I.N'DEN
tadına baktığında yüzü hiçbir tepki vermemişti.
"eee nasıl olmuş?"
"tadı yok"
"ne?"
"bildiğin tadı yok"
Ben de merak edip tadına baktığımda sanki tuz kabını azıma sokmuşum gibi olmuştum. Yemek değil tuzdu bu.
Jeongin yüzümü ekşittiğimi görünce 32 diş gülmüştü. Lan piç ne gülüyon
"hani tadı yoktu oç"
Diyerek ensesine vurmuştum. O ise gülmeye devam etmişti.
._.
3 AY SONRA
3 ayda çok şey değişmişti. Mesela benim iyilik duygum.
Jeongin min ji ile gayet mutluydu.
Min ji neredeyse her gün bize geliyor ve jeongin ile ilgileniyordu. Bu güzeldi ama lanet beynim bir şeyleri karıştırmak istemişti. Ne olduğunu bilmediğim bir şekilde jeongin'in mutluluğunu kıskanmıştım. Şu 3 ay önceki ı.n vardı ya hani. İşte o ı.n artık yoktu. Jeongin zaten evden benim yüzümden ayrılmıştı. Ben de sanırım vicdan yapıp onun yanına taşındığımda iyi davranmıştım. Ama hani dünya iyiler ve kötüler olarak ikiye ayrılır ya. İşte ben kötüler tarafında olduğum için kişiliğim bir zaman sonra tekrar yerine oturmuştu.Mutluluğunu çalma isteğini ne kadar reddetsemde beynimi ele geçirdiği için yapma kararı almıştım. Instagramdan fake hesap açıp
min ji'ye yazmıştım.NAPICANKİMOLDUĞUMU
SelammmMİNJİ_STAN
sevgilim var.NAPICANKİMOLDUĞUMU
Sadece arkadaş olmak için
Yazmıştım. Herkes niye tersliyoMİNJİ_STAN
pardon ya yavşaksın
Sandım.
Adın ne?
Tanışalım.NAPICANKİMOLDUĞUMU
Yavşak biriyim zaten|
Takma ad kullansam olur mu?._.
Ondan sonra ise tam 3 ay boyunca konuşmuştuk. Bu süreçte jeongin'den oldukça uzaklaşmış ve sürekli bana yazmaya başlamıştı. Bi zaman sonra jeongin ne kadar min ji'ye sırıl sıklam aşık olsa da ayrılmak zorunda kalmıştı.
Jeongin ayrıldıktan sonra bana da bir soğuma isteği gelmişti. Hani şey olur ya bir şeyi sırf kıskandığınız için istersiniz fakat kıskançlığınız bitince aslında çok saçma bir istek olduğunu anlarsınız. İşte tam o anı yaşıyordum.
Sonrasında ne olmuştu biliyor musunuz? O hesabın benim olduğunu bulmuştu min ji. Ve sonra direk jeongin'e anlatmıştı. Şimdi ise jeongin'in "beni bekle konuşacağız" mesajı üstüne evde gerile gerile jeongin'in gelmesini bekliyordum.
Ben geriliyordum gerilmesine ama dışarı yansıtmamak için kendimle cebelleşiyordum.
Kapının açılma sesi ardından ise jeongin'i görmem ile full rahat rolüne bürünmüştüm.
"ne oldu jeongin? Ne konuşacağız?"
"neden yaptın?"
Bitikti. Yaşıyan bir ölü gibi duruyordu. Gözleri ağlamaktan şişmişti. Benim onun mutluluğunu çalmak istemem onu derinden etkilemişti. Ama bir sorun vardı. Ben de üzülmesini istiyordum fakat şu an mutlu olmak yerine niye paramparça gibi hissediyordum?
" neyi jeong?"
" neden min ji'yi istedin? Bir ton kız var Ken neden benim sevgilimi istedin? Beni de mi düşünmedin?"
"ben seni ne zaman düşünmüştüm ki jeong? Seni düşünmemi söylerken bile sen buna inanıyor musun?"
"beklemiyordum. Özellikle senden beklemiyordum. Herkesten beklerdim. Felix'ten bile beklerdim. Ama senden beklemezdim. Benim kardeşim. Benim hayatımda doğduğumdan beri olan kişi yapmazdı demiştim"
"kimseye güvenmemelisin"
"sen ne yaptın ı.n? Beni en can alıcı yerimden vurdun. NEDEN YAPTIN BUNU HA? NE ELDE ETTİN? MUTLULUĞUMU ÇALARKEN ZEVKLİ MİYDİ?"
Yakama yapışmıştı. Geri ittirmemiştim. En azından bunu yapmaya hakkımın olmadığını biliyordum. Sonuna kadar haklıydı fakat benim gururum bunu asla kabul etmezdi.
" aslında güzeldi ya. Baya sardı. Böyle seni çökmüş görmek falan. Dizi gibiydi. mısır yiyerek izledim"
Ne dediğimin farkına varmadan en uyduruk şeyleri söylemiştim. Tabi olacaklardan haberim yoktu...
._.
KİTABİN KONUSUYLA İÇİNİN HİÖ AYNI OLMADIĞINI FARK ETTİM. BU YÜZDEN İÇİNE SIÇMAZSAM OLMAZDI. UMARIM SEVERSİNİZZZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şerefsiz ikizim ı.n/jeongin
De TodoKüçüklüklerinden beri yarış içerisinde olan ikiz kardeşler I.n ve jeongin kardeşler birbirlerinden nefret eder. Küçücük bir konuda bile kardeşiyle kendini yarıştıran ı.n'in evinde sorun çıkar ve jeongin yanına taşınmak zorunda kalır. Her ne kadar ı...