1. Bölüm: Yüzbaşı Ateş Duman TÜTÜNCÜ🇹🇷🇹🇷
CEREN SOYDER
Kapının tıklatılmasıyla oturduğum yerde duruşumu düzelttim ve "gel" diye seslendim.
Kapı açma emri gelince içeriye giren Muzaffer teğmen hazır ola geçerek, "Teğmen Muzaffer Keskin Sivas komutanım,"
"Söyle teğmen."
"Komutanım Albayım sizi emretti."
"Geliyorum Muzaffer."
Asker selamı vererek odamdan çıktı asker.
Önümdeki belgeleri düzenleyerek oturduğum yerden beremi alarak ayağa kalktım.
Hızla odadan çıkarak Albayın odasının önündeki askerin yanına gittim,
Asker, "Albayım da sizi bekliyordu komutanım." Diyerek kapıyı açtım.
Ahsen bir bok mu yedik yoksa.
Hayır uzun zamandır hiçbir şey yapmamıştım. Ceza almazdım bence.
Bunları düşünürken Albayın karşısına geçerek hazır ola geçtim "Beni emretmişsiniz komutanım,"
"Evet Ahsen otur bakalım önüme."
Albayın emriyle önündeki sandalyeye oturdum. Albayın elindeki belgeyi bana uzattığı görünce elindeki belgeyi aldım ve "Bir göz at bakalım Ahsen"
Belgeyi açtığımda karşıma çıkan ev resmiyle kaşlarım çatıldı fotoğrafın altındaki bilgilere baktım.
Terörist resmi.
Yeniden bir döl israfını göreceğiz... Bıktım yakışıklı olsalar bari hepsi bokumdan bile çirkin.
Teröristin lakabı Çelik. Çelik, Soyder Timinde yer alan 5 askerimizi şehit düşürmüştür. Üsteğmen Ahsen'i 3 Ocak 2023 tarihinde esir düşürmüştür. Üsteğmenin elinden kaçan Çelik yukarıda bulanan evde barınıyordur ve dikkat çekmemek adına ev değişikliği yapmıyordur. Çelik hakkında bilinen bilgiler sadece budur. Ailesi, yaşantısı, ve gerçek kimliği bilinmemektedir.
Soyder Timi...
Benim soy ismimin kaderini yaşayan güzel timim...
5 şehidimizden sonra herkes dağılmıştı ve görüşmüyorduk.
Zaten sadece 2 kişi geriye kalmıştı.
Ben ve Murat.
"Evet Ahsen, Çelik'in yüzünü ve ismini bilmiyorduk fakat şuan tüm bilgilerine erişemesek de bize lazım olanlar elimizde. Senin şuan bir timin yok bu yüzden bu eve tek başına gidiceksin orada bir tim olacak ve bundan sonra o timde yer alacaksın. Hazırlanabilirsin, helikopterin hazır."
Ayağa kalktım ve hazır ola geçerek, "Emredersiniz komutanım"
🇹🇷🇹🇷
Geldiğim evin önündeki çimenlere saklanırken bir yandan da kulağımdaki sesleri dinliyordum büyük ihtimalle onların telsisine bağlandığımı bilmiyorlardı ama hepsini duyuyordum ve bakılacak olursak Time girdiğim gibi birilerine ceza vermek gerekecekti.
"Komutanım bu yeni gelecek asker ya bize uyamazsa."
Ben herkese uyardım onlar uysun yeterdi.
"Bilmiyorum Ömer."
Ömer dediği adam iki saattir susmayan kişiydi büyük ihtimalle ve onu ağır bir ceza bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feriştah
Conto-Kitap da gerçek dışı olaylar olabilir. Askerlik ile araştırdığım bilgiler ile kitabı yazıyorum. ✨ "Sen gerçekten bir feriştah'sin" "Ne" "Feriştah... Bir şeyin en iyisi , en mükemmeli demek. Sen bir şeyin değil her şeyin en iyisisin Ahsen..." ✨ -Kit...