ÖZEL BÖLÜM
Yahya TÜTÜNCÜ/ ATEŞİN BABASINDAN
15 OCAK 2009
Bugün o küçük kızı kurtaralı tam 2 yıl olmuştu.
O gün hafızamda kaziliydi. Asla unutamadım. Unutamazdım.
O ürkek kız çocuğu şimdi ağzına geleni herkese söylüyordu.
Karşımda oyun oynayan oğlum Ateş ve kızım gibi olan Cerene bakarken yüzümde gülümseme vardı.
Çok iyi anlaşıyorlardı. İlk başta Ateş ile tanıştırmak için tereddütlerim olsa da sonra tanıştırmaya karar vermiştim.
Ceren erkeklerden hâlâ geri duruyordu bu yüzden Ateşten uzak tutmuştum bir süre cekinmemesi için ama sonra ben görevden döndüğüm bir gün tanistiklarini hatta çok yakın da arkadaş olduklarını görmüştüm.
Ateş kızın saçlarına hep hayran hayran bakıyordu.
Sanırım saçlarını Ateşe benzetiyordu. Çünkü kızın saçları kızıldı ve ben bile hayran olmuştum.
Çok güzel ve güçlü bir kızdı.
"CEREN YIKTIN İŞTE YA DİKKATLİ OLSANA BİRAZ." Diye bağıran oğlum ile onlara baktım.
Yine kavga ediyorlardı.
Kedi ve köpek gibilerdi hem durmadan kavga ediyorlar hem de birbirlerine zarar gelince hemen ağlıyorlardi.
Ateş bağırdığı için gözleri dolu dolu olan Ceren dokunsan ağlayacak bir kivamdaydi.
Ateşin birazdan Cerene kıyamayacagini bilerek yerimden kılım bile kıpırdamadim.
Ceren'in halini gören Ateş Cerene baktı ve derin bir nefes vererek kızın yanına gitti.
Kıza sarıldığında Ceren hemen Ateşe karşılık vermişti. Ateş yaşıtlarına göre uzun bir çocuktu bu yüzden Ceren Ateşin göğsüne anca geliyordu.
Başını Ateşin omzuna koyarak ağlayan Ceren zorla konuşmaya çalıştı, "Ateş ben yanlışlıkla yaptım özür dilerim bana vurma sakın olur mu vallahi yanlışlıkla oldu."
Bunları söylemesiyle dişlerimi kırılicak derecede sıkmaya başladım.
Ona biri her bağırdığın da ya da kızdığın da o kişiye bunları söylüyordu.
Piç babası onda büyük bir travma bırakmıştı.
Babasıni tutukladiktan sonra 4 yıl hapis cezası almıştı.
Müebbet yemesi gereken bir kız çocuğunun hayatını mahveden bu adam 4 yıl ceza almıştı.
Diyecek ne söz vardı ne laf.
Binlerce böyle kişi vardı. Kurtarılmayı bekleyen, kurtarılması geç kalınmış milyonlarca çocuk vardı bu ülkede.
Hepsini kurtaramazdim ama elimden ne geliyorsa bu ufak çocuklara vericektim.
Ve biliyordum ki gelecekte Asker olmayı dileyen canım oğlum Ateş'im çocuklar için kendini korumayı bilmeyenler için destek vericek.
Onunla şimdiden gurur duyuyordum.
💗💗
ARKADASLAAAAARRRRR
TATLİKLİKLARA BAKİN🤩🤩🤩
YİCEM HEPSİNİİİ
SÜRPRİZ BÖLÜM OLDU AMA ATMAK İSTEDİM😍😍
DESTEKLERİNİZ İCİN COK TEŞEKKÜR EDERIM CANLARİMMM
SİZİ ÇOK SEVİYORUMMM🫀
YILDIZA BASMAYİ VE YORUM ATMAYİ UNUTMAYİNİZ <33
Şehit olan askerlerimize
ithafen...L
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feriştah
Short Story-Kitap da gerçek dışı olaylar olabilir. Askerlik ile araştırdığım bilgiler ile kitabı yazıyorum. ✨ "Sen gerçekten bir feriştah'sin" "Ne" "Feriştah... Bir şeyin en iyisi , en mükemmeli demek. Sen bir şeyin değil her şeyin en iyisisin Ahsen..." ✨ -Kit...