7. Bölüm : Ses

3.5K 165 74
                                    

7. Bölüm : Ses

Medya: Ateş ve babası...

🇹🇷🇹🇷

20 ARALIK 2009
ATEŞ DUMAN TÜTÜNCÜ

Bugün tam iki yıl olmuştu. Ceren ile görüşmüyorduk 2 yıldır.

Sanırım beni unutmuştu.

2 yıl önce vedalasirken çok ağlamıştı aslında ama yeni arkadaşlar bulmuştu sanırım.

Yoksa niye unutsundu ki beni.

Bende onu unutmak istiyordum.

Burası çok sıkıcıydı. Ve tüm çocuklar salakdi. Ceren olsa benimle akıllı oyunlar oynardı.

Bu çocuklar saklambaç körebe oynuyordu hep.

Çok saçmalardı. Keşke Ceren olsaydı da askercilik oynasaydik.

Babam da bizimle oynardı sonra Rukiye Abla da.

Çok özlemiştim of.

Arayınca telefona gelmiyordu ki keşke gelseydi sesini duysaydim.

Babam kara kara düşünen beni görünce yanıma geldi ve, "Ne düşünüyorsun bakalım böyle?"

"Baba sence Ceren beni unutmuştur mu?"

Ceren... Ceren çok güzeldi... Ceren çok iyi bir kızdı... Onu seviyordum... İyi bir arkadaştı ve ıııı ona Ahsen diyordum oyun oynarken bana büyüyünce "Lakabımı Ahsen yapicam" demişti.

Yapmicakti sanırım artık.

Babam güldü ve, "Niye unutsun oğlum o kızın zehir gibi aklı var. Asla unutmaz seni."

Babam öyle söyleyince güldüm. Babam ne söylerse doğruydu. Babam benim için bir kahramandı. Kötüleri yakalayan bir kahraman.

Ve bende bir gün Kahraman olucaktim.

Babam bana hep "Ben ölürsem ağlama olur mu çünkü bil ki ben olmemisimdir şehit olmusumdur ikisi arasında çok fark var can oğlum." Demişti.

Bende şehit olucaktim.

Şehit olmak çok onurluymus bende onurlu biri olmak istiyordum.

"Hihiii unutmaz ve büyüyünce senin gibi kahraman olarak şehit olucammm." Diye bağırdım ellerimi havaya kaldırarak.

Babam güldü ama hüzünlü bir gülmeydi bu başıma bir öpücük kondurdu ve "Aferin can oğlum. Aynen öyle yaparak seninle gurur duyucaz."

Başımı salladım ve babamın yanağına kocaman bir öpücük kondurdum.

🇹🇷🇹🇷

CEREN SOYDER

O olaydan sonra kapıyı dinlemiştim tepkilerini duymak için ve bana böyle davranmaları duygulandirmisti beni.

Onlara bağlanmak istemiyordum ama sanırım biraz geç kalmıştım.

10 yaşımda bir arkadaşım vardı. Onu çok seviyordum. İsmi Ateşdi çok iyi hatırlıyordum.

FeriştahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin