35. Erva "Seni Seviyorum"

43.7K 1.9K 198
                                    

Yüzüne bakacak gücüm yoktu. boğuk çıkan ses tonumla, "Yüreksiz olan bir erkek adam olamadığı için Herşeyi hakeder.."

*******

Hastaneden ayrılalı iki gün geçmişken, Serdar olanları duyar duymaz ilk uçakla tekrar Kıbrıs'a geri gelmişti.

Doktorun evde üç gün boyunca istirahat etmem gerektiğini belirtmesi üzerine evde uzanıp yatakta yatmaktan sıkıntıdan patlamak üzereydim.

Elimdeki dergiyi yatağın üzerine atıp oflanmamla kapı aralanırken, "Sonunda gelebildin " diye derin nefes alıp sırtımı yatak başlığına yasladım.

" Geciktim biliyorum.." dedi Serdar. "Nasıl hissediyorsun kendini biraz daha iyimi ?" diye sordu.

" İyi olduğumu biliyorsun Serdar ! Ama eğer Bir gün daha yatarsam sıkıntıdan patlayacağım" dedim.

Gülümsedi. " Farkındayım Fakat doktoru biliyorsun üç gün dinlenmen gerek " dedi ve yatağın yanına yaklaşarak yatak ucuna oturdu.

İç çekip, " Bana o Çayı veren Sekreter Hala bulunmadı Değil mi ?" diye sormam ile

Başını olumsuz anlamda salladı. "Hayır bulunamadı. sanki yer yarıldı yerin dibine girdi" dedi.

" hala İnanamıyorum.. " diye mırıldandım.

"Bende öyle.. Her ne kadar Ateşi sevmesem de seni hastaneye yetistirmeseydi belkide.." dedi. konuşmasını yarıda keserek susması için elimi havaya kaldırdım.

" Bunu söyleyip durma. Hem Nereden biliyoruz onun yaptırmadığını ! Hem Baksana bu olanlardan sonra oda ortalarda görünmüyor Sanki Aylayla birlikte Yer yarıldı hepsi yerin dibine girdi " dedim. Burnumdan soluyarak dişlerimi birbirine bastırdım.

" Senin sorunun Ateşin ortadan kaybolmasımı yoksa Aylanın ile birlikte aynı anda kayıplara Karışmasımı ?" demesine, Gözlerini gözlerime sabitleyip öylece bakakaldı.

O an sorduğu soruya ne tepki vereceğimi bilmezken ne konuşacağımıda bilmiyordum..

" Saçmalama.. ikiside benim umrumda değil.. Benim derdim Sadece bana bunu yapanın biran önce yakalanması" dedim kestirip atarcasına.

Basını sana inanmıyorum der gibi sallayıp oturduğu yerden kalkarken elleri cebinde pencere kenarına doğru yöneldi. "Herneyse, sonuçta O sekreter elbet yakalanacak ve suçlu olan veya olanlarda ardından gelecek." dedi. Konuşmasına devam ederek " Fakat aklıma takılan bir konu var "

Kaslarımı hafifçe çatarak başımı kaldırdım. " Nedir ?"

" Ateşe yaptıklarımızdan sonra böyle sessizce uzaklaşması seninde tuhafina gitmedimi." dedi.

gözlerim bir noktada asılı kalırken Eger Ateşi tanıyorsam normalde asla böyle bir olayın ardından kayıplara karışmazdı.

"Evet Bu benimde aklıma geldi. fakat belkide.. " dedim sustum.

Başını çevirip yüzüme bakarken, "Belkide..?" diye sordu.

"Belkide Bu olanları Aylanın kolları arasında unutuyordur.. " dedim. ve sahte gülümsememi yüzüme yerleştirdim.

Kalbimde hissettiğim tuhaf acı ile gözlerimi kaçırdım.

"Yeter artık ! Kendini böyle yıpratmaktan vazgeç" dedi

Serdarın bir anlık çıkışı şaşkınlığımı arttırırken başımı kaldırıp gözlerine baktığımda yanıma yaklaşarak ellerimi avcunun içersine aldı.

Gözlerinde gördüğüm çekimser bakışına sessizliğimi koruyup, başını yere eğdi.

" Erva seninde mutlu olmaya seninde sevilip sevmeye hakkın var ! Bak belki bunlar doğru zaman ve doğru yer değil farkındayım," dedi sustu. gözlerimin içersine bakarak konuşmasını sürdürdü. " fakat Eger sende istersen bu sahte nişanlılığı gerçeğe çevire biliriz" dedi.

ERVA (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin