Biriciklerim, motivasyonum bu aralar çok düşük, aklım o kadar dolu ki neyi nasıl yapacağımı bile bilmiyorum. Elimden geldiği kadarıyla yazıp size aktarmaya çalışıyorum.
Sizden sadece tek istediğim destek olmanız, güzel yorumlarınızın beni ne kadar mutlu ettiğini bilemezsiniz. Bir bakıyorum motivasyonumu yükseltmiş bir şekilde yazmaya başlıyorum.
Satır arası yorum ve oylarınızı eksik etmeyin lütfen.
Sevgilerle
-B☆
Nebahat teyze, elleri ile dizlerini dövmeye başladı. "Vah, vah deme kızım." Avuç içime koyduğum çekirdeklerden bir tanesini alıp çitlemeye başladım. Ardından olaya Meral teyze dahil oldu. " Kız Nebahat, görüyor musun elin oğlanını. Terbiyesiz." Çekirdek kabuğumu dizlerimin dibinde olan taburenin üzerindeki poşete attım."O kadar terbiyesiz ki anlatamam size, çok terbiyesiz bir çocuk. Bir görseniz ağzı ne kadar bozuk hayretler içerisinde kalırsınız." dedim ayıplarcasına çıkan sesimle. "Sen ne yaptın güzel kızım? Ayrıldın mı ondan?" dedi Nebahat teyze.
"Yok teyzem terk ettim ben onu. Böyle cacık gibi kaldı ortada." dediğimde, kendimi kasıyordum çünkü her an gülebilirdim. Meral teyze, elini bana uzattığında omzumu sıvazladı. "İyi yapmışsın yavrum. Hak etmiş o dingil."
'Dingil' kelimesini duyar durmaz gülmeye başladım. Keşke Akgün de burada olsaydı duysaydı. Az önce hiç kimseyle tartışmamış gibi gelip burada teyzelerle dedikodu yapmam çok anormal bir şeydi.
Kavgayı unutmam 2 saat sürdü.
"Yavrum sen hep gel buraya, iki lafın belinin kırarız fena mı olur?" dedi Meral teyze. Ona gülümseyip kafamı salladım. Bu fikri çok sevmiştim!
"Olmaz mı teyzem çok da güzel olur. Ama artık ben kalkayım bizimkiler merak etmesin." dedim ayağa kalktığım sırada. Arkamı dönüp gitmeden önce onlara el salladığımda ikisi de tatlı bir şekilde gülümsedi.
Yarım saattir Akgün'ü kötülüyordum.
Yok beni aldattı, yok eve kız atmış, saydırdım da saydırdım. İçim nasıl da rahatlamıştı anlatamam. Gerçekten konuşmak iyi gelmişti, artık hep buraya gelip teyzelerimle konuşurdum.
Övünmek gibi olmasın ama taksiye biniyorum.
Kolumu kaldırıp karşıdan gelen taksi arabasına dur manasında elimi salladım. Adam yanıma gelip durduğunda taksi kapısını açıp içeriye bindim.
*
*
Kaan kişisi sizi, "MÜGE ANLI" grubuna ekledi.
Almina: Ben gerçekten bir şeyi çok merak ediyorum
Almina: Nedir bu sizin sürekli grup açma fantaziniz?
Ali: Aaa Müge anlıcılık mı oynayacağız????
Almina: Ayıpsın Ali
Almina: Sonra da evcilik oynayacağız
Almina: Getirdin mi bebeklerini??
Ali: Niye dalga geçiyorsun şimdi halla halla
Almina: Koçum itirazın mı var?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı Nefret / Yarı Texting
Novela Juvenilakgün.korall: Bilerek mi yapıyorsun tüm bunları yoksa hepsi birer tesadüf mü? akgün.korall: Neler çeviriyorsun bilmiyorum ama bir dahaki sefere bu kadar hoş karşılamayacağımı bil. alminaa_vural: Hoş karşıladığın tavrın bu mu? alminaa_vural: Eh soray...