3.

67 10 9
                                    

I.N'DEN

Son teneffüs lavaboya gitmiştim. Tam çıkacaktım ki birinin beni tuvaletin içine çekene kadar

Beni tuvalete çeken kişi sırtımı duvara yaslayıp kapıyı kilitlemişti. sonra da beni duvarla arasına almıştı.

"naber jeongin?"

Tam jeongin olmadığımı söyleyecektim ki ağzımı kapatmıştı.

"seni istemiyorum demeni dinlemek istemiyorum. Eninde sonunda bana geleceksin bunu sen de biliyorsun."

Ne saçmalıyorsun aq bakışı atsam da aptal beni hala jeongin sanıyordu.

"dün beni bırakıp gittin üstüne üstlük hesabı da bana kitledin"

Diyip gülmüştü. Aptal bi ton para ödemişsin hala gülüyor musun? Ben olsam şu anda jeongin'le boks maçı yapıyor olurdum. Sinir olduğunda insanlara hesap kitleme gibi bir huyu vardı.

"neyse ki sorun değil senin için herşeyi yapabilirim" diyip yavaşça bana yaklaşınca artık dayanamamıştım. Ellerimle hızlıca onu itirdiğimde şaşırmıştı çünkü jeongin asla bu kadar güçlü değildi.

"saçma salak konuşman sıktı. Git işini jeongin ile hallet. Senin gibi mallarla uğraşamam" diyerek hızlıca kitli kapıyı açıp gitmiştim. Belli ki bu çocuk jeongin'e takıntılı biriydi fakat bu benim gram umrumda değildi. Gitsin jeongin halletsin.

_

"ya sen aptal mısın?"

"sensin aptal be napsaydım çocuğun öpmesine izin mi verseydim"

"salak kardeşine takıntılı biri bu çocuk. Oracıkta işini bitirseydin ya. En azından korusaydın jeongin'i"

"bana ne be. onun S!kik hayatıyla ben niye uğraşıyorum"

Şu an konuştuğum kişi Changbin'di. Nasıl olduğunu bilmiyorum ama bu okulda okuyormuş. Onunla karşılaşınca bir 5-10 saniye idrak etmeye çalıştım o mu diye ve oymuş. Sonra yaşadığım olayı anlatmıştım ve verdiği tepki tam beklediğim tepkiydi. Arkadaşlarım hep jeongin'e iyi davranmamı onun beni sevdiğini söylerlerdi ama kimin umrundaydı ki?

"neyse boşver şimdi jeongin'i bana kız ayarla olm"

"ya ne kızı amk buradaki bütün kızları minho elden geçirdi zaten biri ile sevgili olduğunu duyasa sıçar ağzına"

"o sıçacaksa sıçsın lütfen ağzıma. Eğlence için çıkmış o"

"sen ne için çıkacaksın. Düzenli ilişki için mi? Atma be. Hayatında bir kere doğru düzgün biri ile çıkmadın olm sen"

"sen erkekle çıkıyorsun onu ne yapacağız?"

"ya bak S!kerim ebeni. Beni karıştırma olm. Hem nesi var erkekle çıkmanın?"

"seninle aynı bedene sahip biri ile çıkıyorsun nesi yok ki?"

"sen kadınlarla vücudu için mi çıkıyorsun? Doğru sen vücudu için çıkıyorsun ama ciddi anlamada çıksan erkekle çıkmaya da sorun etmezsin"

"yo ederim"

"bunu küçükken erkeklere yavşayan ı.n mi söylüyor? "

jeongin konuşarak yanımıza oturmuştu. Changbin bunu duyunca direk bana bakmıştı.

"hadi lan, ciddi mi?"

"evet hatta bana 'yavşama yarışması yapalım mı?' diyordu"

Ayağımla dizine vurduğunda hafifçe bağırmıştı.

"sende de ne cevherler varmış ı.n"

"ya küçükken le şimdi aynı mı?"

Derken beni tuvalete çeken çocuk bir anda masamıza oturmuştu. O oturur otur maz jeongin anında gerilmiş, Biraz daha Changbine yaklaşmıştı.

"jeongin senin ikizin mi vardı? Bilmiyordum"

"bilmeni istemiyordu çünkü ona da yavşardın sen" diye çıkışmıştı Changbin. Ne kadar benim yakın arkadaşım olsa bile jeongin'e de sahip çıkıyordu.

"ben jeongin'den başkasına bakmam"

"atma oç daha deminden beni tuvalete çekiyordun" diye laf atmıştım. Bunun üzerine jeongin bana şaşırarak bakmıştı.

"sen I.n'e mi yaklaştın piç" diyerek salak çocuğa tokat atmıştı jeongin. Çocuk ise tokata alınmamıştı.

"jeongin sen bana ilk defa dokundun" diyerek tokat yemesine aldırmadan mutlu olmuştu çocuk. Sonrasında direk jeongin'e sarılmıştı. Jeongin ittirse de çocuk yerinden oynamıyor, "istemiyorum" demekten anlamıyordu.

Sinir beynime fışkırınca sinir ile ayağa kalkıp çocuğa yumruk atmıştım. Benim yumruğum ile yere yapışmıştı ama bu bana yetmemişti.
Çocuğun üstüne çıkıp yumruklamaya başlamıştım. Ne kadar durdurmaya çalışsalar da durmuyordum çünkü gözüm körelmişti. Bu çocuğa ciddi bir şey olmadan bırakmayacaktım ki çocuğun kaşının patladığını görünce içime su serpildiği için mutlu bir şekilde çocuğu bırakmıştım.

Sanat eserime bakarken olduğumuz yer tıka basa insanla dolunca öğretmenler de gelmiş. Beni müdür odasına o çocuğu da hastaneye götürmüşlerdi.

Müdür ile ilk vukuat'ım başlamıştı.

_

BİRİ FİC'İ OKUYUP OY VERİP YORUM YAPTI AY AĞLAYACAĞIM SANIRIMM

şerefsiz ikizim    ı.n/jeonginHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin