Sakin ol.. sadece hava soğuk.." deid Bade sessiz bir fısıltıyla
"Umurumda değil! Gebersin.. soğuktan gebersin orada!"
"İlaçlarının saatini aksattın değil mi?!"
"Karışma! Annem değilsin sen, anladın mı karışma!" Duru avazı çıktığı kadar bağırırken, Bade bıkkınlıkla bir nefes çekti.
"Böyle hiç bir şansın olmayacak onunla! Aç gözünü.. takıntılı biriyle olmaz görmüyor musun! Zaten deli bir kardeşi var.. onun biraz sakinliğe ihtiyacı var, bunu görememene inanamıy-"
"Ya Sanane be Sanane ! " Duru Bade'nin üzerne yürüdüğünde, onu göğsünden geri itti.
"Yapma.." dedi Bade uyarıcı bir sakinlikle
"Neden bu kadar umurunda! Sana ne! Düş artık yakasından!" Bir sarsıntı daha indi Bade'nin göğsüne.
"Duru.." dedi sabırsız bir uyarıyla
"Hastasın sen !! Ölsün mü istiyorsun! Seninle beraber olursa olacak olan bu! Benimleyken sadece soğuk kapar! Peki ya senden Bade ?!"
Mutfakta yayılan Tokat sesi ile, Duru'nun yüzü Badeden gelen sert tokatla sağa savruluyordu..
"Artık yeter!" Dişlerini birbirine geçirerek hırlayan Badeydi.
"Kendine geleceksin!! Onu ellerimle ittim kollarına! Kendine hakim olacaksın."
Durunun kolundan tutup, onu Lavaboya doğru sürükledi.
"İçeceksin ilaçlarını!! " Raftan aldığı kupaya musluktan doldurduğu suyu, sertçe avuçlarına tutuşturdu.
Dolaba doğru ilerleyip, Durunun ilacını çekti raftan.. bir kaç adımla kardeşine yöneldi.
"Aç ağzını!"
"Bıraak!"
"Aç ağzını!" Bade Duru'nun saçlarını kavrayıp, kafasını büktü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRAS 7 +18 (Sezon Finali- Devam edecek.)
Fiksi Remaja3 Kardeş, dünyanın farklı şehirlerinde, birbirlerinden kopuk hayatlar yaşarken, Zamanını bekleyen bir Miras, hepsini bir Araya toplayacak.. Sahip olacakları yeni mevki, kimini yıkıp geçerken, kimine Amacını bulduracak.. Aşklar, imkansızlıklar, Ve bo...