3.8

1.1K 74 40
                                    

Perdenin Ardındakiler - Vedalardan Bir Buket

Can Koç - Gökyüzünü Tutamam

Şarkıyı, adı geçen yerde açarsanız daha iyi olur :)

Satır arası yorumlarımızı ve tabikisi deee beğenilerimizi eksik etmeyelimmm.

Keyifli okumlar.

[]

Arkasında gözlerimi devirdiğimde ayağa kalktım ve yanına doğru yürüdüm. "Arkadaşın batsın Akgün, arkadaşın." diyerek ima da bulunduğumda, kalkmadan önce elime aldığım sırt çantamla beraber omzuna çarparak yanından geçtim. Peşimden geldiğini hissedince kısık bir gülme sesi duydum.

"Sen derken iyiydi ama değil mi?" Hemen kulağımın dibinde sesini duyunca ani bir hareketle dururken hızını kontrol etmeye fırsat kalmadan göğsü sırtıma çarpmıştı. Dengesiz bir iki adımla öne yalpalanınca, buna izin vermeyerek kolunu karnıma dolayıp, kendisine sıkıca bastırdı. "Aman dikkat et, bir dahaki sefere ben olmayabilirim. Neticesinde zarar görmeni istemem."

"Senin gibi bir odunun bana çarpacağını hiç sanmıyorum ama gerçekleşmeyecek uyarın için yine de teşekkürler." derken, iğneleyici sesim bariz bir şekilde alaylı çıkmıştı. Parmaklarımı doladığım kolunu aşağıya indirerek, hiçbir şey demeden mutfağa geçtim. Temiz olan tezgahın üzerine çantayı indirir indirmez musluğu açıp ellerimi güzelce yıkadım. Tabakların bulunduğu yerin üst raf kapağını açıp büyük olan iki tane tabak çıkardım. O sırada mutfağa çoktan giriş yapan Akgün ise, buzdolabından içecek çıkarmakla meşguldü.

Hızlıca çantadan çıkardığım, kurabiyeleri ve sigara böreklerini tabaklara yerleştirirken masayı kuran Akgün'e ise arkamı dönerek kısa bir bakış atmıştım. Elime aldığım tabakları bar masasına koyduktan sonra, siyah sandalyenin bacak kısmındaki demire ayağımı atarak kendimi yukarıya çıkartarak rahatça oturdum. Bu sandalyeleri ne diye bu kadar uzun almıştı ki? Ortalama bir sandalye gayet güzel olurdu.

İleride ki evinizde alırsınız artık?

E nasipte varsa.

Akgün içecekleri hazırlarken, sırtının bana dönük olması avantajıyla pantolonumun cebimden çıkardığım telefonumu hızlıca açıp iki üç tane ihtişamlı fotoğrafını çektim.

Almina: *Fotoğraf*

Almina: Bir günlüğüne kölem olmaya karar verdi

Almina: Keyfim nasıl diye sorarsanız, acayip iyiyim

Kaan ama it olan: Çalışsın köle

Kaan ama it olan: PUAHAHAHHAHAHA

Kaan ama it olan: Ayrıca ben niye yokum orada pardon?

Almina: Yemek yapmış

Almina: Üstüne de yakmış beceriksiz

Almina: Zehirlenmeyin diye çağırmadım sizi pakflşdflşdsşa

Kaan ama it olan: Beceriksiz Akgün pahahahahah

Almina: Çok biliyorsan gel kendin yap

Ali: İlk önce gömüp daha sonra savunmak kaçıncı seviye best kankim?

Almina: Daha gelmediğin için oralara anlatsam da anlamazsın

Almina: Büyüdüğünde gel yanıma anlatayım ablası :*

Ali: Ay götümün kenarına bak

Kaan ama it olan: O kadar mı kötü?

Almina: AKLFJLKSJFOWEJFŞASJAŞL

Yalancı Nefret / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin