Özel bölüm 2

1K 56 15
                                    

Medya: Ceren'in gelinliği

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya: Ceren'in gelinliği

~~

Üzerime giydiğim gelinlik fakat elbise gibi duran kıyafete bakarken yüzümü buruşturdum.

Benim ne işim vardı bu şeyin içinde ya

Bana üniformami verin!!

Kapının çalınması ile sert bir şekilde sanki askeriyedeymisiz gibi, "Gir" diyerek bağırdım.

Napim sevmiyorum düğün falan.

Ateş istemese hiç yapmicaktim ama neyse.

Kapıdan giren tim ile yüzümde kocaman ama buruk bir gülümseme oluştu.

Ömer'i arıyordu gözlerim.

Savaş yüzündeki gülümseme ile, "Harika görünüyorsun yengem komutanım."

Hepsi bana böyle sesleniyordu ne kadar kizsam da işe yaramıyordu.

Ne yapalım başa gelen çekilir diyerek çekiyordum bende.

"Sağol Savaş."

Hepsi aynı şeyi tekrarlarken bende onlara aynı şekilde karşılık veriyordum.

Sıkılmıştım.

Ateşim nerelerdesin?

Gel yak beni.

Argun iç sesimi duymuş gibi, "Hadi Ateş geliyor çıkalım." Dedi.

Hepsi dışarıya çıktığında bir adet sıkılmış ben kalmıştım.

Aynaya dönerek kendimi suzdugumde maşallah dedim.

Çok güzeldim elhamdülillah.

Kapının hiç çalışmadan ökuzce açılması ile kimin gelindiğinden emin bir şekilde başımı oraya çevirdim.

Tabii ki Ateş.

Boynunda duran kravati cekistererek oldukça sınırlı bir şekilde söylenmeye başladı.

"Ya amına koyim bu ne sıkıci iş. Ne boktan saçmalık yapalım diye tutturan dilimi sikeyim ya vallahi patlıcam şimdi he. Herkes gelmiş çok kalabalık hepsi usenmden gelip tebrik ediyor anladık aldık tebriginizi siktir olun gider değil mi insan bende geleyim guzeller güzeli karımi göreyim ama yok iki saat konuşuyor soru soruyor Allah'ım sabır ya sabır sabır sabır yani."

Gülerek izlediğim adam sonunda durulmustu ve bana bakmıştı.

Donup kaldığında alayla, "Ne oldu Ateş bey bir dondunuz."

Geçen iki üç dakikanın ardından yanıma gelen Ateş, "Ne yapicaz senin bu güzelliğini ben şimdi siktir olup gidesim geliyor şuradan."

Alnıma dayadığı dudakları ile gözlerim çoktan karanlığa bürünmüştü.

FeriştahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin