Ben geldiim :)
Size yeni bölüm getirdim keyifle okumanızı diliyorum <3
Yeni Bölümler seyrekleşti farkındayım ama Aidiyeti baştan yazdığım için işler karışlık :D Çünkü kitabın kurgusu büyük değişime uğradı ve oturup baştan bir kitap yazıyorum gibi düşünün, her birine yetişmekte zorlanıyorum :D Ama bu sıkışıklık keyif veriyor :D Bende pek normal sayılmam ya neysee :D
Sizi seviyorum, Bıraktığım sorulara bölüm sonunda bir göz atarsanız harika olur.❤🥰🧿
-----------------------
ARTEMİS KATİPOĞLU
Güneş bulutların arasından görünürken, hava usulca aydınlanıyordu...
Artemis'in odasına aralıklı perdelerin içinden doğuşu ile onu rahatsız edip uyanmasına neden olmuştu.
Araladığı yeşil gözleri, odanın içine sersemlikle döndüğünde, Seymen'in ilerideki tekli koltukta oturup onu izlediğini görebiliyordu.
"Ne yapıyorsun orada? " dedi kıkırdayarak...
"Seni izliyorum.." dedi buruk bir tebessümle.
Geceden beri içinde verdiği savaşla, bir saniye bile ayırmamıştı gözlerini Artemis'in üzerinden... uyurken onu izleyebildiği ilk geceydi bu ve muhtemelen de son olacaktı... rüyadaki mırıltılarını, durmaksızın hareket eden bedenini izleyip durmuştu... Öyle dağınık yatıyordu ki, Seymen bu bilgiye bütün gece onu izlerken ulaşabilmişti.
"Hiç uyumadın mı sen?"
Artemis yavaşça yatakta dikelerek oturdu öylece, avuç içlerini bulanık görüşünü netleştirmek için göz çukurlarına bastırdığında, istemsiz bir esmemeyle bakışlarını Seymen'e çevirdi.
"Erken kalktım..."
Gözlerini bütün bir gecenin ardından ondan kaçırırken, yavaşça oturduğu koltuktan kalktı ve Artemis'e doğru ilerledi...
Kendine doğru gelen Adamda gezinen gözleri ile Artemis sıcak bir gülümseme bıraktı Seymen'e doğru.
Yatağın ucunda yavaşça oturup, Sevdiği bu kadının yüzünü avuçlarının arasına aldı genç adam.
Muhtemelen bir daha yapamayacak olmanın kırgınlığı ile, dudaklarını usulca Artemis'in dudaklarına doğru uzattı...bıraktığı sıcak öpücük ondan utangaç bir karşılık alırken, alnını alnına yasladı ve fısıldadı.
"Çok güzelsin Artemis..."
Sesi acılı bir fısıltıyla çıksa da, Artemis anlayamıyordu bunu...
Çünkü Seymen'le birbirlerini o kadar da tanıyacak vakitleri olmamıştı... onlar daha çok başındaydı her şeyin ve biraz zaman gerekiyordu, ama Çağan Katipoğlu bu zamanı Seymen'e vermemeye kararlı gibiydi."Üzerimi değiştirmem gerek..."
Artemis olan bitenden habersiz bir şekilde kendini Seymen'in alnından geri çekti...
Ve yataktan şımarık bir çocuk heyecanıyla çıktı."Bugün çok güzel bir gün... " banyoya doğru ilerlerken Seymen'i arkasında bırakıyordu.
Genç adamın yüzünde acılı bir tebessüm yerini aldığında, sızlayan genzini bastırırcasına sert bir nefes çekti içine..
"Harika bir gün..." dedi fısıltıyla...
---------
BADE KARATAY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRAS 7 +18 (Sezon Finali- Devam edecek.)
Teen Fiction3 Kardeş, dünyanın farklı şehirlerinde, birbirlerinden kopuk hayatlar yaşarken, Zamanını bekleyen bir Miras, hepsini bir Araya toplayacak.. Sahip olacakları yeni mevki, kimini yıkıp geçerken, kimine Amacını bulduracak.. Aşklar, imkansızlıklar, Ve bo...