I.N'DEN
"hep böyle grup olarak mı geziyorsunuz?"
"evet baya oluyor"
"ne kadar oluyor?"
"2,5 yıl?"
Diye sorar gözlerle bize bakmıştı chan. Hepimiz kafamızla onaylamıştık.
"sizi bir araya getiren nedir peki? Çok farklı kişiliklere sahipsiniz. Bir araya öylece gelmiş olamazsınız herhalde."
Chan iç çekmişti. Ben ise gözlerimi yere indirmiştim. Siktiğimin acı duygusu yine ortaya çıkınca gözlerim yine dolmuştu.
"bir cenazede tanıştık."
Demişti chan zorlanarak.
"nasıl yani? ayrıntı verir misiniz?"
Chan dayanamadığı için olayı seungmin devralmıştı.
"sevdiğimiz birinin cenazesinde birbirimize destek olarak bir araya geldik aslında. İlk başlarda hep o kişiden bahsetsek de şu anda her konudan konuşuruz. O kişi bizi bir araya getirdi. Şu an duymasa bile bizi bir araya getirdiğin için sağol bebek ekmeğim. Hep bizimle kalacaksın. "
Dediğinde herkes put kesilmişti. Felix sinirli bir şekilde bana bakıyor, Chan duygulanıyor, Hyunjin tekrar şaka yüzünden suçluluk duyuyor, jisung nasıl davranacağını kestiremiyor, minho hepimize destek oluyor, changbin sessizce kafasını gömmüş ağlıyor, ben güçlü durmaya çalışıyorum ama başaramıyorum ve seungmin hiçbirşey den etkilenmemiş gibi duruyordu.
Bu iğrenç röportajlarda bu soru bin defa sorulmuştu. Sorulmuştu ama bu kadar net sorulmamıştı ve bu kadar net cevap verilmemişti.
"a peki reklam arasına girelim o zaman biraz dinlenin. Hemen gitmeyin birazdan burada olacağız"
Diyerek reklam arasına sokmuştu bizi muhabir. Erken reklam arasına girmiştik çünkü hiçbirimiz iyi değildik.
"güçlü olmalıyız. Jeong şu an sizi böyle görseydi utanırdı. Ya da belki üzülürdü."
Demişti minho destek amaçlı."şimdi fark ettim de 2,5 yıl oldu. Koca bir 2,5 yıl. Jeongsuz geçen 2,5 yıl"
Jisung'a katılmıştım. O koca yıl nasıl da bana zindan gibi geçmişti öyle. Nasıl da boktandı öyle. Nasılda saçma, nasıl da gereksizdi.
"onu özledim"
Demişti changbin kafasını kaldırmayarak. Sesi boğuk ve titrek çıkarak.
"bin yapma böyle"
Diyerek ayağa kalkıp changbin'e sarılmıştı seung.
"ölmemeliydi. Ölümü hak etmiyordu."
Dediğinde kafamı kaldırıp felix'e bakmıştım. Sürekli kinle bakan felix şimdi kırılmışça bakmıştı bana. Kinli bakması değil kırık bakmasının daha çok acıttığını fark etmiştim.
"ondan bahsetmiyorduk şimdi bahsedince garip hissettim."
Demişti başını yere odaklamış olan hyunjin.
"hey şimdi düşünmeyelim bunu. Programdayız. Her an videomuz çekilip yayılabilir."
Demişti chan.
Ondan bahsetmeyebilirdik ama onu unutamazdık chan.._.
SELAM JEONGİN
Şu anda idolüm. Sen benim idol olmamı isteyince ben de idollükten başka bir mesleği yapamayacağını anladım. Sanırım bir tık seni özlüyorum. Özletiyorsun kendini be şerefsiz. Özlüyorum.
Bangchan'lar ile aynı grupta çıkış yaptık. Şirketi ikna etmek çok zordu ama başardık. Yaptık. Senin için ayrılmadık.
Bu gün grubun 1. Yılı. Sensiz geçen ise 2,5 yıl. Sevinmelimiyim bilmiyorum. Sanırım sen gittikten sonra pek mutlu olamadım. Olmadı. Birşeyler ters gitti bilmiyorum.
Bu gün programda nasıl tanıştığımızı sordular. "Jeongin sayesinde" diyemedim. İkizim tanıştırdı bizi diyemedim. Onu ben öldürdüm ama o yine de bana güzel bir şey verdi diyemedim. Yapamadım jeongin. Her şeyi yaptım ama onu yapmadım. Gücüm yetmedi.
Bu sana yazdığım ilk ve son mektup. Okuyamayacağını zaten biliyorum. Ama hissedeceksin biliyorum. Hissedeceksin ve seni unutmadığım için mutlu olacaksın. Benden son isteğini yaptığım için mutlu olacaksın.
Seni seviyorum Jeong. Seni ölesiye seviyorum...
Yang ı.n
♡☆
.-.
Selam! Ben yazar. Sanırım jeongin'in size birkaç sözü varmış. Okumanızı istiyor.
Selam millet. Nasılsınız? İyisinizdir umarım. Eğer iyiyseniz buradan sonrasını okumanıza gerek yok. Söylemek istediklerim benim gibi olanlara.
Öncelikle benim gibi veya farklı fakat size ağır gelecek şeyler yaşadıysanız ve dayanamıyorsanız sakın benim gibi intiharı seçmeyin.
"ölsem üzülenim olamaz" ne kadar saçma bir düşünce ama. Niye birinin sizi düşünmesini bekliyorsun. Neden sen kendini değil de başkası seni düşünsün istiyorsun? Çıkış yolu yok deme her zaman bir çıkış yolu var. Köşeye mi sıkıştın. Etrafına bak. Orada illaki bir dar yol vardır. Yok mu? O duvardan tırman. Yeni bir hayat karşılasın seni. Belki zor olacak. Belki ellerin acıyacak hatta ayağın kayacak ve düşeceksin diye korkacaksın ama deneyince başaracaksın. Umarım bu yazının duvarla veya bir yolla alakası olamadığını anlamışsındır.
İntihar kaçmak demek. Korkaklık demek. Benim gibi olma. Hayatında bir kere de korkma be. Bir kere cesaretli ol. Lütfen. Lütfen intihar etme.
Her zaman senin yanında olacağım. Her zaman seni destekleyeceğim. O dar yolu geç veya o duvarı tırman. Yeni hayat en iyisidir.
Seni seviyorum ♡
SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şerefsiz ikizim ı.n/jeongin
RandomKüçüklüklerinden beri yarış içerisinde olan ikiz kardeşler I.n ve jeongin kardeşler birbirlerinden nefret eder. Küçücük bir konuda bile kardeşiyle kendini yarıştıran ı.n'in evinde sorun çıkar ve jeongin yanına taşınmak zorunda kalır. Her ne kadar ı...