Biraz utanarak yazdığım bir bölüm, uzun zaman sonra +18 Sahne yazdım gibi..
Yani, of ne bileyim, Yaşı küçük olanlar okumasın bence :D
Çünkü anlatım dilimi biraz sertleştirmeye çalışıyorum.. gerçekçi olması açısından :DKeyifli okumalar bebeklerim, Sizi Seviyorum <3
........
Duru
Üzerimdeki geceliği , iplerinden tutup yavaşça yere bıraktığında, gözlerimi anın heyecanıyla yumuyordum..
Üzerimden sıyrılıp, Salonun parkeleriyle bütünleşen gecelik ile.Çıplak tenimi sertçe saran kol beni kendine hızla çarptı.
"Gözlerin açık kalsın."
Saçlarımı ellerine dolayıp, sertçe geri çektiğinde, boynumda kendine bir boşluk oluşturuyordu..
Dişleri tenimde gezindiğinde, kendimi avlanmış bir ceylan gibi hissettirmişti..
Yaptığım şey saçmalık, ama ne önemi var..
Şuan hissettiğim bu haz , yaşadığım hiç bir şeye benzemiyordu..Boğazımdaki sert öpüşlerinin ardından, Saç tellerimin arasındaki elini hızla çekip canımı bir kez daha planlı bir şekilde yakıyordu.. Bacaklarımdan tutup beni kucağına aldığında, Kalçalarıma sardığı elleri ile, bacaklarımı beline sardım..
Beni öyle kolay havalandırmıştı ki, kendimi yer çekimsiz ortamda sevişiyormuş gibi hissettiriyordu..Boynumdan geri çekildiğinde, Sertçe kavradı dudaklarımı ..
Nefes alamayacak kadar hırsla, ve çözemediğim öfke ile, dişlerinin arasında eriyordum...Soluklarım, kalçalarımda hissettiğim sert avuçlamalar eşliğinde, Acı ve şehvet arası çığlıklara dönüşüyordu..
Bedenlerimiz birbirine kenetlendiğinde, Gömleğinin altından hissettiğim sert karın kası ve , kadınlığımın hemen altında varlığını belli eden erkekliği ile, hazzım artıyordu..
Hızla ileriye doğru bir adım attığında , sırtım soğuk duvara sertçe çarptı..
"Ahh.." acıyla karışık bir inilti bıraktım , dudaklarının arasından içeriye
Belindeki bacaklarımı iyice kenetlediğimde, Dudaklarımdan ayrılıp, Sutyen kopçamı kopararak açtı..
"Yavaş.." kıkırtım , suratındaki gülümseme ile karşılık buldu
"Fazla güzelsin.." dedi erkeksi bir hırıltıyla..
"Yatak odası , koridorun sonunda.." dedim nefes nefeseyken
Hiç bir şey demeden, Bedenimi duvardan ayırarak, İri kollarının arasında hapsetti.
Yatak odasına doğru ilerlerken, Dudakları sıcak nefesiyle beraber boynuma yöneliyordu..
Kapıyı arkaya doğru ittirdiğinde, hızla yatağa doğru ilerledik..
Odanın içinde yankılanan öpüşme sesimiz ve alıp verilen derin soluklar, Çoktan Külotumu ıslatmıştı bile..
Bedenimi ustalıkla yatağa serdiğinde , dikelerek geri çekildi, gömleğinin düğmelerini açarken, kıvranarak onu izliyordum..
Bende dikelerek kalan son bir kaç düğmeyi koparttığımda, sessizce kıkırdadı..
"Duruuu." Bu azgın ruh halinin, dile vuruş tınısıydı.
"Bana bırak." Dedim yatakta onu sırt üstü sererken..
Gözleri dikkatle üzerimde dolandığında, henüz kurtulduğum gömleğe, açılan kemerini katıyordum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRAS 7 +18 (Sezon Finali- Devam edecek.)
Teen Fiction3 Kardeş, dünyanın farklı şehirlerinde, birbirlerinden kopuk hayatlar yaşarken, Zamanını bekleyen bir Miras, hepsini bir Araya toplayacak.. Sahip olacakları yeni mevki, kimini yıkıp geçerken, kimine Amacını bulduracak.. Aşklar, imkansızlıklar, Ve bo...