21. Bölüm: Kalp
Sondaki açıklamayı okursanız çok sevinirim😍😍
Iyi okumalar...
🇹🇷🇹🇷
ATEŞ DUMAN TÜTÜNCÜ
Kucağımda kanlar içinde yatan sevgilime bakarken aklımdan geçen tek düşünce onu bu sefer kıyamete kadar kaybetmemdi.
Ben 5 yıldır zor dayanırken,
Benim güzel kızımın kalbinin atmadığını düşünerek nasıl yaşardım?
Yaşayamazdım.
Durduramazdi bu sefer kimse beni.
Yasin'in elleri titreyerek yaptığı ilk yardımdan sonra yapicak başka bir seyinin olmadığını söylediğinde hızla merkeze bağlanmak için telsisimi çıkardım.
"Akrep 1'den merkeze Akrep 1'den merkeze duyuyor musunuz beni?"
"Şöyle Akrep 1"
"Akrep 2 ağır yaralı durumu kötü. Acilen helikopter ile sağlık ekiplerinin gelmesi gerekiyor."
"Tamamdır Akrep 1, size atılan buluşma noktasına gidin. Siz oraya gidene kadar birinin içinde sağlık ekibinin olduğunu 2 helikopter gelicek."
"Emredersiniz."
Hızla Ceren'imi kucağıma alarak Denize bağırdım, "DENIZ HEMEN BULUŞMA NOKTASININ KOORDINATLARINA BAK SANA GÖNDERILDI. KOMUTANINIZIN DURUMU CIDDI. HIZLI OLMAMIZ GEREKIYOR."
Denizin verdiği Evet anlamında olan baş selamı ile hızla ilerlemeye başladım.
Ceren'i çok sarsmamaya çalışarak güzel gözlerine bakmaya çalıştım ama kapalıydı.
Allah'ım sen Ceren'imi benden alma yarabbim.
Çok korkuyorum.
Çok fazla.
Kurşunların içine 0 korkusuz dalan bir adamken bir kadının canı için kalbim durucak dereceye gelmişti.
O kadın benim kalbimdi.
Cerensiz bir hayat benim için kalpsiz bir hayattır.
Hayatımdı benim Ceren.
Kalbimdi.
Nefesimdi.
Nabzımdı.
Herşeyimdi.
Tüm hücrelerim, tüm damarlarım Ceren SOYDERDI.
Cerensiz ben bir hictim kısacası.
Bunları düşünerek geçirdiğim yollarda duyduğum ses ile hızla kenarda bulunan kayanın arkasına girdim.
Hayır şerefsizler şimdi değildi. Lütfen şuan değildi.
Allah belanızı versindi lütfen şuan saldirmayin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feriştah
Historia Corta-Kitap da gerçek dışı olaylar olabilir. Askerlik ile araştırdığım bilgiler ile kitabı yazıyorum. ✨ "Sen gerçekten bir feriştah'sin" "Ne" "Feriştah... Bir şeyin en iyisi , en mükemmeli demek. Sen bir şeyin değil her şeyin en iyisisin Ahsen..." ✨ -Kit...