10. Bölüm: Babam
Bana yıldıza basarak ve yorum atarak destek olabilirsiniz💞
🇹🇷🇹🇷
Geçen 5 günün ardından askeriyede durmaktan sıkıldığım için ve Ezgi ile geldiğinden beri çok az buluştuğumuz için yanına gidicektim. Büyük ihtimalle yanında otelde kalırdım bugün.
Araba kullanmak istememiştim. O yüzden şarkı dinleyerek yürüyordum.
Uzun yıllardır burada görev yaptığım için buradaki çoğu kişi beni tanıyordu.
Küçük bi' yerde yaşıyorduk. Hakkari'de Yüksekova ilçesinde yaşıyorduk.
Ve büyük ihtimalle Ezgi sıkıntıdan patlamıştı. Çünkü ben yanına gidemiyordum ve arkadaşı da yoktu burada.
Geldiğim otel ile birlikte. Ezginin bana yedeğini verdiği kartı kapıya okuttum.
Kapıyı açtığımda gördüğüm manzara ise pek iç açıcı değildi.
Yani kim askeri ile en yakın arkadaşının öpüşürken basmak isterdi.
Ben istemezdim ama bu şuan yaşanıyordu.
Ve ben gelmesem büyük ihtimalle daha ileri gideceklerdi.
Çünkü Ezgi savaşın beline bacaklarını sarmış kolları da boynuna sarılı bir şekilde onu öpüyordu.
Şaşkın şaşkın onlara bakarken beni hâlâ farketmedikleri anlayarak işlerine çomak sokmamak adına kapıyı tık sesi dahi çıkarmadan kapattım.
Bunun da hesabını Savaş'a sorucaktim. O bir bordo bereli idi bu kadar kontrolsüz olamazdı.
Çıktığım otel ile yine yürümeye başladım.
Düşüncelere dalmışken geldiğim tenha sokak ile etrafıma baktım. Çok tenha idi.
Ama burası çok sayıda geldiğim bi' yer olduğu için tırsmadım.
Yürürken arkamdan gelen adım seslerini işittim
Pusuya dusucez sanırım.
Sanırım ama 7 kişiden fazlaysalar halledemezdim ne üstümde yeteri kadar cephanelik ne de başka birşey vardı.
Sicmisko. Bitmisko.
Cebimden telefonu çıkartarak. Rehberimdeki 'Yanarim' diye kaydettiğim Ateşi aradım.
Yanarım yanarım ateşlere yürürüm yanarimm.
Çaldığı an açması ile kaşlarım çatılmıştı. Beni mi deniyorlardi acaba yine de onu aramami bekliyordu?
"Efendim canım."
Canım mi? Bu adamla ve komutanım olan bu adam ile cidden flörtlesiyorduk biz....
Adam ile bir opusmedigin birde uyumadigin kaldı onlarda yakında olur.
"Takip ediliyorum. Ayak seslerine bakılırsa 7 kişi falanlar ama büyük ihtimalle daha fazlası var."
Ateş bir iki saniye ses vermeyince tam ağzımı acicakken. "Sakın telefonu kapatma ve bana konumunu gönder."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feriştah
Historia Corta-Kitap da gerçek dışı olaylar olabilir. Askerlik ile araştırdığım bilgiler ile kitabı yazıyorum. ✨ "Sen gerçekten bir feriştah'sin" "Ne" "Feriştah... Bir şeyin en iyisi , en mükemmeli demek. Sen bir şeyin değil her şeyin en iyisisin Ahsen..." ✨ -Kit...