9.

41 10 31
                                    

I.N'DEN

bi kız oturmuştu masaya. Jeongin anında gerilemişti ve buradan anlamıştım ki bu jeongin'in sevdiği kızdı.

Hepmiz mal gibi donup bakışmaya başladığımızda kız hala cevap bekliyordu.

"Kim kime aşık demiştim duymadınız sanırım"

"Felix Changbin'e aşıkmış"

Diye direk Sallayınca felix gözlerini fal taşı gibi açmış ve masanın altından bacağıma vurmaya başlamıştı. Ben de gözlerim ile özür diliyordum.

"ciddi misin? Changbin de bir erkekten hoşlanıyor belki o da sensindir. Aranızı yapayım mı?"

"yok ya önceden hoşlanıyordum şu an arkadaşım dimi I.N?"

"ha evet önceden di ya geçti gitti."

"peki. Eee bu arada sen jeongin'in ikizisin sanırım ben min ji sen?"

Diyerek elini uzatmıştı. Jeongin "elini tutarsan azına sıçarım" bakışları atarken tutmamak için bahane  arıyordum.

"ben de I.N, özür dilerim ben el tutmuyorum"

"neden?"

Diye sormuştu kız. Çok mantıklı bi soru harbi neden tutmuyordum. Jeongin kızar desem olmazdı. Ne yalan uyduracaktım.

"dininde günah karşılanıyor ya"

Diye atlamıştı jeongin. Hangi din o bir ben bilmiyorum herhalde.

"hangi din o?"

Diye sormuştu kız. Bak ikidir çok mantıklı sorular soruyor şüpheleniyorum.

"eltutmakgunahtır dini ya. Baya önceden vardı ama ailesi dini sürdürüyor"

"adı bi garipmiş ama dinine bağlıysa sorun yok tutmaya bilirsin"

"anlayışın için sağol. Eee konusu açılmışken senin sevdiğin biri var mı?"

Konusu açılmamıştı ki? Ben şimdi açmıştım.

"a benim mi? evet var"

"niye açılmıyorsun?"

Yalnız şu an başka birinin adını verirse jeongin beni öldürürdü.

"beni seviyor mu emin değilim ya"

"neden bir şüphen var ki. açıl belki seviyordur"

Demişti Felix. İkimiz de yangına körükle giderken jeongin Fazlaca strese girmişti. Büyük ihtimalle başka birisine aşık olmasından korkuyordu.

"açılsam mı ki?"

"anlayışlı biri ise açıl zaten sevmiyorsa arkadaş olarak kalmanıza devam etmek ister"

diyin ce kız derin bir nefes almış ve jeongin'e dönmüştü.

"jeongin senden hoşlanıyorum"

Demesiyle felix ile ben mal gibi "ooooo" diye bağırmaya başlamıştık. Tabi bütün okul "ne yaşıyo bunlar" bakışı atıyordu ama şu an gram onları takmıyorduk.

"min ji ben de senden hoşlanıyorum"

Demişti jeongin. Alttan ayağına vura vura ayağını delmiştim resmen.

"çıkma teklifi etsene gerizekalı"

Diyerek jeongin'in kafasına vurmuştu felix. Yürü be felix tam gaz arkandayım.

"benimle çıkar mısın min ji?"

"çıkarım jeongin"

Diyip sarılmıştı min ji. Jeongin de uzun zamandır bunu beklediğinden sıkıca sarılmış ve kokusunu içine çekmişti.

Romantiklik benim midemi bulandırdığı için felix'i de alıp şu hoşlanma yalanını bir an önce Changbin'e anlatmak için Changbin'i aramaya başlamıştık.

Changbin'i gördüğümüzde okulun çatı katında birini vakumluyordu. Bu manzara ne kadar komik olsa da video çekmek fazla kaçar diye düşünüp gizlice onu izlemeye devam etmiştik.

"Changbin hyung gay miydi?"

"bunu yeni mi öğreniyorsun"

"evet ve ayrıca niye öpüşmek yerine dudağını vakumluyor gibi duruyo"

Dediği gibi gülmemi tutamamış ve ayı gibi gülmeye başlamıştım. Baya sesli güldüğüm için changbin ve yanındaki çocuk da ayrılıp bizi görünce changbin çocuğu yollamıştı. Yollamasaydı zaten çocuk utançtan yerle birleşecekti neredeyse.

._.

"naptınız naptınız?"

"min ji'ye eskiden felix'in senden hoşlandığını söyledik"

"ve bunu jeongin'in götünü kurtarmak için yaptınız?"

"yani biraz öyle oldu"

"abi siz mal mısınız sevgilim duyarsa saniyede ayrılır benden"

"e ona da durumu anlat"

"arkadaşları dolduruşa getirir onu abi ya"

"sende çabuk dolduruşa gelen biri ile çıkmasaydın amk. Ayrıca eskiden dedik. Geçmişi bu kadar kafasına takıyorsa vardır bi sıkıntı"

Dediğim anda çatı katının kapısı açılmış ve mal gibi bize bakan changbin'in sevgilisi ile göz göze gelmiştik. Niyeyse "sıçtım ağzınıza" bakışı atıyordu. Korkmalı mıydım?

._.

OY VERMEYEN KİŞİLER KALBİM KIRILIYOR AMA BFŞCJŞDNDŞ NEYSE UMARIM SEVERSİNİZ BAYSS

şerefsiz ikizim    ı.n/jeonginHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin