24. Bölüm: Ömer
Feriştah'ın finaline son 3 bölüm...
Duygusalım biraz o yüzden..
Ceren ve Ateşi özleyeceğim :)
Ama biz kopmayacagiz ve yazmaya başladığım Feriştah bittikten sonra kendime dinlenme süresi vericem yaklaşık 1 hafta gibi bir süre sonra "Yeniden Havaalanı" serüvenine başlayacağız..
O kitabı daha çok seveceginizden eminim...
Kitabın ana karakter tanımı profilimde.
Bakarsanız çok sevinirim💗
👇
Şimdi bölüme geçelim
Iyi okumalar...
🇹🇷🇹🇷
ATEŞ DUMAN TÜTÜNCÜ
Kafamdan aşağı dökülen buz gibi su ile hızla gözlerimi açtım.
Saçlarımdan aşağıya damlayan sular ile saçımı çekmek istedim fakat ellerimin bağlı olduğunu fark ettiğimde aklıma düştü olan şeyler.
Pusuya düşmüştük. Planimizdaki gibi.
Kafamı kaldırdığımda diğerlerinin de uyandığını gördüm. En son beni kaldırmışlardı.
Gözüm Ceren'i bulduğunda gülümsedim.
O da bana gulumsediginde bu iğrenç yerde cenneti yaşadım.
Ah bu kadın...
Çok seviyordum be...
"Uyandın çok şükür komutan. Gözümüz gözlerini aradı."
Diyerek iğrenç sesi ile konuşan kişiye döndüğümde Akrep'i gördüm.
O gün elimizden kaçmayı becermisti.
Kaşlarımı kaldırdım ve hafifçe güldüm, "Gözüm hiç seni aramamıştı benim biliyor musun Akrep? O kadar değersiz birisin yani. Ne kadar değerli biriyim ki aklından çıkmamışım ve beni gebertmek yerine buraya tiktin." Yavaşça sinirlenmeye başlamıştı ama tabii ki umursamadım. Kahkaha attım ve Ceren'e baktım, "Ne kadar korkak değil mi? Türklerin düşmanlarının bile bu kadar korkak olmaları çok güldürücü."
Karşımdaki Akrep alayla güldü ve, "Sizi bu korkak kişiler öldürücek komutan. Hele öyle bir öldürecek ki kırılmamış kemiğin kalmayacak."
Ona baktım alayla, "Şimdi içeriye bir tane bak sadece bir tane türk askeri girse görün tutuşmayacakmis gibi konuşma benimle. Komiksin."
"Neyse ki gelemeyecek komutan. Seni en gizli alanlarımdan birine getirdim. Ölünü sizin şu karargâh dediğiniz yere atmak çok keyifli olucak."
Çok heveslenmis gibi ona baktım ve, "Lütfen bunu yap... Cesedimin senin elinden durmaktansa karargahın bahçesinde durmasını yeğlerim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feriştah
Short Story-Kitap da gerçek dışı olaylar olabilir. Askerlik ile araştırdığım bilgiler ile kitabı yazıyorum. ✨ "Sen gerçekten bir feriştah'sin" "Ne" "Feriştah... Bir şeyin en iyisi , en mükemmeli demek. Sen bir şeyin değil her şeyin en iyisisin Ahsen..." ✨ -Kit...