2. Bölüm : Kalp krizi
🇹🇷🇹🇷
CEREN SOYDER
Ahsen bu sefer kesin siktiri çekecekler bize elin götün başın rahat dursun ya.
ŞUAN BAKISTIGIM ADAMA YANI YUZBASIMA YANI KOMUTANIMIN ALNINA SILAH DOĞRULTMUSTUM ALLAH BIN BELAMI VERSINDI DE O ELIM KOPSAYDI (.d)
Gözümü kırpıştırırken arkamdan gelen gülme sesiyle sinirle gözümü kapattım ve bir an da "ÖMER" diye öyle bir bağırdım ki koridordan geçen askerler durup bize bakmıştı.
Sinirini niye Ömerciğimden atıyorsun ya yavrum ne yapsın komik düştüğün durum
KESSENE SEN YA.
O sırada kapıdan gelen sesle başım oraya çevrildi.
"Komutanım ziyaretçiniz var."
Ona baktım kaşlarımı kaldırarak.
Kim gelecekti saat akşamın 8'inde yanıma.
Askere doğru ilerlerken askerin tedirgin olduğu besbelli bakışları bendeydi. "Kim geldi?"
"Size değil komutanım, Ateş komutanıma gelmiş."
Böyle deyince bakışlarım Yüzbaşına çevrildi askere bakarak başına salladı ve diğerlerine dönerek, "Toplantı salonuna geçin Albay ile görüşeceğiz."
Sonra bana bakarak, "Sen de geç." Dedi.
KESIN ALBAYA SOYLEYECEK SICTIK DIYORUM AHSEN ALLAH'IM
Sus bir ya of.
"Emredersiniz komutanım."
Yüzbaşı odadan çıkınca kendimi dolabın önüne attım ve sesli bir şekilde kendime kızmaya başladım.
"Allah belanı verecek demiştim ya sana Ahsen al sana şimdi verecek balanı."
"Aptal kafam yüzbaşına silah çekmek ne demek ya."
Ömer canım Ömer, "Komutanım bir şey olmaz ya sorun etmez komutanım."
Ona baktım aşağıdan, "Ömer sordum mu sana canım he yeminle senin gibi konuşan biri görmedim ben ya susmak bilmedin aa."
🇹🇷🇹🇷
Hızlı bir toplantının ardından askeriyeden çıkarken için rahatlamıştı.
Gerçekten de komutan hiçbir şey söylememişti. Ve bana bir nimet sunmuştu.
Arabama doğru ilerlerken ileride Ateş komutanımı gördüm bir kadın ile sarılıyordu.
Vay sevgilisi var sanırım. Ya da evli olabilirler. Ve Ahsen komutanım derken ne ara '-m' eki aldı bu adam???
Komutanım rütbesi benden büyük olan herkes komutanım aa sana ne.
Gözümü onlardan alarak hızla arabama doğru ilerledim ve tam kapıyı açarken kapının yanındaki notu ve kabloyu gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feriştah
Nouvelles-Kitap da gerçek dışı olaylar olabilir. Askerlik ile araştırdığım bilgiler ile kitabı yazıyorum. ✨ "Sen gerçekten bir feriştah'sin" "Ne" "Feriştah... Bir şeyin en iyisi , en mükemmeli demek. Sen bir şeyin değil her şeyin en iyisisin Ahsen..." ✨ -Kit...