Annemin ölümünden sonra artık hiç birşey eskisi gibi değildi.. Babamla olan bağım Annem öldüğü anda sanki kopmuş gibi, Beni görmezden geliyordu. Arkadaş çevrem çoktu ama dostum diyebileceğim bir kişi bile yoktu..
Uykularım bile kabuslarla dolu, acım hala ilk günkü gibi tazeydi..
Bu kötü zamanları Babamın desteği ile atlatacağımı düşünürken, Babamın bu zor zamanlarımda beni görmezden gelmesi kendimi bir boşluğa düşmüş gibi hissettiriyordu.
Gece verilen Partiden eve dönüşüm yine herzamanki gibi sabaha karşıyken, Sarhosluğun verdiği etki ile topuklu Ayakkabılarım elime aldım. sendeleyerek taşlı yoldan ilerleyip kapının önünde durdum.
Anahtarı çantadamda çıkarmaya zorlanırken kaşlarımı çattım. "İşte burda.." diye sarhoşluğun verdiği etkiyle gülmeye başladığımda, çift gören gözlerim, anahtarı bulmanın sevinci ile sırıtmama neden olmuştu.
Babamın bu gece evde olmamasının rahatlığıyla, anahtarı deliğe soktum.
Kapıyı açtım. hizmetlilerin bu saatte geldiğimi görmemesi için yine herzamanki gibi evime hırsız gibi girdiğimde, arkamda duyduğum sesle birlikte olduğum yerde çivilendim.
" Bu saate kadar neredesin Erva !" dedi Babam.
"Baba.." diye şaşkın gözlerle ardıma döndüm.
Aman allahım babam iş gezisinde değilmiydi. yoksa geçen akşam mı iş gezisindeydi !
" Babacım sen evdemiydin!" diye sarhoş olduğumu belli etmemeye çalışırken, attığım adımla ve ağzımın yana kaymasıyla sarhoş olduğum her halimden belli oluyordu !
" Şu haline bak yinemi sarhoşsun!" dedi. kaslarını çattı. yanıma gelip kolumdan tutarak yüzüme bakması beni utandırmıştı.
her nekadar babamın benimle ilgilenmediğini düşünsemde beni merak etmesi şuan için hoşuma gitmişti..
"ben sarhoş değilim babacım, bence sen sabaha kadar beni böyle bekledin ya uykun geldi ve ne gördüğünü bilmiyorsun" dedim söylediklerime istemsizce gülmeye başladım.
Babamın öyle bakması sarhoşluğun verdiği etkisiyle gülmemi getirirken, bir anda bağırması aynı anda korkuyla tutkunmama neden oldu.
" Senin şımarıklığından bıktım Erva annen öldüğünden beri hergün sokaklardasın ! Hergün içiyorsun ve durmadan para harcıyosun ama bu böyle gitmez yarın sabah uyanır uyanmaz holdinge uğruyosun seninle konuşucaz!" dedi.
" Tamam babacım.. kızma söz gelicem ama önce biraz uyuyayım, kalkar kalmaz erkenden yanındayım.. " dedim.
Sendeleyerek babamın yanına doğru ilerledim. yanaklarını sıkmaya başladığımda, Babam Homurdanarak Söylenmeye başladı.
Göz kapaklarım yavaş yavaş olduğum yerde kapanmaya baslayınca, Ardıma döndüm. gözlerimi kısarak odamın yolunu aramaya başladım.
Babam uzaktan öylece izlerken, yanlış odaya doğru ilerlememe kolumdan tuttu. Kendi odama doğru götürdü.
"Canım Babam.."diye başımı babamın omuzuna yasladım.
Onun bu Çatık kaşlı hali tekrar gülmeme neden olurken, ile aynı anda ters ters bakması gülümsememi soldurdu.
Odamın kapı önünde durmamız ile sinirli ses tonuyla konuştu.
"Uyu Erva Uyu !" dedi. ve kapıyı açtı. ve ardına bakmadan uzaklaştı.Gidişine olduğum yerde omuz silktim. dolabımın kapağını açıp giyeceģim kıyafetleri secemeyince, yatağımın üzerine oturdum. ve bir süre sonra üstümü çıkaramadan uyuya kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERVA (Düzenlenecek)
DragosteKitapta eksikler var farkındayım en yakın zamanda yeni baştan düzenlenecektir. Konusu; Zengin bir kız beş parasız kalırsa ? Peki bunun sebebi babası olursa ? "Baba bunu bana yapamazsın Ben ne anlarım çalışmaktan, kim iş verir Bana !" " Merak etme Er...